|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2011 Locatie: Amsterdam
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-3-2010 Locatie: Vlaardingen
|
Grappige verschijning die wel wat TLC nodig had..! Om maar gelijk azijn te plassen, heb ik een aantal tips voor je voor komende detailseizoen.. * EZ brush velgenborstel om de velg achter de spaak te reinigen * Remklauwen en trommels een kleurtje? * Dashboard voeden met natural look? Zijn slechts zaken ter aanvulling. Verder de auto zo houden en veel plezier aan beleven! Robert
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Ziet er netjes uit weer, de Lupo mag weer voor de dag komen. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Staat er weer fris bij! Mooi kleurtje voor dit type wagen. Welke producten heb je gebruikt? (velgenborstel is een goede investering) Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Ome Robert schreef:Grappige verschijning die wel wat TLC nodig had..! Om maar gelijk azijn te plassen, heb ik een aantal tips voor je voor komende detailseizoen..
* EZ brush velgenborstel om de velg achter de spaak te reinigen * Remklauwen en trommels een kleurtje? * Dashboard voeden met natural look?
Zijn slechts zaken ter aanvulling. Verder de auto zo houden en veel plezier aan beleven!
Robert
* Check! Die staat namelijk al in me verlanglijstje. Moet binnenkort de wool pad bestellen dus die gaat ook mee. *klauwen en trommels ga ik gewoon mat zwart maken. Net als de velgen. Dit ga ik doen met plasti dip. Wacht op mooi(er) weer. * Gedaan! Had dat pas later gedaan toen ik thuis was. Had hem niet bij me. IbizaSigno schreef:Ziet er netjes uit weer, de Lupo mag weer voor de dag komen. Thanks! Was smerig. 11 januari 2012 had ik hem voor het laatst gewassen. Paulus de Boskabouter schreef:Staat er weer fris bij! Mooi kleurtje voor dit type wagen. Welke producten heb je gebruikt? (velgenborstel is een goede investering) Heb al een velgenborstel maar die is te dik voor me dunne spaken. Wil de EZ brush bestellen. De mini dan. Proucten: The bone 2 Emmers Meguiar's Gold Class Car Was Monello droogdoek Natural Look APC Dat was hem een beetje. Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Hattem
|
Dat is toch een aluminium stuurwiel? Is dat nu extra koud in de winter?
Mijn half leer/half hout"" stuur is wel koud. Het leer gaat nog wel, maar het "hout" is niet om aan te pakken!
|
|
|
|
Nee, het is een magnesium stuur. Is zo koud als ik weet niet wat in de ochtend. Rij dan ook met handschoentjes hahahha. Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2008
|
leuk die lupo's 5L, respect dat je met dit weer er mee bezig bent....
|
|
|
|
Lupo 3L!  . Zoals je al ziet op de foto's, zie je dat ik hem was in een 'indoor' wasbox. Geen last van wind, sneeuw, regen etc. Het is wel fris maar je kan er makkelijk je auto wassen met een vest aan. Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
|
over het algemeen ligt het verbruik van die dingen dichter bij 1 op 20 dan bij 1 op 33, vandaar dat is ze altijd 5L noem.... :-)
|
|
|
|
Wie heeft je dat wijs gemaakt? http://nl.wikipedia.org/wiki/Brandstofverbruik
Met sportief gebruik rij ik 1 op 25. De mijne is gechipped naar 90PK en 190Nm, dus gassen zuipt nog meer bij mij. Gemiddelde wat er bij de 3L club wordt gehaald is 1 op 28/29. Dat is gewoon normaal. Ik zit er way onder haha maja, kan me rechtervoet laatste tijd moeilijk in bedwang houden. Heel de auto is aangepast. Alles is gemaakt van aluminium. De achterklep is zelfs gemaakt uit magnesium. Dat is vederlicht. Het hele blok is gemaakt uit aluminium. Hele auto weeg 803KG. Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
|
Ik heb zo'n 25-30dkm met zo'n ding gereden.... en die haalde de 1 op 33 lang niet! 5L is wat overdreven maar 4L zou een betere benaming zijn. Maar neemt niet weg dat het grappige karretjes zijn
|
|
|
|
[mod]a.j.b. niet telkens het direct voorgaande bericht quoten[/mod]Rechtervoet in bedwang houden! haha. Nee maar kan makkelijk aan meer factoren liggen. EGR schoon of niet. Rijgedrag. Als ik op de snelweg rijd met me cruisecontrol aan dan reed ik gemiddeld 1 op 35 met een snelheid van 110 (GPS). Verder zijn het zeker leuke karretjes. Ben er super blij mee. Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ik reed met mijn A2 1.4 TDI (100pk 250nm) ook met gemak gemiddeld 1:28,5. De A1 haalt gemiddeld 1:24 op dit moment. Die is gevoeliger voor de kou dan de A2. Lupo 3L TDI zijn echt leuke wagens, mijn moeder heeft een Lupo FSI gehad, die was ook zuinig! Met het uiterlijk van een 3L. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
[mod]Quoten van bericht erboven is totaal niet nodig.[/mod]Die a2'jes zijn ook geniaal. De FSI is idd hetzelfde concept maar ik ben gelukkig van die 'automaat'. Volkswagen Lupo 3L - 90 PK 170NM - Fantasiegroene Handgeschakelde - www.3-liter.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
1. Weer een erg nette Lupo geworden zo! 2. In Off Topic Chat heb ik een Eco/verbruik draadje opgestart. Ik heb zelf een Fabia Greenline, dus vind het een leuk onderwerp om over te bomen (oa. chippen) --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,341 seconden.