|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik heb een heel nuttig topic (Engels wel vereist) om te laten zien hoeveel lak je nou verwijdert met verschillende stappen: http://archive.meguiarso...s/showthread.php?t=4013
Wat mij opvalt is dat er bij de het polijsten met een cuttingpad en M85 (een behoorlijk zware combi) er niks vanaf gaat! Dat had ik toch wel verwacht Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Wat mij opvalt is de database error die ik krijg. lol misschien zit er een foutje in de link? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-5-2008
|
Strange! Gisteren deed die het nog. Jammer. Joost
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik denk dat Meg's Online er even uit ligt, ook de hoofdsite doet het niet. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-4-2009 Locatie: Merkem
|
Is er hier ergens een filter op dit forum die woorden automatisch corrigeert?
De link bevat de term Meguiar's (dit heb ik getypt zonder single quotes).
Als ik mijn post erop zet, wordt er na meguiar wel een teken geplaatst, waardoor de link corrupt geraakt.
dus de boodschap is: het aanhalingsteken weghalen uit de link!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik ga het even doorgeven, misschien leuk als je je even voorstelt Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
? Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Leuke test maar niet echt betrouwbaar. Had een geslaagde test kunnen zijn als hij de kap vast had gemaakt en er een laser point had boven gehangen. Want als je met de lak meter 4 keer op de op het oog zelfde plaats meet heb je 4 verschillende reading's Misschien wel eens leuk als iemand met een lak meter en een lasertje deze test nog eens uit voert. Zelf ga ik weldra eens testen hoe veel hit je moet doen om echt door de blanke laak te gaan met de rotary. Weet uit me test met de ferm dat na 10 hits ssr 2,5 en oranje je er nog niet door bent
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,273 seconden.