|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
project peugeot 106 rallye s1. Nu ik zou ook effe een project aanmaken.. Heb de auto gekocht toen ik nog bezig was met mijn rijlessen in januari (2007) Met 141.... km's op de teller nu ongeveer 162.... km's. De eerst week meteen de eerste probleem al met de dynamo! Later wel weer netjes opgelost nieuwe lagers erin. Later ging de auto steeds rare lopen enz... Was de koppakking zei de handelaar waar ik had gekocht. Die was wel goed gemaakt zei hij... Maar later nog steeds raar lopen enz.. Toen na de peugeot dealer geweest! En kwam toch wel weer de koppakking die was niet goed gemaakt.. Dit is er allemaal aan gebeurd : * nieuwe slangen overal. * nieuwe koppaking. * radiateur. * koppeling + drukgroep. * nieuwe bougie's. * nieuwe klepveren. * v- snaar + multiriem. * schokdempers voor + achter ( koni geel) * remleiding. * aandrijfassen links + rechts. * draagarm + fuskeekogel. en nog veel meer maar dat ben ik vergeten! Zo gekocht:   Zo staat hij er nu bij:  Dit is met winterbanden eronder: 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Die is in de tussentijd lekker onder handen genomen dan!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Zeker weten bijna een nieuwe auto
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Dat is inderdaad een flinke lijst kerel! Een vriend van me heeft ook zo'n 106 ralley gehad, zijn retesnelle wagentjes!
|
|
|
|
ja zeker weten... maar ik ben nog wel meer wat vergeten! maar komt er bijna op neer dat de auto bijna als nieuw is behalve de lak.. maar ja het kost toch allemaal geld duz. ja best wel pittig ja .. dat moet ook wel een beetje..
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Arnhem
|
Euh.... wat dan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
JohnnY schreef:Euh.... wat dan Spinner wieldoppen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008
|
daar staat de doodstraf op om dat op een rallye te doen. Gewoon lekker hardcore... stalen velgen en het liefst geen achterbank en 2 kuipstoeltjes.
|
|
|
|
dit is hem.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
dat klopt! maar je laat weinig over je rallye uit..
|
|
|
|
haha, wat wil je horen? dat ik hem flink op zijn lazer geef elke dag  ik rijd de auto waar hij voor bedoeld is.... ben er wel zuinig op maar ik zal niet iemand zijn die bij te koop zetten zegt; altijd rustig gereden en van oud vrouwtje geweest check anders mijn voorsteltopic op rallye.nl of hier 
|
|
|
|
hahaha.. op rallye.nl vertel je weinig meer.. maar goed dat is jouw keuze..
|
|
|
|
vandaag gemonteerd.. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Ziet er goed uit ,voel je ook werkelijk verbetering..?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
ja die stabilstatorstang hangt er al heel lang onder hoor.. die blauwe rubber is er vandaag onder gekomen ( powerflex motorrubber)
|
|
|
|
|
|
|
|
nu op de klok 165.000 km's alleen nog steeds een kleine probleempje ermee..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Heeft m'n saxo ook ,van die kleine zaken.. Maar goed het blijven Franse wagens..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
ziet er goed uit powerflex rubbers zijn de betere rubbers voor motorsteunen en wielophanging. moet ik ook nog eens onder de cabrio hebben All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Vl Brabant, België
|
leuk wagentje..  Heb vroeger op mijn saxo ook een draagarmbrug en veerpootbrug gehad.. Dat in combinatie met een -45mm verlaging is het een echte kart.. Lekker snel en strak door de bochten zonder overhellen ofzo.. Precies ook wel een vettig blokje he.. Heeft mijn saxo ook
|
|
|
|
dankje wel.. ja dat helpt zekers wel! alleen niet verlaagd maar wel gele koni's rondom..
|
|
|
|
jeffrey rallye schreef:hahaha.. op rallye.nl vertel je weinig meer.. maar goed dat is jouw keuze.. Weinig te vertellen omdat mijn project tijdens de brand bij Edgar verloren is gegaan. Daar stond namelijk een 16v. in opbouw met Kent PT50 nokkenassen wat voor zo'n 150-160 pk had moeten gaan zorgen. Tevens met een hoop reserve onderdelen: 1.3 rallye blok, nieuwe achterbumper, reserve voorbumper enz. Helaas is dat niet meer en zit ik dus maar nog weinig op rallye.nl. Momenteel ben ik nog steeds aan het kijken om een import jap hierheen te halen. Het 106 rallye virus is bij mij met die brand een beetje op zijn einde gelopen, ik rijd er nog steeds met plezier in, maar daar is het bij mij dan ook mee af 
|
|
|
|
|
|
|
|
de spaghetti spruitstuk is binnen..
|
|
|
|
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
Heb je een foam apparaat gekocht Jeffrey
|
|
|
|
Een foam??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2009 Locatie: Nijverdal
|
Mooie bakkie hoor, je bent er erg zuinig op als ik dit allemaal zo lees!
|
|
|
|
Zkers weten.. dit is toch wel heel belangrijk voor mij deze auto geworden..
|
|
|
|
kleine update.. 
|
|
|
|
Guest
|