|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2012 Locatie: Hasselt
|
Heyla forumleden, Kan iemand me hier misschien raad geven om misschien toch de klei van Mothers aan te schaffen ipv schildpadje? Ik heb dit setje aangekocht voor ik ben beginnen te detailen :  . En heb schrik om marring te krijgen. Ps; een goede morgen vanop De Lijn te hasselt Skoda Octavia Sr "Meguiar's" "Monello" "Dodo Juice" "Poorboys World" "Autoglym"
One life, live it
Smile, Listen, Agree ... And then do the fuck you wanted to do anyway "Robert Downey Jr."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Marring is lastig maar helemaal niet erg als je toch nog gaat polijsten Probeer het eens op een minder zichtbare plek bijv op de dorpel onder de deuren Setje van Mothers is nooit overbodig, de klei die je nu hebt raakt ook een keer op Succes en laat vooral weten wat je ervaring was How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
|
Hey Redcat, Bedankt voor het antwoord :-). Goed dan ga ik eens naar een afbraak en een motorkapje halen... Ik hou je op de hoogte zodat andere forumleden er ook iets aan hebben, door de staking maandag in België heb ik de tijd om eens iets onder handen te nemen... Grtz Skoda Octavia Sr "Meguiar's" "Monello" "Dodo Juice" "Poorboys World" "Autoglym"
One life, live it
Smile, Listen, Agree ... And then do the fuck you wanted to do anyway "Robert Downey Jr."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Oost Groningen
|
Denk dat de klei van Turtle ook wel goed zal zijn. Ik zou niet te bang zijn om het te proberen als ik jou was. Seat Ibiza signo 1.4 16v
:: Dodo Juice :: Poorboys World :: Meguiar's :: Monello ::
|
|
|
|
@ IbizaSigno, ik ga het dit weekend dan maar eens uit testen. De pics volgen zodat andere leden hun mening kunnen vormen... Skoda Octavia Sr "Meguiar's" "Monello" "Dodo Juice" "Poorboys World" "Autoglym"
One life, live it
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,166 seconden.