• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor wie nog twijfelt over IronX ( Iron.X )

Pat

Detailing trainee
25 jul 2012
1
32
Na 4jaar en ongeveer een half miljoen km's op de teller,
toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken,
en mijn velgen proberen schoon te maken.
Alle garage bedrijven hadden mij aangeraden om te zandstralen etc..
Ik ben niet zo'n poetser, maar nu vond ik het zelf niet meer prettig rijden.
Alle topics gelezen over IronX, het redmiddel.
En ja, inderdaad...volgens mij is er geen beter product met zo veel WAAR voor je geld.
Benodigd heden: IronX, 250ml per velg, een electrische tandenborstel, en een afwasborsteltje.
Enne...veel geduld :)

Foto 1 is de velg in originele staat, met een laag van 1 of 2mm remslijpsel e.a vuiligheden
Foto 2 is met Iron.X en water schoongemaakt. Alleen IronX en water !!
 
Holy Sh*t. Perfecte voorbeeld hoe ik mijn velgen er dus nooit uit laat zien!

IronX bewijst zich opnieuw :-D
 
EN vanavond mag je partner weer de tanden poetsen met dezelfde electrische tandenborstel :D

Had je voor de gein trix moeten proberen, die werkt beter dan de iron x.
r8bm36.jpg


Mark
 
@Pat:Resultaat is top, maar vraag me wel af of een liter Iron-X voor 4 velgen nu wel zo wijs is; had een reguliere velgenreiniger met borstel etc je niet onwijs veel iron-x bespaart ?

@OpelMark: is ie echt beter of zullen 2 losse producten niet beter gaan werken .... dus losse Tar-X en losse Iron-X ?
 
iron x deed bij mij niet veel, trix deed het bij mij een stuk beter, maar ik heb geen losse tar x geprobeerd, lijkt me dat ze gene combinatie van beide maken als het niet goed of minder zou werken.
 
8-()) Wederom bewezen! Soms zie ik wel eens dergelijk velgen onder een auto op een parkeerplaats en vraag mij af wat je dan nog kunt gebruiken, Iron-X dus.
 
opelmark zei:
iron x deed bij mij niet veel, trix deed het bij mij een stuk beter, maar ik heb geen losse tar x geprobeerd, lijkt me dat ze gene combinatie van beide maken als het niet goed of minder zou werken.
En toch is het wel zo...
Ik kan de bron zo snel even niet opsnorren, maar ik weet zeker dat ik ergens heb gelezen dat de losse producten effectiever zijn tegen het soort vervuiling waar ze voor gemaakt zijn dan de combi (TRIX)
 
Hmmmm, ik zou juist eerst met een velgenreiniger aan de slag gaan. Goed borstelen e.d. en dan pas iron x gebruiken.
Want Iron X is geen velgenreiniger, maar meer een ijzer deeltjes verwijderaar ;)

Dus ergens is het zonde dat je zoveel iron X gebruikt..
Maargoed, neemt niet weg dat het resultaat er naar is :ja
 
ivo's zei:
En toch is het wel zo...
Ik kan de bron zo snel even niet opsnorren, maar ik weet zeker dat ik ergens heb gelezen dat de losse producten effectiever zijn tegen het soort vervuiling waar ze voor gemaakt zijn dan de combi (TRIX)

Yep, heb ik ook gelezen. Op dit forum zelfs.