|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Groningen
|
Misschien een domme vraag... Maar hoe weet iik wat mijn order nummer is, er staat wel een voorbeeld in de mijn toegestuurde mail, maar ik neem aan dat ik nummer 10000 ben, aangezien dat getal wel erg mooi afgerond is, of krijg ik dan ook een bos bloemen omdat ik de10.000ste ben Groeten, Eric
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Even inloggen op carclean.nl en rechts vind je een knopje met 'orders'. Daar staan al je ordernummers van alle bestellingen die je ooit hebt gedaan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Groningen
|
En ik maar zoeken naar het ordernummer in het gestuurde mailtje Maar goed bij deze de wens lijst: -Ordernummer 13959 -Deluxe Mega Mega Towel Koraal - White Diamond Ik neem wel even contact op over wanneer ik het kom ophalen, aangezien ik ook zo'n autogeek tas dan wil en me nog wil even laten voorlichten/adviseren over andere spullen, dus er zal nog wel het een en ander bij de Dap500 bijkomen Groeten, Eric
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Witte Polishing pads zijn weer op voorraad! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-12-2008
|
Ordernummer: 15624 Doek: Groen Flesje: Polish with Carnauba Blue
Groeten,
Hendrik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-7-2008
|
@Hendrik: Dit pakket was alleen voor de eerste 100 bestellers en aan jouw ordernummer te zien zit je niet bij de eerste 100. Helaas, maar pech voor jou ben ik bang
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ahhhh maar zodra je de dap hebt, ben je al blij genoeg hoor Glans is een keuze
|
|
|
|
Oh ik had zoiets van er zijn geen 100 post in dit topic geweest en je moet een reactie in dit topic maken om er kans op te krijgen.
Maar goed...
|
|
|
|
Hallo Hendrik, De 100e DAP500 is in september al verkocht. Niet iedereen heeft via het forum gereageerd, de meeste mensen hebben op onze mailing gereageerd! Je bestelling wordt vandaag ingepakt voor je! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Maar niet iedereen die besteld , besteld een DAP toch? ordernummer: 15706 doek: groen flesje: White diamond Leuke actie!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Deze actie geldt alleen voor de eerste 100 DAP´s die verkocht waren, gezien je ordernummer, zit jij er niet bij denk ik en zoals Tim al aangeeft, is de 100e is september reeds verkocht....even goed lezen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
stimpy68 schreef:Deze actie geldt alleen voor de eerste 100 DAP´s die verkocht waren, gezien je ordernummer, zit jij er niet bij denk ik en zoals Tim al aangeeft, is de 100e is september reeds verkocht....even goed lezen het leek me zo'n leuke actie dat ik uit enthousiasme toch heb gereageerd  you never know
|
|
|
|
niet geschoten is altijd mis he, maar in dit geval schiet je mis.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Is het niet een idee om dit topic dicht te doen als iedereen zich gemeld heeft?? Scheelt een hoop vragen van mensen. Pas het topictitel aan en niemand zal er naar vragen... Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-12-2008 Locatie: Sint-Jansteen
|
Ordernummer: 15742 Doek: Groen Flesje: Black Hole mvg, Peter mvg, Peter
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-12-2008 Locatie: Sint-Jansteen
|
Oeps had iets langer moeten doorlezen. Aanbieding geld dus niet meer! Jammer! mvg, Peter mvg, Peter
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
@ Peter en alle anderen die deze topic nog willen gaan gebruiken; stimpy68 schreef:Deze actie geldt alleen voor de eerste 100 DAP´s die verkocht waren, gezien je ordernummer, zit jij er niet bij denk ik en zoals Tim al aangeeft, is de 100e is september reeds verkocht....even goed lezen
|
|
|
|
Groot slot erop.
|
|
|
|
Vooruit, maar nog niet iedereen heeft gereageerd  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,612 seconden.