|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Afgelopen weekend hebben wij onze eerste nieuwsbrief de deur uit gedaan.
De nieuwsbrief is ook online te lezen:
1e Carclean.nl Nieuwsbrief!
Binnenkort maken we ook een start met het mailen van onze aanbiedingen!
Ook is het op korte termijn mogelijk om je voor onze nieuwsbrief in te schrijven, terwijl je nog geen klant bij ons bent. Op de homepage komt hiervoor een optie beschikbaar.
Weer een stap vooruit dus! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Idd een mooie toevoeging..Zeker voor de mensen die minder tijd hebben om het forum te bezoeken..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Ja zoals ikke! Heb het de laatste weken echt smoor en smoordruk! En weinig tijd op het forum te bezoeken, en school is ook gewoon erg druk, Kijk maar naar me auto, die is al 8 weken niet gewassen Dus heel blij met die nieuwsbrief! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-8-2008
|
Ziet er strak uit die nieuwsbrief!
En als ik het goed heb opgemerkt waren mijn afbeeldingen niet geblokkeerd zoals bij de meeste nieuwsbrieven.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Helaas niets ontvangen maar heb hem even online gelezen. Ziet er goed uit! En idd leuk voor mensen die even wat minder tijd hebben. Mijn auto staat er ook bepaald niet gewassen bij  Laatste maanden van het jaar + januari zijn hier echt tropen qua werk. Maar komt wel weer, en straks met de nieuwe DAP ga ik los natuurlijk Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
|
Je hebt je ook niet ingeschreven op de nieuwsbrief Sjak  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
waarom heb je het rondje meerijden in de R8 niet verloot onder alle mensen die zijn ingeschreven  ik had graag dat rondje gewonnen Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
Hahaha dat snap ik Wie weet komt er nog een keer de kans voor je  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
ik heb hem ook gehad..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Zoals ik je al gemailt had hij zag er zeer professioneel uit Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Veldhoven
|
tsunami69 schreef:waarom heb je het rondje meerijden in de R8 niet verloot onder alle mensen die zijn ingeschreven  ik had graag dat rondje gewonnen Hier nog 1 Maar inderdaad een lekker professionele nieuwsbrief zeg! Had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik dit jaar niets meer ging bestellen, komt ie weer met zo'n geen verzendkosten achtie!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Tim schreef:Je hebt je ook niet ingeschreven op de nieuwsbrief Sjak  Ah ik denk, die krijgen alle klanten en ik ben nu al vergeten Ga me gelijk even aanmelden Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2008 Locatie: Nieuwegein
|
Hij zag er perfect uit! Knap werk. Jeroentje schreef:Heb het de laatste weken echt smoor en smoordruk! En weinig tijd op het forum te bezoeken, en school is ook gewoon erg druk, Kijk maar naar me auto, die is al 8 weken niet gewassen Dus heel blij met die nieuwsbrief! Sluit ik me graag bij aan! En mijn auto is al 4 maanden niet gedaan, dus tsja...
|
|
|
|
Roy schreef:Had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik dit jaar niets meer ging bestellen, komt ie weer met zo'n geen verzendkosten achtie! Sorry! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,371 seconden.