|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Zojuist even nieuwsgierig als ik ben de nieuwe producten aan het checken en er staan er weer de nodige tussen! Maar wij willen fototjes! Wat moet ik me voorstellen bij een 'Uni-Ball'? Is dat de powerball waar je het over had Tim?!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Zitten een paar dingen tussen die ik ook niet ken. Foam on a stick bijvoorbeeld. Schuim op een stokje? Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
En de powerball mini van mothers is gestegen van 24.99 naar 44.99 ??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: NL
|
Xizer schreef:En de powerball mini van mothers is gestegen van 24.99 naar 44.99 ?? De kredietcrisis moet gecompenseerd worden. On topic: Foto's zijn zeer welkom.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Xizer schreef:En de powerball mini van mothers is gestegen van 24.99 naar 44.99 ?? Yep, het heeft maar deels met de dollarkoers te maken (gezakt van 1,60 naar 1,25, dus 22% duurder geworden  ). Anderszijds is ook de inkoopprijs flink gestegen, wij konden eerst gebruik maken van een mooie partij, helaas kunnen we daar geen gebruik meer van maken.  Prijs is overigens nu 40,-  Foto's komen er asap aan! De Bucket zijn leuk trouwens. Niet helemaal transparant, maar een beetje melkglas achtig. de kleur van de Grit Guard komt er doorheen en omdat de emmer zit is kan je hier ook zeer goed zien wanneer je water vies is. Foam on a Stick: inderdaad schuim op een stokje. Die het als een grote lolly (zo'n langwerpige) je kan het gebruiken om moeilijke plekjes te waxen, tussen je spaken van je velgen te boenen, etc. Uni-Ball: dit zijn de nieuwe Powerballen. De Powerball is van Mothers, maar Lake Country maakt deze voor ze. Nu kan je de ballen in verschillende compounds kopen: Zwart: Finishing Blauw: Polishing Geel: Cutting We hebben ook compounding wool-balls binnen gekregen. Die zijn ook erg leuk. Ook kan je verschillende formaten kopen (7,5cm, 10cm) Grit Guard Inlays zijn nu in verschillende kleuren te krijgen (Blauw, Rood, Zwart) I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Ben ik blij dat ik 2 weken gelden mijn powerball heb gekocht
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Foam on a stick, is dat zoiets?: 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Normaal kan ik maandag wat foto's pakken..Als de pakketjesdienst wil meewerken.. Heb een aantal zaken besteld die nieuw zijn. Klik Foam Sticks..?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
|
|
|
|
Fluffy schreef:Foam on a stick, is dat zoiets?:
Ja zoiets, maar dan is het foam langer! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
B.K. schreef:Yups even wat fototjes.. Vind het er allemaal goed uitzien.. Mooie spullen he, die emmers zijn mega fijn! Transparant genoeg om vies water te kunnen zien, en wit genoeg om er een mooie sticker op te plakken (er komen stickers van: Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.nl aan!) I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Beide emmers zijn gevuld met water, links vies, rechts schoon. Duidelijk zichtbaar en transparant genoeg. Voordeel dat hij toch ook wit is, is dat je mooie stickers erop kan plakken (Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.nl stickers zijn onderweg).  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Tim schreef:(Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.nl stickers zijn onderweg).
Heel mooi! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Wat voor waarschuwing staat er op de emmer? Is ieg wel een grappig plaatje. 
|
|
|
|
Dat er kinderen in kunnen vallen en verdrinken..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
B.K. schreef:Dat er kinderen in kunnen vallen en verdrinken.. heb er vandaag ook 2 binnengekregen. is echt zo'n typische amerikaanse waarschuwing, valt mee dat ze er niet op zetten dat ze nat kunnen worden Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-9-2008 Locatie: Zeeland
|
Tim schreef:Voordeel dat hij toch ook wit is, is dat je mooie stickers erop kan plakken (Dodo Juice, Poorboy's en Carclean.nl stickers zijn onderweg). Tim, zijn er ondertussen al stickers van Carclean.nl en/of Poorboys? Als ik zo'n Grit Guard en bijhorende emmer aanschaf, wil ik er natuurlijk ook een paar stickers erop!
|
|
|
|
Ik hoop ze voor kerst nog binnen te hebben. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Kan er iemand de hoogte van de grid guard emmer vertellen?
