• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Interieur schoonmaken mondeo ?

Boxerman

Detailing rookie
6 jul 2012
3
0
Ik wil wat navragen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Zoveel poetsspul.. Als ik het kunstof dashbord van mijn auto wil schoonmaken en poetsen,leren pook,leren stuur, leren stoelen. Heb ik dan met de megs apc genoeg voor schoon te maken,en met poorboys naturallook na schoonmaken? Ben hier niet bekend mee. Ik heb altijd system gebruikt,maar ben er niet tevreden over.. Ik heb een ford mondeo trend gekocht,hij is door een profi bedrijf gepoets vanbinnen bij koop. Ik wil hem graag mooi houden. Ik neem aan dat het poets spul alleen via internet besteld kan worden. En niet in limburg een winkel licht?
 
Inderdaad met APC reinigen en daarna kan je het kunststof weer voeden met natural look. Dit kan je eventueel na 5 minuten intrekken weer afnemen met een microvezeldoek mocht het te glimmend voor je zijn.

Je kan de spullen alleen afhalen in Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland).

In jou geval zit er niks anders op dan het te laten verzenden.
 
APC 1:10 schoonmaken en daarna idd Poorboys Natural Look gebruiken.
Is idd allen via internet te verkrijgen maar vandaag voor 16:00 besteld is morgen in huis ( vanaf €60 is de verzending zelfs gratis )

Wil je echt goede lederproducten om de zetels op beste wijze bij te houden dan raad ik je het merk Gliptone aan ( zowel de cleaner als de conditioner )
Het kan wel met NL maar gliptone is er wel speciaal voor op de markt gezet en heeft iedereen positief verrast
 
En maakt het uit welke apc ik bestel? Er zijn ook verschillende van. Het liefste een waar alles mee gedaan kan worden. Teminste dashbord en zo..
 
Dat maakt niet zoveel uit welke je neemt.

APC = All Purpose Cleaner = Alles reiniger.

Zelfde als je bij de supermarkt staat en kan kiezen voor Ajax of Andy. Zo heb je dat hier met Meguairs en/of Poorboys World.