• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dieptereiniging Peugeot 307

luc

Detailing addict
6 mei 2010
492
62
50
vandaag dus een Pug 307 moet kuisen.

Heb dus eerst de wagen grondig gestofzuigd, wat ben ik tevreden over de vac & blow, al die accessoires om overal bij te komen schitterend :)^

dan begonnen met de hemel, eerst even met een verdunde allesreiniger wat ik nog had liggen ingespoten(vergelijkbaar met apc) en dan met de karcher tapijtreiniger in combinatie van de karcher reiniger begonnen aan de hemel om nadien de stoelen en de achterbank + vloermatten onder handen te nemen.

ruiten gereinigd met fast glass van auto glym.

het dashboard, deurpanelen eerst even met een vochtig zeem over gegaan om vervolgens met af te werken met een product voor het dash, merk onbekend (had het hier nog liggen) is nu wel op dus tijd voor wat anders

pics

cimg2706.jpg

dit doet nicotine met je wagen bah
cimg2707r.jpg

cimg2709b.jpg

cimg2713.jpg

cimg2715c.jpg

cimg2710l.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

allesreiniger doet z'n werk
cimg2721l.jpg

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

tijdens het kuisen
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

dit is de vuiligheid van de hemel en ik was nog niet eens in de helft
cimg2725.jpg


het resultaat na enkele uurtjes werken

cimg2726.jpg

cimg2728l.jpg

cimg2730.jpg

cimg2731z.jpg

cimg2734y.jpg

cimg2736y.jpg

cimg2739u.jpg

cimg2740a.jpg

cimg2741x.jpg


Grtzzz
 
Mooi resultaat bij die sw. Hij was wel erg smerig zeg:auw

Maar dat zwarte plafond heeft niks met roken te maken... Ik heb bij de mijne in 2 jaar tijd 2x die vlekken mogen verwijderen (wel in mindere mate... veel minder).

alle 307's en 407's hebben er last van, heeft schijnbaar te maken met de airco.
Zo zag het er bij mij uit de eerste keer en er was nooit in gerookt:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Gadver, als dat door de Airco / Climate Control? Moet komen, dan zou je sowieso toch al niet zo'n auto willen kopen?

Nog nooit gezien zoiets, bah! Lijkt me ook niet echt gezond om zo er lange tijd mee te rijden dan,...

Net of verstopte filters zijn, of dat het systeem gewoon gereinigd moet worden, schimmel o.i.d. ?

Erg raar!!

Verder is die wel weer netjes opgeknapt, maar wat een klus zeg, wow! Ook PBM's gebruikt? (persoonlijke beschermings middelen)
Zou ik zelf wel overwegen als ik zo'n auto tegen kwam,... Maar ja, dat ben ik,...
 
Jeroen zei:
Gadver, als dat door de Airco / Climate Control? Moet komen, dan zou je sowieso toch al niet zo'n auto willen kopen?

Nog nooit gezien zoiets, bah! Lijkt me ook niet echt gezond om zo er lange tijd mee te rijden dan,...

Net of verstopte filters zijn, of dat het systeem gewoon gereinigd moet worden, schimmel o.i.d. ?

Erg raar!

Verder is die wel weer netjes opgeknapt, maar wat een klus zeg, wow! Ook PBM's gebruikt? (persoonlijke beschermings middelen)
Zou ik zelf wel overwegen als ik zo'n auto tegen kwam,... Maar ja, dat ben ik,...


Het interieur filter vervangen deed ik elk jaar, airco was ook gereinigd..
Het blijft een heel apart fenomeen :p
 
dacht echt dat het door het roken kwam, heb geen pmb gebruikt maar was wel veel verluchting en de wagen stond buiten in het zonnetje.

Je hebt inderdaad wel een goed gevoel als je het eindresultaat ziet, maar of de eigenaar hier door gaat veranderen ik betwijfel het, het interesseert hem niet, was vooral de echtgenote die hier een punt van maakte
 
Sow, dat is inderdaad super opgeknapt, alleen jammer dat de eigenaar zich er niet door aan gaat passen waarschijnlijk. Maar wat een troep is het toch die nicotine. Bah.
 
thx voor de reacties, auto ruikt iets beter maar je ruikt nog steeds die sigaretten, krijg je volgens mij alleen weg door een ozonbehandeling