Ik zie de voordelen van zo'n emmer met grid guard zeker in, maar als de emmer niet onder de kraan zou passen dan wordt het toch iets minder handig.
|
|
|
|
36-38Cm Ongeveer..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
Werner schreef:Kan er iemand de hoogte van de grid guard emmer vertellen?
Ik zie de voordelen van zo'n emmer met grid guard zeker in, maar als de emmer niet onder de kraan zou passen dan wordt het toch iets minder handig. Je kunt hem toch met een "gewone" emmer vullen. Gewone emmer gebruiken voor het sop om te wassen en de Grit Guard emmer om te spoelen.
|
|
|
|
De hoogte onder mijn kraan is precies 35 cm.... Met een 2e emmer zou inderdaad ook gaan, maar dan blijf je ook bezig vind ik. Aangezien de auto goed in de wax staat, en er voor het wassen gefoamed wordt, ben ik niet van plan om met 2 emmers te gaan werken. Heb dit nu al een paar keer zo gedaan, en mijn water blijft opmerkelijk schoon (en de auto was toch bijzonder vuil voor ik begon), waardoor ik het maar bij één emmer wou houden.
|
|
|
|
Houdt die emmer dan een beetje scheef? Zo doe ik het ook. Een druppeltje water morsen kan geen kwaad hoor Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Ik zit ook altijd te 'emmeren' met die grote emmer. Past niet onder de kraan dus ik vul hem altijd met een kleiner emmertje. Het kleinere emmertje gebruik ik vervolgens om de velgen mee af te soppen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Een vraag. In de shop staan ook pads van LC speciaal voor de rotary. Is dit omdat de andere echt niet op de rotary kunnen, of zit er een andere reden achter?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Geloof niet dat niemand dat weet..... Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Jawel hoor  De Rotary versies hebben velcro die niet helemaal tot aan de buitenrand lopen. De kans op schade door de scherpe rand van de velcro is bij rotary's daarom minder. De velcro van de 'normale' pads lopen dus wel helemaal tot aan het einde, zijn extra dik en extra stevig. Met name ontworpen voor de D/A machines, omdat er meer kracht op komt te staan bij D/A's. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Dus ze zijn wel op een rotary te gebruiken ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
bartr123 schreef: is echt zo'n typische amerikaanse waarschuwing, valt mee dat ze er niet op zetten dat ze nat kunnen worden
In Engeland kunnen ze er ook wat van hoor. Op het tuimelraam in mijn hotel stond dat als ik het raam te ver open zou doen ik er mogelijk uit zou kunnen vallen en dat de kans op ernstige verwondingen aanwezig was. Tja .... Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
|
Tim schreef:
De Rotary versies hebben velcro die niet helemaal tot aan de buitenrand lopen. De kans op schade door de scherpe rand van de velcro is bij rotary's daarom minder.
Hmm.. Maar een pad is toch altijd groter dan de plate? Ik snap um niet!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Zoals Tim zegt: Bij de andere pads loopt het klittenband van de pad helemaal tot aan de rand, bij de versie voor de rotary niet. Omdat het klittenband op de pad niet helemaal tot de rand loopt (en dus foam is) is er geen kans meer op schade mocht je per ongeluk met de zijkant van de pad de lak raken. Zo duidelijk? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ik heb um Aad, ik wist dat het aan mij lag en dat die Tim geen onzin stond te verkopen.  Volgende keer even goed begrijpend lezen voor mij; Velcro is Plate Benny!
|
|
|
|
Tim, de eerste pads die ik ooit gekocht heb van LC (andere shop want Carclean.nl was me toen nog onbekend  ) hebben hun velcro ook niet tot de rand en de velcro zit op een dun laagje blauw schuim. Zijn dat soms rotary pads dan? heb ze toevallig op foto staan ook.  Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Guest
|