|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
lol, een zelfquoter Glans is een keuze
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-12-2008 Locatie: Aan de rand van de Veluwe
|
Tim schreef:Leuk, dat zijn de kits van een van onze dealers  Er komen kits, maar waarschijnlijk pas in januari! Welk jaar? 2010 of nog later? Heb namelijk wel interesse in een 'kit' en ben ook wel benieuwd wat er dan in zal zitten. Ik wacht af.... geduld is een schone zaak zegt men. Verwar mij niet met stimpy68 (=de moderator)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
http://www.carclean.nl/p...erspakket_0_101518.aspx  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Correct  Zijn er inmiddels al een aantal van verkocht  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-11-2008 Locatie: Westervoort
|
deze DAP500 Kit wil ik volgende maand toch is een keer gaan aanschaffen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2009 Locatie: Duiven
|
Ik heb gehoord vandaag bij Carclean.nl dat er iets nieuws aan zit te komen. Pads onder een private label van Carclean.nl en speciaal voor de hardere lakken. Ben benieuwd wanneer ze komen! Ideaal voor straks op m'n Dappie Zou voor mij een uitkomst zijn met die kanonharde lak op m'n Seat Seat Leon Copa candywhite 2011 Seat Ibiza Goodstuff black magic 2011
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
ik hoorde dat het in augustus zou komen dus geniet van je vakantie zou ik zeggen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Veldhoven
|
ThaMystery schreef:vakantie =juist de tijd om veel te poetsen Opel Corsa 1.4 16v sport  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-8-2009
|
hallo ik heb me net even netjes voorgesteld en nu tijd voor een vraag ik heb deze week de dap500 met starterspakket binnen gekregen maar nu is mijn vraag heb ik hier genoeg aan? http://www.carclean.nl/p...erspakket_0_101597.aspx
het gaat om een bmw e46 nu heb ik gehoord dat bmw een harde lak heb dus misschien wel handig om te vermelden de auto heeft wel swirls maar niet over de gehele auto voornamelijk op het dak en de kofferbak. wat raden jullie me aan om het tot 80a90% misschien 100% te verminderen. alvast bedankt.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Je kunt beter gaan voor deze: http://www.carclean.nl/p...erspakket_0_101595.aspx
Is een betere keus gezien je BMW lak Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
dus aan de pads hoef ik niks te veranderen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
als je die kit al hebt hoef je niks te veranderen aan je pad's je kan de monello polishes gewoon los kopen (aanrader!) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
De kit die ik aangeef is de kit met de Monello producten er in Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
ja, dat weet ik alleen zoals ik het lees, heeft hij zojuist het poorboy's pakket binnen gekregen en ach.. ze zijn alle 2 prima! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Tja, oeps,, dat had ik dus even verkeerd gelezen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
ja klopt ik heb de poorboy's producten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-9-2009
|
Ik overweeg om de DAp kit met pb producten aan te schaffen. Maar heb ik met die pads normaal gesproken voldoende om de auto volledig mee te doen? Of kan ik beter pads extra nemen ivm verzadiging? Heb het reinigen van de pads met dreft gezien, maar zijn ze dan ook direct weer gebruiksklaar?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Met een pad moet het makkelijk lukken om 1 auto te doen. Je kan ze eventueel ook nog tussentijds evenschoon maken met de bijgeleverd zakjes schoonmaakmiddel. Je hebt dan geen Dreft meer nodig. Voor polijsten is het schoonmaakmiddel niet heel erg, maar voor je glaze en wax is het niet zo verstandig, maar ook dan moet 1 pad makkelijk een hele auto kunnen doen. Je moet erop letten dat je niet teveel product gebruikt. Succes! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
denk wel dat je met 1 pad de hele auto kan glazen. waxen moet je gewoon lekker met de hand doen joh! is veel makkelijker, leuker, en zeker net zo snel as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Mag je trouwens ook de gespoten kunstof delen behandelen met de DAP500?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Volgens mij is dat geen enkel probleem. Vraag me alleen wel af welk polijstmiddel je dan het beste kan gebruiken?!? Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
|
Zojuist is de DAp500 bezorgd bij ons! Is de PB kit geworden. gelijk nog een Blackhole en 3m-tape besteld. Wederom super-snel geleverd. Hulde!
|
|
|
|
Trouwens, hoeveel keer ga je met je DAP volgens het welbekende schemaatje over je lak? Anders gezegd, hoeveel keer heen en weer is 1 pass?? Of is dat echt een kwestie van beginnen met 1x, check, en evt. nog een keer het schemaatje?
|
|
|
|
net zolang alle korrels uit je ssr weg zijn.. je ziet het afbreken / doorzichtiger worden. als het zo goed als helemaal doorzichtig is, dan is hij klaar om afgenomen te worden as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|