Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

3 Pagina's <123
hennep's E46 sedan TiAg 2009 Opties
jeffrey rallye
#67 Gepost : vrijdag 25 juni 2010 18:04:35
Rang: Lid

Enn..
Verneem je het nog?
Toyota Corolla E11 bj'98 zwart

Paulus de Boskabouter
#68 Gepost : vrijdag 25 juni 2010 18:42:51

Ziet er mooi uit! Voel je ook verschil?

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
WaxWizard
#69 Gepost : zaterdag 26 juni 2010 20:57:28

Je voelt echt duidelijk verschil. Ik vond de BMW vooral in de lange doordraaiers erg overhangen. Dit is nu echt stukken minder. In de bochten voelt hij nu veel strakker aan. Ik denk wel dat de ervaring van de brug nog beter zal worden als hij eenmaal verlaagd zal zijn.
fredsan
#70 Gepost : zaterdag 26 juni 2010 22:06:41

ziet er mooi uit!

jammer dat het een BMW is......

geintje je weet dat ik ook een bmw mooi vind!LoL
Volkswagen Passat 1.9 TDI 130PK
Porsche 968
WaxWizard
#71 Gepost : dinsdag 26 april 2011 17:21:36

Dit topic toch maar weer eens even bijwerken. De afgelopen maanden heb ik niet helemaal stilgezeten. Helaas is afgelopen kerst de voorbumper gesneuveld en dan ga je nadenken, wat moet ik nu. De oude herstellen, iets custom maken, compleet nieuwe voorkant, het beste maken van de huidige situatie
De schade

Photoshop mogelijkheid

In de tussentijd ook de schakelpook, handrem en armsteunhoes vervangen voor een Alcantara exemplaar

De interieurverlichting vervangen voor LED exemplaren

Na

Tevens voor een prikkie een OEM M3 powerbulge gescoord. in de toekomst wil ik hiermee nog een projektje gaan doen op de motorkap.

Via E-bay een Carbon Cold Air Intake gekocht

Een paar maanden geleden een APK gehad en gelukkig goed gekeurd, dus ik kan weer een jaartje vooruit. De keurmeester gaf wel aan dat mijn schokdemper linksachter lek was en deze vervangen diende te worden maar het was geen APK afkeur. En mijn remleidingen vertoonde droogte scheurtjes maar was ook nog geen APK afkeur wel en aantekening. Voor de schokdempers ben ik gelijk rond gaaan kijken wat ik wilde en uiteindelijk voor Bilstein gekozen. De nieuwe remleidingen komen hopelijk deze week binnen.

Ik was al lang niet tevreden met mijn huidige achterbumper en ik wilde daar iets anders voor. Uiteindelijk na lang zoeken een OEM M-techII achterbumper gevonden. De bedoeling was iets custom te maken met een E46 M3 CSL difussor, maar aangezien de achterbumper ABS kunststof is ging dat niet lukken. Dus de plannen even aan de kant gezet om wat verder na te denken. Met wat surfen op marktplaats kwam ik een Rieger achteraanzet tegen voor een M-techII achterbumper. Gelijk de adverteerder gemaild en die stuurde mij door naar Stroeve motorsport. Na heel wat heen en weer gebel werd het pakketje niet verstuurd omdat ze geen doos hadden. Heel toevallig kwam ik vorige maand een M-techII voorbumper tegen en toen was de keus eigenlijk snel gemaakt wat betreft de voorbumper. Stroeve ook maar gelijk gebeld met de vraag als ik iets anders mee bestelde of het dan meeverstuurd kon worden. Dit was gelukkig geen probleem.
Het pakketje van Stroeve

De voorbumper

De achterbumper

Alles even gepast en het ziet er nu al dik uit al zeg ik het zelf. Ik kan ook niet wachten om te gaan beginnen

Vandaag ook nog een nieuwe katalysator besteld want de huidige rammelt als een gek. De zolder ligt nu helemaal vol met onderdelen maar binnenkort zal alles eronder gaan. Het doel is om alles voor het Duitse Autosport Festival in Assen klaar te krijgen maar uiterlijk voor eind augustus. Dan is het namelijk weer de beste show van Nederland en Belgie georganiseerd door TWA. Die wil ik niet missen.
Naast een 2e kind die er binnekort aankomt dus nog volop werk te doen.
Paulus de Boskabouter
#72 Gepost : dinsdag 26 april 2011 19:37:57

Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ben ook aanwezig op Assen in augustus.

Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TDI Ambition Proline
RST-Smurf
#73 Gepost : dinsdag 26 april 2011 23:38:08
Detailer zilver: Frequente detailerDetailer brons: Plaats regelmatig details.

Aardig wat te doen , maar gaat wel goed komen zow te ziengreat
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
WaxWizard
#74 Gepost : dinsdag 3 mei 2011 15:43:21

Vandaag de volgende mod binnen gekregen. Een set Goodridge High Performance remleidingen versterkt met Carbon Fiber.

