|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
Hallo,
Wat zijn jullie ervaringen met de Meguiar's Soft Buff 2.0 Pads 7"?
Ik zou deze ook eens graag willen uitproberen op mijn DAP900...
De pads zijn bruikbaar op een 6" backingplate, ze steken dus een beetje uit op de backingplate..
Grtz NICO
|
|
|
|
Nobody?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Zijn prima pads, alleen dus 7" en veel duurder dan Monello pads (27 euro vs. 15 euro...., voor de prijs van 1 Meg's pad kun je dus bijan 2 monello pads kopen van 6,5"  ). Ik zou het lekker houden op 5,5"monello pads. Het deel wat uitsteekt van een 7"pad doet niets omdat de plate niet zo ver komt. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Bedankt voor de info Stimpy. Ik denk mij volgende maand wel een Flex 3401 VRG aan te schaffen. Volgens mij heeft deze een grotere backingplate.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Waarom een Flex 3401 VRG? Bij deze machine kun je geen kleinere backingplates monteren om bij voorbeeld spot buff pads te gebruiken. Zou je dus een 2de machine ernaast moeten hebben. Je hebt de DAP900, daar kun je ze wel plaatsen met een 4 inch backingplate. Edit: is wel mogelijk om er een kleinere backingplate op te plaatsen. http://www.autopiaforums...cking-plate-system.html
Al ziet het er wel link uit...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-10-2010 Locatie: almere
|
Klopt, de backingplate van de Flex is 140mm en dat is net iets meer dan 5,5 inch. Dus dan heb je de 6 inch Monello Kompressors nodig of de 6,5 inch CCS pads. k'Heb zooooo'n hekel aan bumperklevers, vooral als ze vóór me rijden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2011 Locatie: Breda
|
Ziet er inderdaad wel link uit met die 4 inch pads, maar die kan hij dan standaard op zijn Dap900 laten zitten. Wanneer heb ik nou eens tijd voor mijn (auto) vrouw......en het zoeken naar een garage met stroom wil ook niet echt lukken, hmm.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Wel zo makkelijk om er een 2de machine bij te hebben. Ik heb zelf de DAP500, uitgevoerd met een 4 inch backingplate en een DAP900 met de 125mm backingplate. Wisselen duurt mij te lang... ben nogal lui aangelegd enne, tijd = geld
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
NHke schreef: Ik denk mij volgende maand wel een Flex 3401 VRG aan te schaffen.
Kleine tip: ik heb ook een dag met deze machine mogen werken. Ervaring is dat het een fijn apparaat is maar ik werd gek van het geluid wat dat ding produceerde. Weeg dat af in je uiteindelijke besluit NHke. Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
BlackPassat schreef:Kleine tip: ik heb ook een dag met deze machine mogen werken. Ervaring is dat het een fijn apparaat is maar ik werd gek van het geluid wat dat ding produceerde. Weeg dat af in je uiteindelijke besluit NHke. Hmmm , hij maakt idd wel veel geluid Ik heb hem overlaatst wel al eens in mijn handen gehad, maar niet met gewerkt ofzo.. Denk dat ik de DAP900 nog even bij hou, en misschien binnen een dikke maand voor de DAP900 V2 ga 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,233 seconden.