|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Mooi geworden hoor!  Ook mooi dat de louvres van de nieren en de randen erom heen in de lakkleur zijn gespoten. Het valt niet zo op, mar makt het geheel juist wel heel mooi af! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
Echt heel mooi geworden. Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
|
|
|
|
Oplossing voor de raadplaatjes: skirts! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Jammer dat je de skirts niet in de zelfde ronding hebt mee gnomen van je wielkast. is zo vierkant op deze manier.
|
|
|
|
Vandaag weer een beetje verder gewerkt aan de bimmer. Helaas heb ik meer werk aan de skirts dan ik in 1e instantie dacht. De vorige eigenaar heeft het niet zo nauw genomen met hoe ze gemonteerd zaten. Ik heb alle popnagels uit moeten boren, en moet nu helemaal opnieuw beginnen met ze af te stellen. Als ik het niet vergeet zal ik wat fotos maken van het verloop. Omdat de wagen vandaag aan 1 kant omhoog stond ook gelijk de velgen er maar even afgehaald en de naaf en remklauw eens in de caliper lak gezet. tja wat voor kleur kiezen we dan. Rood is al zoveel gedaan. Twijfelde nog tussen geel en zilver. Geel omdat het wel opvalt maar niet echt om aandacht schreeuwt en zilver om in de rest van het thema te vallen. Uiteindelijk toch maar gekozen voor zilver om het geheel netjes te houden. Helaas nog geen fotos met de velgen gemonteerd. Daar was geen tijd meer voor. Ik moest er nog een in bad doen en een luier verschonen VOOR:   NA:   
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Deze update staat ook nog op mijn to do lijstje Goede keuze die zilver kleur! Wat voor verf heb je er trouwens voor gebruikt ? Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Zilver staat netjes! Ik denk dat hard blauw ('smurfenblauw') ook goed staat Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Juffer1 schreef:Deze update staat ook nog op mijn to do lijstje Goede keuze die zilver kleur! Wat voor verf heb je er trouwens voor gebruikt ? Gr. Arjan Ik heb zo'n Brake Caliper Paint Kit gehaald bij de lokale autolakken handel hier in de stad. Deze kits zijn ook te verkrijgen bij een redelijke tuningshop. Deze moet je dan hebben http://www.motip.nl/?page=23&id=733
Gr Johan
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Nice  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Mooie pedaaltjes Johan! Je BMW is echt een plaatje Hoe bevalt die verf trouwens op je remklauwen, verkleurt niet ? Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Dat ziet er allemaal erg strak uit. Vooral die pedaaltjes! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
|
Juffer1 schreef:Mooie pedaaltjes Johan! Je BMW is echt een plaatje Hoe bevalt die verf trouwens op je remklauwen, verkleurt niet ? Gr. Arjan Die verf bevalt erg goed. Nu zit de lak er inmiddels een dag of 4 op en nu lijkt het meer op een laag plastic / kunststof achtig materiaal. Vuil komt er ook makkelijk af. Hoe het met de verkleuring zit is nog even afwachten. Maar anders doen we het gewoon nog een keer. Het zal nu in ieder geval een stuk makkelijker gaan. Gr Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
Inmiddels is het alweer 2010 geworden en ik ben dit topic een beetje uit het oog verloren. Dus het wordt weer eens tijd om hier wat updates te plaatsen. Wat is er inmiddels alweer veranderd -Smoked achterlichten -Smoked voor en zijknippers -OEM m-lip kofferbakspoiler -Deurgrepen en koffergreep in kleur -BBK covers -Rieger koplampspoilers -Hagus M3 spiegels -10mm spoorverbreders (achter) -4x silvervision knipperbolletjes -LED Angel Eyes -LED mistlampen -LED kentekenplaat verlichting         
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Leuke upgrades, alleen niet echt mijn ding. Maar daar gaat het ook niet om wat een ander er van vind!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Zie nu pas dat je brakemax gemonteerd hebt vorig jaar  Had ze vorig jaar ook onder mijn Vectra gezet, geperforeerde schijven met sportblokken, remde echt een stuk beter en duidelijker dan de originele remmerij. En het kost je kop niet, echt heel gunstig geprijst! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
de Brakemaxx schijven bevallen mij ook prima ik ben alleen wat minder tevreden over de remblokken. Ze geven mij veel te veel remstof af. Daarom denk ik dat ik ze begin juni of juli zal gaan vervangen voor EBC Red Stuff. Nu moet ik echt elke week de velgen schoonmaken, met de oude setup kon ik dat nog weleens een weekje laten liggen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Klopt, was bij mij ook, maar wees blij... dat viel nog mee in vergelijking met hoeveel remstof de blokken van mijn Audi A4 afgeven  Dat is nog veel meer! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Vandaag een kleinigheidje mogen ontvangen van Bimmerparts.nl   Er zijn ook nieuwe showplaten onderweg en deze hoop ik eind van de week binnen te hebben.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
2 delige kentekenplaathouder?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Yep een 2 delige kentekenplaathouder, superhandig. Ik gebruik ze veel op meetings of voor fotoshoots met de auto. Ik heb dan 2 reserveplaten met mijn forumnaam. Deze zitten standaard in de beugels en liggen in de kofferbak. Worden er foto's gemaakt schuif ik ze zo over de kentekenplaathouder heen en i mijn kenteken niet meer zichtbaar. Heel makkelijk en snel te plaatsen en verwijderen. De nieuwe showplaten ga ik gebruiken om kentekens van auto's die ik detail uit het zicht te houden zonder dat ik elke keer de kentekens hoef te verwijderen in photoshop
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2009 Locatie: Oisterwijk
|
Mooi project, een tip voor je remmen neem eens carbonne lorraine RC5+remmenblokken. EBC en de textarr (brakemaxx) vind ik persoonlijk niet zo.
"RC5 plus This is a NEW compound, released in September 2009. This compound Supersedes the previous RC5, having a much lower noise level than all the other compounds, in terms of squeal, it also has vastly lower brake dust levels. Stopping power is vastly superior than OE, and if you have never used a top quality race derived pad you will be surprised at how much power these provide, even if you have used some of the "other" so called performance pads."
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
die carbon loraine blokken heeft een maatje van me onder de auto.. ik heb diverse fietsers met de handen voor de oren gezien as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2010 Locatie: Zuid-Beveland
|
Wat een mooi project! Resultaat is erg mooi! Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2009 Locatie: België
|
Zitten mooie onderdelen tussen, wel spijtig dat je bespaart op de banden (WANLI).
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2009 Locatie: België
|
|
|