|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2009 Locatie: Rotterdam
|
Hallo, Via een vriendin een vraag gekregen hoe zij dit het beste van haar bumper zou kunnen verwijderen. Alle tips zijn welkom  Waarschijnlijk is er iemand langsgereden en heeft hem net geraakt. Het is geen diepe kras oid Richard  Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Persoonlijk verwacht ik dat je deze schade nooit voor honderd procent weg zult krijgen. Maar je zult met een goed product voor trims en dergelijke de schade wel wat kunnen verduisteren. Neem bijvoorbeeld de Trim Restorer van Poorboys of PERL van C.Pro. Beide heb ik zelf in gebruik en bevallen me goed. PERL is ook te verdunnen voor een wat zuiniger verbruik. Al verteld mijn ervaring met PERL dat wanneer het verdund aangebracht is op sommige type kunststof dat de kans aanwezig is dat het gaat uitlopen. Waardoor dit komt durf ik niet te zeggen. Het geeft wel echt een mooie diep zwarte satijnen glans.  Trim Restorer: http://www.carclean.nl/p...3ml_PB-TR16_100730.aspx
PERL: http://www.carclean.nl/p...ml_PERL500ml_101973.aspxVolkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Blinq powersponsjes van Action/Wibra.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2011 Locatie: den haag
|
Na de blinq sponsjes (melaninesponsje) ->fohn? (hete luchtpistool, niet de fohn van je vriendin)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Wat doen jullie precies met die sponsjes? Ben daar wel benieuwd naar. Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
daar krijg je vervuiling (bijv. oude wax) mee weg maar geen krassen.....
het ziet er trouwens op de foto uit alsof iemand met een schuurspons aan het boenen is geweest
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2009 Locatie: Hilversum
|
Ik heb er een keer witte letters (modelaanduiding) mee weggewreven van stootstrips (schuurt dus behoorlijk).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2009 Locatie: Rotterdam
|
Bedankt allemaal voor de tips, we gaan er mee aan de slag Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Black Wow???? Gebruik dit vaak op zwaar verweerde bumpers ( laatste tijd vaak op de bumpers van de oudere Volvo`s ).En dit product werkt prima.Mischien beetje prijzig , maar met een een paar druppeltjes doe je zo een gehele bumper.Dus zeer gebruiksvriendelijk Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Is deze bumper niet mat gelakt? Ik denk metallic te zien? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
+1 voor Tim. Volgens mij is idd die bumper gelakt! Dan zeker geen "sponsje" gaan gebruiken!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,241 seconden.