|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-3-2011
|
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Netjes! Even vertellen met welke producten je dat resultaat gehaald hebt? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Een hele verbetering voor deze rode A3! Is erg mooi geworden. Hoe is je stappenplan verlopen (welke pads+middel e.d.)? Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Daar zal je vriend best tevreden over zijn. Hoe is je ervaring met deze lak? Vertel er eens iets over. @IbizaSigno, Je zegt een A3 maar is het geen oud type A4? (PdB kom er maar in) Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Sellingen
|
Ziet er weer mooi uit  . En het is inderdaad een oud type A4 (de B5).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Netjes geworden! Hoeveel hits, welke producten, pads etc.? (zie in de flits wat hologrammen, heb je afgebouwd met product en pads?) Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Die hologrammen zag ik ook,
vandaar zit er bij de volgende bestelling (die al geplaatst is) meerdere pads :P
eerst gewassen toen gekleid met Meguiar's claykit. De dap erbij gehaald met het alles wat ik had voor de DAP
Monello - Kompressor Light Cutting Pad - 6inch - Oranje Monello - Kompressor Light Polishing Pad - 6inch - Groen Monello - Kompressor Polishing Pad - 6inch - Wit Monello - Raffini Finale Finishing Polish - 500ml - Cut 2/5 Gloss 5/5 Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5
en afgewerkt
Poorboys World - White Diamond Poorboys World - EXP Pure Sealant
mijn collectie is nog niet extreem namelijk.. Maar het resultaat is wel geslaagd :P
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Mooi resultaat hoor! Maar met de spullen die je nu hebt zou je al een redelijk strak plaatje moeten krijgen. Heb je na de polijstbeurten ook ontvet met spruzzo / IPA oid ? Ook adviseer ik altijd om na het aanbrengen van de white diamond (of black hole) deze even (minuutje of 3 - 5) te laten zitten en na het afnemen minimaal 15 minuten te wachten voor je de wax eroverheen zet. Ik neem trouwens aan dat je de white diamond en de EXP handmatig hebt aangebracht ? www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-10-2009 Locatie: Bergen op Zoom
|
Zier er goed uit.. en wat geeft het veel plezier he om met zo'n DA-machine zo'n resultaat te krijgen.. Heel verstandig om te beginnen met spullen die je had en dan al doende te kijken wat je nog meer nodig hebt.  "Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg"
|
|
|
|
Juffer1 schreef:Mooi resultaat hoor!
Maar met de spullen die je nu hebt zou je al een redelijk strak plaatje moeten krijgen. Heb je na de polijstbeurten ook ontvet met spruzzo / IPA oid ?
Ook adviseer ik altijd om na het aanbrengen van de white diamond (of black hole) deze even (minuutje of 3 - 5) te laten zitten en na het afnemen minimaal 15 minuten te wachten voor je de wax eroverheen zet. Ik neem trouwens aan dat je de white diamond en de EXP handmatig hebt aangebracht ?
nee heb het niet ontvet... (zo leer ik hier steeds meer :P) white diamond en EXP heb ik idd handmatig aangebracht.. dat laten intrekken ga ik ook eens proberen dan. @dachshound zo was de instelling idd. maar het werkt zeker mooi.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
BlackPassat schreef:@IbizaSigno, Je zegt een A3 maar is het geen oud type A4? (PdB kom er maar in) Oeps, inschattingsfoutje..  Nu zie ik het ook. Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
shania schreef:Monello - Kompressor Light Cutting Pad - 6inch - Oranje Monello - Kompressor Light Polishing Pad - 6inch - Groen Monello - Kompressor Polishing Pad - 6inch - Wit Monello - Raffini Finale Finishing Polish - 500ml - Cut 2/5 Gloss 5/5 Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5
Ik weet niet zeker of je in bovenstaande volgorde hebt gewerkt, maar juist zou zijn: Monello - Kompressor Light Cutting Pad - 6inch - Oranje Monello - Kompressor Polishing Pad - 6inch - Wit Monello - Kompressor Light Polishing Pad - 6inch - Groen Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5 Monello - Raffini Finale Finishing Polish - 500ml - Cut 2/5 Gloss 5/5 Waarbij je Mezzo kunt gebruiken op Oranje en Wit. Waarbij je Finale kunt gebruiken op Wit en Lichtgroen. Audi is waanzinnig opgeknapt. Goed gedaan man! Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
:P
nee, heb niet die volgorde aangehouden,
maar heb het gekopieerd van mijn order lijst :>
had geen zin om alles te typen...
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,389 seconden.