En meteen ook maar gestart vandaag om de voorbumper klaar te gaan maken. De voorlip is gelijmd en geschroefd. Nu is het wachten op de lijm om uit te harden en dan kan er gestart worden met het plamuren en strak zetten.

emiel10
#75 Gepost : dinsdag 3 mei 2011 16:02:44

Was de gewone bumper niet dik genoeg, denk dat ik hem nu wat overdreven ga vinden... Wel een erd dikke achterbumper (mits er bijpassende uitlaten inkomen)
WaxWizard
#76 Gepost : dinsdag 3 mei 2011 17:33:33

De vorige was al dik genoeg, maar door de schade was ik genoodzaakt iets te gaan doen. Dit is altijd al mijn nummer 1 keus geweest alleen heb ik nooit de onderdelen bij elkaar kunnen krijgen. Ik had het ook nieuw bij de dealer kunnen kopen maar voor mij is dan de lol eraf, voor mij is het net de sport om alles bij elkaar te sprokkelen. Het kost zo ook wat meer moeite en energie om alles gedaan te krijgen dat is voor mij al 75% van het plezier wat ik eran beleef. De 1e voorbumper was een 2e keus en heb er ook geen spijt van gehad. Nu is het gewwon tijd voor wat anders.
Wat betreft de achterbumper, daar komt ook een bijpassende uitlaat voor. Een custom made uitlaat door FOX met 4x rond 88 eindtips volledig RVS. Daar ben ik nu voor aan het sparen.
cruiser
#77 Gepost : woensdag 11 mei 2011 18:04:37

Mooi Johan...

dat zijn idd de leuke projecten, jammer dat het door schade moet beginnen...

ik heb ook nog wat plannen met onze PT, maar ik moet eerst even sparen om hem rijdende te houden.
er zitten een aantal flinke reparaties aan te komen.
dat eerst en daarna zien we weer verder...

ik wil wel graag heel de onderkant in de hyperflex rubbers en daarmee heb ik meteen de vervelendste reparatie gehad.
WaxWizard
#78 Gepost : maandag 29 augustus 2011 10:25:48

Afgelopen zondag een fotoshoot gehad nu met de nieuwe voorbumper. Ik ben er echt blij mee, het ziet er nu een stuk netter en minder druk uit dan de vorige, hier alvast de 1e foto in de loop van de dag of avond zullen er meer volgen
Marijn
#79 Gepost : maandag 29 augustus 2011 10:52:30

Ziet er heel netjes uitgreat Ben benieuwd naar de andere foto'sja
DivingDisaster
#80 Gepost : maandag 29 augustus 2011 11:06:04

Dat ziet er gelikt uit!
RST-Smurf
#81 Gepost : maandag 29 augustus 2011 12:39:53
Detailer zilver: Frequente detailerDetailer brons: Plaats regelmatig details.

Netjes , ben benieuwd naar de andere foto`sgreat
Tip van de maand van Smurf :

"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
D20VT
#82 Gepost : maandag 29 augustus 2011 14:51:56

Ziet er een heel stuk beter uit, mooie fotolocatie de havendijk great
IbizaSigno
#83 Gepost : maandag 29 augustus 2011 20:20:20

Die staat zeker strak! geniet
Seat Ibiza signo 1.4 16v

:: Dodo Juice :: Poorboys World :: Meguiar's :: Monello ::
john 623
#84 Gepost : maandag 29 augustus 2011 21:12:53

Hij is weer mooi Johan cool
DKBM
#85 Gepost : maandag 29 augustus 2011 23:15:01

Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Niet alles is geheel mijn stijl, maar hij ziet er strak uit. Zo op de foto doet hij me erg aan een E39 M5 denken met d enieuwe voorbumper
Vrienden noemen me Martin
WaxWizard
#86 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 9:48:22

Dank allemaal voor de positieve reacties, het uiteindelijke resultaat is echt boven mijn verwachtingen.
Dit zijn nog niet de laatste foto's ik wacht nog op de serie die een andere fotograaf heeft gemaakt maar hier alvast weer een selectie van mijn favorieten

emiel10
#87 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 10:13:25

erg dik zo, dacht dat het wat te zou worden maar dat valt alles mee, heb je de achterbumper ook al klaar?
WaxWizard
#88 Gepost : dinsdag 30 augustus 2011 11:53:03

Nee de achterbumper wordt een projektje voor de komende winter, ik moet er ook nog een uitlaatdemper bijzoeken, hoogst waarschijnlijk gaat dit een FOX uitlaat worden met 4x 80mm eindtips. Ik heb voorlopig weer even genoeg kosten gemaakt nu moeten eerst de dempers en remleidingen vervangen worden voordat we de winter ingaan. En dan wordt het hard sparen om volgend jaar een garage van 30m2 te bouwen.
Arjen78
#89 Gepost : woensdag 31 augustus 2011 9:13:27

hij staat er weer mooi bij. voor komende winter misschien investeren in een set velgen met winterbanden? misschien overleeft je voorbumper deze keer dan wel...wink2
As you ramble through live, whatever be your goal, keep your eye on the donut, not on the hole.
WaxWizard
#90 Gepost : woensdag 31 augustus 2011 10:26:59

Ik heb een set wintervelgen met winterbanden, de bestuurder die mijn vriendin tegemoet kwam en het een goed idee vond om daar in te gaan halen op een besneeuwde weg heeft ze daar gelukkig mee kunnen ontwijken en op tijd kunnen stoppen. De schade aan de voorbumper was wel het minst erge wat er kon gebeuren op dat moment. Ze was op dat moment al 4 maanden zwanger, dus het had veel slechter af kunnen lopen

De laatste foto's zijn binnen.

En wat rolling shots

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's <123
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire