|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-1-2012 Locatie: Veendam
|
Goede dag mijn vader zijn Audi A6 van 2004 Heeft leren stoelen die zijn naar dat crème kleur gespoten door de fabrikant deze verflaagje begint gebarsten op verschillende plekken
Hoe repareren ?? hoe ver komen we dit voor de volgende keer??
en ik wil binnen kort een extractor aanschaffen kan een extractor ook leer reiniger zonder nadelen bijvoorbeeld(uitdrogen barsten ) ??
alvast bedankt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Extractor is NIET geschikt voor lederen bekleding. Wat bedoel je met "lederen stoelein die naar crème zijn gespoten"? Af-fabriek creme bekleding? Of van bijvoorbeeld zwart omgekleurd naar crème..? Fotootje doet wonderen................... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
|
Bedankt Ivo's voor de tip geen extractor voor leer gebruiken en Bedankt Nicknameless voor de topic over leer spuiten Probleem opgelost binnen paar min.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Beschadigd leder verven: Colourlock. Even opzoeken op Google. Wat voor een naam heeft de kleur van het leder? Heb namelijk nog twee flesjes met lederverf van Audi: Twist beige en Jive. Kleurcode gebruikt Audi niet bij leder, heeft een naam. Bij de dealer kunnen ze dat zo zien via ETKA. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Beschadigd leder verven: Colourlock. Even opzoeken op Google. Wat voor een naam heeft de kleur van het leder? Heb namelijk nog twee flesjes met lederverf van Audi: Twist beige en Jive. Kleurcode gebruikt Audi niet bij leder, heeft een naam. Bij de dealer kunnen ze dat zo zien via ETKA. owkee dan moet je even wachten de audi staat nu bij vliegveld in Rotterdam want me ouders zijn met vliegtuig naar spanje ik ga A.S. maandag wel even kijken welke kleurcode het is Alvast dank
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,255 seconden.