|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dibbuz schreef:Ik heb M16, Pete's, NXT 2.0, M21, M26, Natty's, Collinite en Wheelguard. Keuze genoeg hehehe Ja dacht al toen ik je verzameling zag die kan vast nog wat gebruiken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
NXT Tech Wax Gold Class wax M16 M26 Dodo Juice Blue Velvet Dodo Juice Supernatural Pete's 53 NXT 2,0 komt eraan Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Pete's 53 M16 Gold Class Wax (helaas de vloeibare versie)  Voor de rest geen waxen meer "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Brabant
|
Soow, vanavond het sahara zand van mijn vers gepoetste auto gewassen. Heb vandaag Pete's binnengekregen en gelijk maar heel de auto 'ff' gedaan, Allemachtig wat een te gek spul, Na de auto afgelopen maandag gekleid, scratchX, Polish Step 2 Meg., Nxt wax vloeibaar te hebben. Dacht laat ik toch maar Pete nog proberen,, ik ben om,, ongelooflijk wat een glans... Moet wel bekennen dat ik de auto nog niet nu in daglicht gezien heb, maar om 22.00 was ik klaar en het begon toch donker te worden.....Maar zelfs in de schemer kon je goed verschil zien.. Was voor mij de eerste aanraking met een vast wax, ik heb een Meg. soft foam applicator gebruikt, daarmee maakte ik draaiende bewegingen in het potje alvorens aan te brengen. Ik merkte op dat je hem beter niet kunt laten drogen, had eerst een zijkant helemaal gedaan, dan is ie wel lastig uit te poetsen..  voor de zekerheid elk paneel één voor één weer opnieuw in gedeeltes gedaan en direct uitgepoetst. Morgen eens picca maken bij daglicht,, Ow, mijn potje heeft nummer 1459 of 1469  :d @ Tim, thanks voor de PB Spray and wipe!  A4 Avant 1.8T Quattro REVO
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb staan: nxt gold glass smartwax m21 m16 pete's 53 Keuze's, keuze's, keuze's Patrick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Brabant
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-5-2008 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
heeft er ook iemand ervaring tussen pete's 53 en de m16 ? bijv blijft de m16 langer zitten of het op brengen van deze 2 vaste waxen wil namelijk een nieuwe wax kopen maar ben ernog niet helemaal uit vandaar deze intresse
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
De M16 zou theoretisch langer moeten blijven zitten maar is wel wat lastiger uit te poetsen mocht je het te dik aangebracht hebben. Misschien is de M26 paste dan een optie? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-5-2008 Locatie: Alphen aan den Rijn
|
oke dibbuz,als ik het goed heb  heb jij ook al met de vernieuwde tex wax 2.0 gewerkt hoe is die bevallen die schijnt ook lang teblijven zitten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
jarrens schreef:REGEN Foto's: Mooi hè... Ik geniet er ook elke keer weer van zoals dat water eraf rolt.  Maar heb je nou een geheime zender onder je achterbumper? Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Sven S8 schreef:Maar heb je nou een geheime zender onder je achterbumper? Ssttt daar mag je niet over praten, het is toch een GEHEIME zender
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
BiGa schreef:Ssttt daar mag je niet over praten, het is toch een GEHEIME zender Nou voor een geheime zender valt hij toch wel op... En misschien wordt ie wel stiekem gevolgd, is hij ook weer blij met onze tips... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
m21 schreef:oke dibbuz,als ik het goed heb  heb jij ook al met de vernieuwde tex wax 2.0 gewerkt hoe is die bevallen die schijnt ook lang teblijven zitten Blijft inderdaad langer zitten, maar Dibbuz wax 3 keer per week zijn auto, dus hij heeft geen idee hoe duurzaam de NXT 2.0 is. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Klopt, ik geef het nooit de tijd om dat te testen haha. Er zit nu weer Natty's op, volgende keer weer es de M16  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Dibbuz schreef:Klopt, ik geef het nooit de tijd om dat te testen haha. Er zit nu weer Natty's op, volgende keer weer es de M16  Haha wat herkenbaar... Je topt gewoon over elkaar heen of ga je dan de hele auto eerst met de paint cleaner af?? Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Het gaat er gewoon overheen. Om het half jaar ga ik met de M80 excentrisch eroverheen dus dan is alles weer weg. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Dibbuz schreef:Het gaat er gewoon overheen. Om het half jaar ga ik met de M80 excentrisch eroverheen dus dan is alles weer weg.
Aha... Weet ik dat ook weer... het is dat ik morgen geen tijd heb  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Hehehe  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: den haag ( ypenburg )
|
zit dit topic nu een paar dagen te volgen en blijf met de volgende vragen zitten is er een product waar ik pete,s 53 mee kan vergelijken b.v m26 / m16 enz en is pete,s afhankelijk van een bepaalde kleur auto heb van het weekend de m16 mogen proberen en resutaat was echt ongelovelijk gr aan allen klankie
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Pete's kan op alle kleuren, maar komt het best uit op donkere en warme kleuren! Hij zal eerder de M26 kant op gaan maar is nog het best met een Pinnacle Wax te vergelijken (Signature Series II). I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|