|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Gisteravond laat zijn de aanbiedingen van december via email verstuurd.
Maar natuurlijk zijn ze ook online te lezen via deze link.
De aanbiedingen zijn geldig t/m 31 december 2008.Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008
|
Vraagje, geen verzendkosten lijkt mij wel wat. Geldt dit ook voor verzendingen naar België.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Stom stom stom.....dat die nieuwsbrief er nu pas komt (heb net mijn bestelling binnengekregen), door die transportkosten naar België valt het voordeel weg  .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Heb hem ook gehad per mail.. Achja..Die verzend kosten zijn nog steeds spot goedkoop..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Citaat:*Rembourszendingen en toeslagen voor verzekeringen en bepaalde producten uitgesloten. Je zou zeggen van wel, maar ergens denk ik van niet! Top trouwens die aanbiedingen via de mail! Erg mooie en duidelijke lay out overigens ook. 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Voor Belgie geldt de toeslag helaas nog steeds.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Het hoort hier misschien niet echt ,maar had de kerstverpakking me iets extra gekost?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Kerstverpakking = gratis! (Dit jaar nog wel, volgend jaar niet meer) I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Overtuigende mail Bert bestelling is weer gedaan Weet niet van wat voor materiaal die kerstverpakking is maar ben bang dat het toch niet goed over komt. Dus d8 zonde van de moeite. Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Denk net zo iets als een kerstpakket-doos "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
mailtje gehad gisteren besteld op een andere site voor wat producten die Tim nog niet had staan
|
|
|
|
Wat hebben we nog niet staan dan?  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Odors van CG!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
mooie aanbiedingen alweer, is het niet mogelijk om in de mail een link te plaatsen naar de aanbieding, want mijn on-line mailding wil de mails niet herkennen. Denk dat ie niet met html overweg kan ofzo. Tis maar een vraag? Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Goed plan, we proberen het de volgende keer mee te nemen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Tim schreef:Goed plan, we proberen het de volgende keer mee te nemen. top! Je ziet het wel vaker bovenaan een nieuwsbrief staan, iets in de aard van: Als deze e-mail onleesbaar is, klik hier(of ga naar ...). Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Tim schreef:Goed plan, we proberen het de volgende keer mee te nemen. In mijn mailbox gisteren zat: Om deze Carclean.nl nieuwsbrief te kunnen lezen, moet je mailprogramma HTML ondersteunen. Kun je deze mail niet lezen, kijk dan op http://www.carclean.nl/Nieuwsbrieven/2.html
Dus ik kreeg alvast wel gewoon de link. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Klopt, als mailprogramma's geen HTML ondersteunen, sturen we een tekst met de link mee. In de HTML-variant kun je op de plaatjes klikken voor meer informatie. Maar een extra link is nooit weg natuurlijk Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,312 seconden.