|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-10-2011 Locatie: Rijssen
|
zoals de titel luid,kan ik niet meer inloggen op carclean.nl met mijn dell laptop. ik gebruik internet exploder 9 en draai op vista. ook wordt het wachtwoord niet meer onhouden. ik kan wel gewoon inloggen met mijn ipad en smartphone(en met andere laptop van een bekende) ook heb ik de cookies geactiveerd maar dit hielp ook niet ik snap er niks meer van Gr Tom
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
GTS Power schreef: .. ik gebruik internet exploder 9 ... Mag je blij zijn dat het daarbij blijft Doe ff pm naar Bert The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
|
RedCat schreef:Mag je blij zijn dat het daarbij blijft Doe ff pm naar Bert het is explorer idd
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2010 Locatie: Utrecht
|
Klik je toevallig op enter ipv met de muis op de knop 'inloggen'?
|
|
|
|
mstr schreef:Klik je toevallig op enter ipv met de muis op de knop 'inloggen'? ik heb beide geprobeerd maar dat helpt ook niet. ik kom gewoon weer terug op het laatste scherm voordat ik probeer in te loggen.(zonder ook maar iets van een melding)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Heb je je laatste order wel betaald?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Cookies en dergelijke een keer wissen. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2010 Locatie: Lauwe (België)
|
google chrome als browser installeren. Werkt veel beter en sneller dan ie9. Heb ook al veel problemen met ie9 gehad. Detailing is geen hobby, het is een passie
|
|
|
|
LB schreef:Heb je je laatste order wel betaald? zeker weten! al mijn orders betaal ik binnen 10 min.
|
|
|
|
bartr123 schreef:Cookies en dergelijke een keer wissen. net gedaan en mocht ook niet baten helaas.
|
|
|
|
hondasport schreef:google chrome als browser installeren. Werkt veel beter en sneller dan ie9. Heb ook al veel problemen met ie9 gehad. ik ben ondertussen weer terug naar 8 omdat 9 traag scrolt op men comp.+dat ik niet kan wennen aan de layout en werking.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Download ccleaner even: DownloadInstalleren en dan op schoonmaken klikken! Is je internetcache e.d. weer mooi schoon. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Download ccleaner even: DownloadInstalleren en dan op schoonmaken klikken! Is je internetcache e.d. weer mooi schoon. Eindelijk werkt het weer! En dat na urenlang prutsen zeg..... Thanks!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
@PdB: dat soort programma's gaan mijn haren in de nek van omhoog staan, op 1 of andere manier dan veelal weer sneller problemen erbij dan voor installatie Vaak totaal geen overzicht wat het nu exact doet, of ineens zoveel dat je maar op "ok" drukt omdat het toch teveel is om te bevatten ....whoopsie, werkt iets anders ineens niet meer offtopic: In het geval van de TS kan ie beter voor de CCcleaner gaan hehehe  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Marcus, CCcleaner bestaat al erg lang en is een zeer te betrouwen programma. Werkt prima om je pc zo nu en dan eens te ontdoen van temp files en cookies. Het is geen anti-spyware ding. Cccleaner kan ik eigenlijk iedereen wel aanraden. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Ach zo, tja als je eenmaal zelf de boel bijhoud en nare ervaringen hebt met dit soort tell-sell-achtige-programma's, dan wordt je ( wellicht ten ontrechte ) wel een beetje schuw. Het gaat hier ook wel eens verkeerd ( veelal iets té experimenterend bezig geweest ) maar ben genoeg bagger tegengekomen dat ik de mensen liever waarschuw dan dat men achteraf een format-C'tje moeten plegen. // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Ook ik gebruik veel google chrome heb nooit ergens last van. daarnaast al jaren fan van Cccleaner. werkt gewoon top en veilig  groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2011 Locatie: Mierlo
|
Ik weet niet hoe CCleaner het tegenwoordig doet, maar ik heb in het verleden diverse bedrijfsmachines gezien waarvan hun draaiende services op de machines kapot zijn gegaan na het draaien ervan. Dat is inmiddels al een paar jaar geleden, dus ik ga er vanuit dat het verbeterd is intussen.
Echter voor een huis/tuin/keuken pc zal het zeker geen kwaad kunnen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-8-2011 Locatie: N-Br 17km onder Tilburg
|
Klopt, ik had hetzelfde probleem op de site, er schijnt een sleutel veranderd te zijn(heb toen even contact gehad met Tim), de enige oplossing was om alle cookies uit internet explorer weg te gooien en dan alle sites die je bezoekt daarvan de wachtwoorden opnieuw in te voeren. mark www.astratuningclub.nl2006 Opel astra H 1.4 stationwagon met airco, abs, esp, t-ctrl en 105pk eds tuning
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,353 seconden.