|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
400 meter verderop is er zonder vergunning gegraven en is er een hoofdleiding van KPN geraakt. Hierdoor zijn wij van gisteravond 22.00u tot vanochtend 11.00u niet bereikbaar geweest. Momenteel draaien we op een noodverbinding van Casema. Onze excuses voor het ongemak! Meer info volgt. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik kreeg al afkickverschijnselen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
zo te horen een beunhaas klusje? 's avonds om 10 uur?
|
|
|
|
Waarschijnlijk water in de kabelbreuk gelopen en kortsluiting veroorzaakt! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Dan hebben die nog nooit van de nieuwe Klick wet gehoord, dan mag je zonder vergunning niet dieper dan 50 cm graven, en hangt diegene nu nog iets lekkers te wachten
|
|
|
|
Er komen wel aardig wat claims aan ja! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
ze hebben ook de dader, opdrachtgever te pakken? Als het 's avonds om een uur of 10 gebeurd geeft dat je toch te denken. Maar blij dat de site weer online is Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-11-2008 Locatie: Wartena
|
Mooi dat alles weer functioneerd. Maar ik heb nu plotseling allemaal dingen in m'n order staan die ik nog nooit gezien heb noch besteld
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Ik kon er gister spontaan niet van slapen.... Vanuit bed nog even met de laptop naast het kussen carclean.nl forum lezen.... maar nee hoor een wit scherm was het enige wat ik kreeg..
|
|
|
|
Henk-ale schreef:Mooi dat alles weer functioneerd. Maar ik heb nu plotseling allemaal dingen in m'n order staan die ik nog nooit gezien heb noch besteld Iedereen zit nu op een tijdelijke lijn van Casema die we opnieuw gerouteerd hebben. De originele lijn (SDSL) ligt er nog steeds uit. Soms doet ie het even, maar dat duurt niet langer dan 5 minuten. We kunnen op dit moment moeilijk emails versturen en ontvangen gaat ook moeizaam. Bestellingen kunnen we verwerken, telefoon kunnen we ontvangen (gaat via VOIP) en ons forum + website functioneren als het goed is 100% (misschien alleen iets langzamer soms). I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Oosterhout/Barendrecht
|
Tim schreef:
Bestellingen kunnen we verwerken, telefoon kunnen we ontvangen (gaat via VOIP) en ons forum + website functioneren als het goed is 100% (misschien alleen iets langzamer soms).
Zal wel wat langzamer typen
|
|
|
|
Dat helpt denk ik  Lijn ligt er overigens nog steeds uit! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Slapeloze nacht aan over gehouden...ik heb van 23u00 tot 03u00 geprobeerd om in de webshop/op het forum te komen... 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
Wees blij dat wij een bypass hebben kunnen maken. Voor de email is dat helaas niet gelukt. Dus we zitten ff zonder email. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Het forum draait vrij vlotjes ,maar de webshop gaat wat trager of meen ik dit maar?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
In ieder geval succes ermee Gelukkig zijn de hulptroepen niet ver weg...... Informatique, al zie ik hun site helemaal plat liggen Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Het lukt Informatique niet om een bypass te maken. Die zijn dus down. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Lexusfreak schreef:Dan hebben die nog nooit van de nieuwe Klick wet gehoord, dan mag je zonder vergunning niet dieper dan 50 cm graven, en hangt diegene nu nog iets lekkers te wachten dat is ook geen garantie. we hebben eens een kelder moeten uitgraven, volgens de qlick lag er niets, maar met de 2e bak kwam er meer naar boven als zand de gemeente zei dat de qlick geen garantie is........'t was in nieuwbouw wijk Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
KPN-lijn??? Je kunt via KPN toch interneppen via een dongle. Werkt zelfs in de vrachtwaggel. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Tim schreef:Het lukt Informatique niet om een bypass te maken. Die zijn dus down. Tim wat heeft de downtime te maken met de graafwerkzaamheden 400 meter verder op? T forum wordt toch niet over de eerder genoemde SDSL lijn gehost?
|
|
|
|
Zeker wel, alles wat met ons te maken heeft wordt hier gehost of staat hier gekoppeld! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:Zeker wel, alles wat met ons te maken heeft wordt hier gehost of staat hier gekoppeld!
Over 1 SDSL lijn?.. Hoor je niet vaak dat bedrijven hun eigen services zelf op locatie hosten. Hangen meestal een rack op in een DC oid. Gaat allemaal nog best rap dan over die SDSL lijn. Nja zit ook een SLA bij je lijn dus dat komt wel goed 
|
|
|
|
2,3 Mbit om precies te zijn hebben we hier voor de site en 't forum. Dat voldoet dus prima. Tot je video wil gaan streamen o.i.d. Die SLA gaan we wel gebruiken ja. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ok nice.. succes met de afhandeling alle vertrouwen er in dat het goed gaat komen! Voor als nog gaan we momenteel hard op de casema lijn
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Tim schreef:Wees blij dat wij een bypass hebben kunnen maken.
Voor de email is dat helaas niet gelukt. Dus we zitten ff zonder email. Was meer ironisch bedoeld Tim. Ik ben idd blij dat je een bypass hebt kunnen maken. Jullie service is altijd Ook wel n beetje ironisch dat Informatique -een computerwinkel- nog geen bypass heeft kunnen maken (ik weet dat de business waarin je zit, totaal niets met het probleem te maken heeft). kBen blij dat mn bestelling bij Etienne al lang uitgeleverd is 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
De Bypass wordt teruggezet, dit kan weer een downtijd hebben, dus even geduld! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Mooi dat betekend dat de SDSL lijn weer up is  .. succes met de werkzaamheden.
|
|
|
|
Correct. Als het goed is draait alles nu weer over de SDSL lijn en moet bij iedereen de boel weer werken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Het draait hier allemaal weer lekker vlot! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
daar hangen we de vlag voor uit! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Guest
|