|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
wanneer komt er is een meeting in midden van het land of overijssel!? zit hier wel vaak over na te denken enz... ik dacht zo zet ik hier maar is wat neer!?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
denk dat het grootste probleem de ruimte is woon zelf in de achterhoek en zou ook graag eens hier iets in de buurt willen maar ik heb de plek bij huis niet en op het werk word het ook niet wat dus als je de ruimte hebt....
|
|
|
|
ja dacht ik ook al aan ja! ja helaas ook geen ruimte duz...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Ik denk dat naast de ruimte vooral de opkomst het probleem is, afgelopen jaar is er een meting georganiseerd waar maar 2 man op af kwam en er een aantal zonder bericht verstek lieten gaan. Wat verwacht je van een meeting, of wil je een clinic? Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
praten over het poetsen. misschien auto poetsen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2008 Locatie: bij je moeder thuis
|
ouwehoeren over poetsen kan hier ook dus daar zal wel niet veel animo voor zijn.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik vind een meeting altijd erg gezellig. En in IRL (in real life) is toch net even leuker dan zo op het forum. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
was ik al bang voor! maar ja ik dacht ik stel het is voor.. maar levert niks op zie ik wel jammer!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
jullie mogen gerust bij mij komen, maar dan moet het wel op straat Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Ik zit erover te denken om wat te gaan regelen in het oosten van het land! Nog niks concreets! Maar wel wat ideeën!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2008 Locatie: Zevenaar
|
Zou mooi zijn Peter! wat voor een locatie heb je in gedachten?
|
|
|
|
Als het gaat om te ouwehoeren en andere poetsers irl te ontmoeten kan je een meeting organiseren op iedere parkeerplaats. Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
mooi peter! ben benieuwd..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Ik ken nog wel meer poets fanaten hier in het oosten dus denk dat dat wij dan oko wel komen. ben zeker voor een poets meeting. Elkaar helpen ervaringen delen is IRL toch heel anders dan op het forum. Als we kunnen komen we zeker. Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
|
kiek an..
|
|
|
|
tsunami69 schreef:Als het gaat om te ouwehoeren en andere poetsers irl te ontmoeten kan je een meeting organiseren op iedere parkeerplaats.
Het ontmoeten van bepaalde 'poetsers' en 'oude hoeren' vindt zeer regelmatig plaats op bepaalde parkeerplaatsen langs de snelweg... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2008
|
Ik woon ook in het oosten... Bergschenhoek is voor mij helaas een aardig eindje rijden... VW Golf V GTI
|
|
|
|
kijk aan.. weer iemand erbij!?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Gebrek aan een geschikte poetsruimte is telkens de ontbrekende factor geweest bij het organiseren van een meeting in het midden van het land. Anders zou de parkeerplaats bij AC De Meern aan de A12 net onder Utrecht een geschikte locatie zijn. Meer dan genoeg ongebruikte parkeerruimte en daarom een veelgebruikte ontmoetingsplaats voor allerlei car meetings. Maar ik zou hier pas vanaf April of zo iets gaan doen, tot dan is het veel te koud op een open parkeerterrein. 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
loodsje huren voor een weekend? Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Voor een meeting van onze club ben ik bezig met een lege busremise in Dedemsvaart (Slagharen / Hardenberg). Hier kunnen zo'n 20 stadsbussen in en het is voorzien wan een wasinstallatie. Indien ik wat meer info omtrent tijden / datums en prijzen heb laat ik het weten, misschien dat we daar iets kunnen organiseren / houden ? Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
dat klinkt interessant, dedemsvaart is hier om de hoek Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
kijk aan! ben ook wel aan het denken hoe of waar!? maar nog niks gevonden helaas..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Hallo,.
Een detail dag in het midden/noorden van het land moet te realiseren zijn. Je bent echter van veel dingen afhankelijk zoals: - Locatie - Faciliteiten zoals wc/water/elektra enz - Aantal personen die gaan komen
Om eerst eens te starten met een locatie. Het mooiste is natuurlijk een plek waar minimaal 10 auto's binnen kunnen staan. En je niet voor deze locatie hoeft te betalen. Vooral dit laatste maakt het zoeken naar een geschikte plek lastig. Bovendien denk ik dat als mensen moeten betalen, bijv 10 euro. dit toch veel mensen zal afschrikken....we blijven nederlanders tenslotte.
Faciliteiten: Nou zal water en elektra niet een probleem zijn op de meeste plekken, maar mensen willen ook even naar een toilet, een broodje eten en een bakje koffie drinken. Wie gaat dit ondersteunen? Bestellen we broodjes,.of neemt iedereen zijn eigen trommeltje mee?
Aantal personen die komen: Voordeel van een eigenbijdrage is dat mensen die betaald hebben, in de regel ook komen. Blijven nederlanders,.willen toch waar voor ons geld. Het lullige is dat nog steeds blijkt dat bij "gratis" meetings mensen die zich zelf hebben opgegeven niet komen zonder zich af te melden. Nou dat is knap lullig als je net een transport bedrijf bereid hebt gevonden om een loods ter beschikking te stellen.
Verder schijnt het voor sommige mensen een te grote moeite te zijn om 2 a 2.5 uur in de auto te zitten voor een detail dag. In 3.5 rijd je heel Nederland door, waar praat je dan nog over denk ik. Enfin, dat is een andere discussie.
Hansa8 en ik zullen gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor een detail dag in het Noorden, wat dan waarschijnlijk zal betekenen in de provincie Friesland. 25 febr. hebben we een afspraak bij Tim, in eerste instantie om eens kennis te maken maar ik wil dan ook, samen met Tim en team kijken, of er een mogelijkheid is dat Car Clean mee kan/wil participeren in een dergelijke dag.
Zo'n dag is dus niet 123 opgezet, er komt veel bij kijken ben ik wel achter.
Wordt vervolgd............
|
|
|
|
ik heb er wel wat voor over qa geld en rijden enz..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
Ik ben benieuwd Snitser :D Woon zelf ook in Friesland..
En het lijkt me wel te doen. Om een locatie te vinden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Erik,
Pm me even als je locaties weet.
greetz
|
|
|
|
it giet oan? damn, als geboren en getogen Veluwnaar moet je niet proberen Friesk te spreken.... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008
|
Wij hebben grote hal van 50 x 20 .. Alleen met een zandbodem :D Is nie handig
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
Wel leuk dat zoiets weer wordt gepost hier, want toen het forum er nog niet zo lang was heb ik het zelfde voorgesteld, maar kreeg daar maar erg weinig reacties op. Als je iets houd in het Oosten van het land ben ik er in iedergeval wel bij. Groeten Danny
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
Mensen kunnen onderling ook altijd wel eens wat afspreken, daar heb je geen meeting voor nodig. Groeten Danny
|
|
|
|
nee, dat klopt.. maar ja alleen praten dan kun je hier ook wa vindt ik dan weer!
|
|
|
|
Guest
|