Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Polish, Cleaners, Compounds en Glaze
»
Helpt Turtle Wax Color Magic op mijn Opel Insignia carbon black lak?
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2012
|
Hallo Hier en daar heb ik kleine krasjes op mijn zwarte lak. Heeft er iemand ervaring met turtle wax color magic? Maakt dit product geen plekken in de lak? Of bestaan er beter producten om een een klein deel van een wagen te simoniseren? Alvast bedankt voor de eventuele reactie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Volgens mij is dit weer zo een "filler" product. Verbergt gewoon de krasjes, maar na een paar keer wassen zijn ze weer zichtbaar...
Het enige waarmee de krassen kunnen verdwijnen is door middel van een goede polijstbeurt, indien ze niet te diep zijn..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Op mijn Peugeot 206 heb ik destijds wel de Turtle Wax Color Magic geprobeerd. Dit vulde de putjes en krasjes mooi op. Althans, dat vond ik toen mooi. Het product is te koop als wax, ook zo te gebruiken. Je krijgt er dus (naar mijn ervaring) geen vlekken van. Je kunt je afvragen of je de krasjes wilt opvullen of wilt verwijderen, zoals NHke al noemt, een polijstbeurt zou een betere optie zijn. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
inderdaad, zoals ze al zeiden; krassen verwijderen is beter dan ze even verbergen. Maak eens een foto van zo'n kras, zodat we kunnen oordelen. Groetjes, Wim
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum
»
Discussie over producten
»
Polish, Cleaners, Compounds en Glaze
»
Helpt Turtle Wax Color Magic op mijn Opel Insignia carbon black lak?
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,211 seconden.