|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Hi,
Heb net m'n best gedaan om de detailerbags van wolfgang, pinnacle en autogeek te vergelijken. Kan niet echt verschillen vinden. Zijn deze er? Of is het puur een kwestie van welk merk/kleur je voorkeur heeft?
Greetz MArc
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Alleen de kleur en het merk is anders, voor de rest zijn ze idientiek. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Thnx Dennis....
Dan moet ik binnenkort toch maar 2 of 3 van die dingen aanschaffen. Is wat makkelijker meenemen dat de plastic kratten die ik nu heb!~
greetz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb toevallig vandaag zo'n tas binnen gekregen, de rode van Autogeek. Puur om alleen dingetjes in te doen om mee te nemen naar een klein klusje. Voor de rest heb ik alles in de bekende Festool kisten zitten, afsluitbaar, opstapelbaar enz.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
ik heb zelf ook de rode van autogeek vind toch de doorzichtige bakken van de blokker fijner merk dat een boel flessen er net niet in kunnen
|
|
|
|
@Paultjuh,
Zou je eens wat meer foto's van de bag in dit topic kunnen zetten. Welke flessen passen er volgens jou niet in?
greetz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
de grotere flessen van PB niet(APC, spray & rinse) , UQD van megs past ook niet heb nu de bodem er schuin in zitten en dan passen ze wel en met een kleine verzameling is het leuk, maar na een tijdje altijd te klein
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Mmmh dan vraag ik me af hoeveel 473ml PB flessen er in zouden passen.... "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
|
|
|
|
Mmmh valt me nog geens eens tegen trouwens!  Wil nl. binnenkort ook zo'n tas, voor al mijn poetsmiddeltjes. De DAP hou ik lekker in zijn Dap tas En doeken/pads zitten beide in een aparte box nu samen met nog een box met assesoires/dingetjes  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Of je stopt alles netjes gerangschikt in de bekende Festool koffers. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
of je maakt je eigen kast......... Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Haha ja kan alle beide. Alleen die festoolkoffers zijn heel leuk maar oh zo duur En eigen kast maken zou ik wel kunnen, werk ten slot in een bouwmarkt, alleen moet ik wel een eigen huisje hebben eerst Zo waar mijn collectie niet extreem meer gaat groeien opdat ik zo'n beetje alles al wel heb. Kan ik nog makkelijk me redden met zo een tas en een paar imitatie curver bakken bij de blokker van daan. "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Vind zelf de prijs van die detailingbags aardig duur, ik steek mijn centen liever in de producten. Voor de prijs van één zo'n bag koop je wel een aantal Blokkerbakken en je producten zijn ook onder dak.
|
|
|
|
Ja maar zo een box van de blokker evenaard lang niet zo'n leuke Detailers Bag. + de Fun-factor mist er en en ja het heeft ook wel iets, en het ook wilt ook wel wat! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
nicknameless schreef:Of je stopt alles netjes gerangschikt in de bekende Festool koffers. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.  Heb je de stofzuiger ook  Hoef je ze niet meer te tillen kan je ze duwen  Zijn idd erg practisch  Had er ook een aantal in me werkbus Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
|
Ik heb het plateau waar ik ze op kan zetten. Rolt zo makkelijk weg. 
|
|
|
|
Thnx voor de reacties tot zover. De festool koffers met rol kar hebben zeker mijn intresse. Kosten van dit geheel?
|
|
|
|
|
|
|
|
thnx,.maare,.welke maat bakken heb jij?
|
|
|
|
Ik gebruik voor de detailerflessen kist nummer 4. Daarbovenop een opzetring van 10cm anders kan het deksel niet dicht. Vroehâg hadden ze kist nummer 5 nog niet. Uiteraard kun je ook kist maatje 5 kopen. Voor de kleine flessen gebruik ik nummer 4. Voor doeken kist 4 met wederom een opzetring. Voor de accessoires kist nummer 3.
|
|
|
|
Thnx...ik ga me eens beraden wat aan te schaffen!
|
|
|
|
Hee de Friese olie en verfhandel in Snits heeft ze ook zag ik net oh en alkema heeft ze ook  Trouwens wel enorm duur als je paar kisten doet, en en op de foto lijken ze een enorm stuk groter dan dat ze in werkelijk heid volgens de maten die aan gegeven worden zijn.... "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Jeroentje: Er wordt de buitenmaat opgegeven. Afmetingen (L x B x H) 395 x 295 x 315 mm * Loopt naar zolder en pakt de duimstok erbij * Hoogte:  Breedte  Diepte:  Zoals je ziet, past er een hoop in.  Zo staat het bij mij in de hoek. Neemt lekker weinig ruimte in beslag. 1.80 meter hoog vanaf de vloer   Voor meer info: TanosNecontra
|
|
|
|
Haha ja zo wijs was ik nog wel hoor  Maar ben al over tuigt :P En uhm 40 bij 30 bij 32 cm valt best mee, en kan zo best een hoop in ook! Ong mijn collectie aan spullen zou in jouw kist pakken, en voordeel is dat deksel dicht kan, en de boel niet smerig/stoffig wordt. En enorm veel accesoires ook. "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Guest
|