• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadigde zending PostNL

Avdewolf

Detailing trainee
3 mrt 2011
13
47
Goedenavond!

Net voordat ik mijn computer afsluit op mijn werk, kijk ik op PostNL of het pakketje juist bezorgd is. Wat zie ik tot mijn grote verbazing; pakket is beschadigd en gaat retour naar afzender, carclean dus. Een of andere sufferd bij PostNL heeft het pakketje dus beschadigd, ik ga ervan uit dat jullie geen beschadigde dozen verzenden. Er zitten echter een aantal essentiele items in die ik van het weekend goed kan gebruiken. Kan iemand mij vertellen of er een mogelijkheid is dat ik de zending morgen (zaterdag dus, indien de items op voorraad zijn) alsnog kom ophalen? Ik zag dat jullie zaterdag gesloten zijn maar wellicht is er een liefhebber op de zaak aanwezig. Niet geschoten, altijd mis toch?!

Alvast dank voor jullie reactie(s), prettig weekend!

Groeten,


Arjen