|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2009 Locatie: oss
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Dikke bak Wilco. Kun je wat zeggen over de verwerkbaarheid van de producten bij deze temperaturen? Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-4-2009 Locatie: Noorwegen
|
Mooi resultaat. BMW, heeft die V motoren? dacht alleen lijn.............
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Moet inderdaad 6 cilinder-in-lijn zijn. Wel een mooie wagen k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Brute wagen, met een zeer fijne 6-in-lijn motor! Wil dat wel een beetje in kou het detailen? Zelfs in mijn verwarmde schuur merk ik dat vooral waxen niet super gaat. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2009 Locatie: oss
|
natuurlijk... ook meteen even in de titel aangepast. v6... typefoutje. Het scheelde zeker dat ik heb kunnen werken in een verwarmde ruimte. ik ben wel 'n klein beetje aan het experimenteren geweest met wat producten, wat ik nog niet gemeld had ivm tijdgebrek gister. niet om resultaat te behalen, maar meer om te kijken hoe de producten te verwerken waren met dit weer. ik heb geprobeerd met monello finale op een zwarte pad: dit was niet prettig om af te nemen met een mf doek daarna geprobeerd met de PB professional polish met carn. wax ook, op een zwarte pad: dit was al veel prettiger te bewerken met de mf doek PB black hole ook geen enkel probleem om dit af te nemen. klein stukje PB natty's blue om te proberen, ging ook prima en de hele auto met DJ purple haze, wat me eigenlijk ook niet tegenviel, maar ietje minder prettig als de natty's het lijkt dus misschien dat de poorboys producten wat makkelijker omgaan met de lage temperatuur. maar ik weet natuurlijk niet hoe bijv. een ssr 2 of 1 te verwerken is. Groeten wilco
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Sellingen
|
Ziet er erg goed uit  . Zo'n 3.0 liter diesel loopt vast erg mooi (en snel).
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2011 Locatie: Lelystad
|
Respect hoor met dit weer. Zo'n X3 is tegenwoordig wel echt gewoon een kleine kopie van een X5..... Vind ik beetje jammer. Geloof wel dat dat rijd als een zonnetje met zo'n lekkere diesel. Nu Fiat Punto 1.2 16v Sporting Ex Peugeot 306 XS 1.6, Ex VW Polo Coupe 1.0, Ex Kia Pride, Ex Ford Mondeo 2.0, Ex VW polo Coupe 1.3 Ex Opel Corsa 1.5 TD, Ex Peugeot 106 Diesel, Ex Peugeot 106 Sport 1.1, Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-10-2010 Locatie: Winschoten
|
Mooie glans haal er uit met deze weersomstandigheden i.c.m. Purple Haze! Seat Ibiza signo 1.4 16v
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,223 seconden.