|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-11-2011 Locatie: Zuid-Holland
|
Beste, Een tijdje geleden zag ik hier op het forum van iemand een Handpomp foampistool. Nou heb ik zelf geen beschikking tot een wasbox, maar dit lijkt mij ideaal! Alleen ik kan nergens zo'n pistool vinden in nederland (winkel). Weet iemand de juiste benaming/merk/type ? Gr, Golf 5 GTI DSG ED30
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | BBS | KW
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Gloria Foam Master 10 ( FM10 ) Zijn gewoon in allerlei winkels te verkrijgen, alleen (nog) niet bij de gerenomeerde detailingshop // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
 Gloria FoamMaster FM10 Art.nr. 655.0000 Geeft een dik pak schuim. Een scheut SSF aangevuld met water.    
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Zo dik is niet reeel, je had veels te veel Snow foam gebruikt en het was amper te pompen. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Klopt Dennis. Had 250ml ssf erin gedaan, aangevuld met water
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-4-2011 Locatie: Antwerp
|
Indien de Gilmour iets voor jouw is, dan stuur je maar een PM. Wordt niet meer echt gebruikt sinds de HD er is, dus mag weg. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Patrick! Ze zoeken nog verkopers bij tell-sell, gelijk bellen zeg ik.  ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
@Nicknameless, PB, @BC911, Geeft deze gilmour hetzelfde effect als de foto's hierboven? Ook een PB Golf 5 GTI DSG ED30
|
|
|
|
laat maar
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2011 Locatie: Kaatsheuvel
|
MK-US, wat zijn verschillende winkels? Zou je me dat even willen PM'en? Ik heb hier genoeg aan, dan hoef ik geen HD te kopen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
@mk-us hier x 2! graag een PM :D *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Dibbuz schreef:Zo dik is niet reeel, ... In deze versies van Gloria is vooral de luchtstroom bij het schuim van belang. Daar zou de kop voor moeten zorgen, maar dat doet die niet altijd even goed Er zijn manieren om dat te optimaliseren, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Dat het wel kan is zeker, maar met de instelling die ik geprobeerd heb red je dan geen hele auto Als de vorst weer weg is ga ik verder proberen The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
RedCat schreef:....Daar zou de kop voor moeten zorgen, maar dat doet die niet altijd even goed Er zijn manieren om dat te optimaliseren, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd...... Je maakt me benieuwd Hans, vertel! Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
@SjOertum+I-roy: kwestie van fm10 googlen .... appeltje eitje, en anders ebay.de  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Heb de gilmour opgehaald bij BC911! Bedankt hiervoor! Ook nog een panel (nieuwe) pot Dodo Juice light fantastic, klein beetje Poorboys bio-APC, wat Poorboys natural look (voor mijn dashboardkast kleurverschil in een ander topic) voor een zacht prijsje mogen meenemen! Nu nog wat foam kopen en ik kan gaan foamen  Heb trouwens even voor de test wat NXT car shampoo gemixt met water om te schuimen. Maar dat schuimt niet voldoende(als verwacht),dus toch maar even een foam kopen Golf 5 GTI DSG ED30
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-4-2011 Locatie: Antwerp
|
Succes ermee, en die foam had ik je eigenlijk ook nog wel kunnen meegeven ... Helemaal vergeten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Ik heb de Gloria ook bestel, ben benieuwd naar het product
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-9-2011 Locatie: belgie
|
|
|
|
|
De Gloria? Dit is door diverse personen getest en uitstekend bevonden! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
komaan carclean....hier is toch een markt voor; ik ben alvast kandidaat Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Moeten ze straks weer naar een groter pand toe.... Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-4-2010 Locatie: Grave
|
heb hem zelf ook en moet zeggen, hij werkt uitstekend! heb nooit zo stil gestaan bij het nut van foamen maar nu ben ik om! Weet niet of Carclean.nl hem in het assortiment op gaat nemen, tip voor mensen die er 1 willen kopen: google op Gloria FM10 in duitsland zijn ze goedkoper. groet! *fiat 500 metallic zwart*
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,423 seconden.