|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
Het topic titel zegt het al, maar wat wordt je volgende poets klus? Ik ga morgen mijn eigen auto doen en een Ford Focus van net 3 kwart jaar oud. Alvast ff mijn planning. Auto wassen met nxt shampoo Velgen met dasty omdat ik ze opnieuw wil waxen met de Rimwax. Interieur stofzuigen Wax boosten met UQD Velgen waxen met rim wax Ramen met nxt glass cleaner Daarna pak ik de Ford Focus aan Auto wassen met nxt shampoo Wieldoppen met nxt shampoo Banden met dasty en dan shining monkey Kleien DC step 1 en 2 Waxen met nxt tech wax en daarna m16 Interieur stofzuigen en dashboard met natural shine Stootstrips met natural shine Ramen met nxt glass cleaner Foto's maken En misschien nog even oefenen met apc op een verklote bureau stoel die onder de tandpasta vlekken zit. En dan misschien zondag als het goed is gegaan met apc mijn eigen interieur ermee doen. Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Eerst volgende project is toch weer mijn eigen Audi. Ik heb nog veel te leren wat betreft het detailen, dus die komt eerst nog aan de beurt. Daarna wil ik mijn pa overtuigen door zijn Audi 80 aan te pakken, en als hij overtuigd is dat het echt goed spul is, zou ik graag eens zijn trots (BMW 2002 uit 1973) bewerken...  Dennis 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De komende weken samen met Dibbuz de volgende projectjes: - Golf IV - Mazda 6 - Porsche 993 - SEAT Leon Druk genoeg dus Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
vanaaf beginnen aan een civic type R en morgen ermee verder
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Wat gaaf dovdmeer als je je vader weet te overtuigen z'n BMW te poetsen. 35 jaar oud is wel een echte klassieker! Succes daarmee! Mijn projectjes: M'n Peug afmaken - wil de krasjes nog even te lijf, heb krassenspul gehaald bij Tim - 2 velgen poetsen (de Poor Boys Spray & Rinse was op) - Motorblok schoonmaken. Van Tim spul en instructies gekregen. Moet goedkomen Maar Peug is vanmiddag bij de garage voor z'n APK dus dat wordt morgen of zondag Toledo poetsen En die is te vies voor woorden - Foto's maken - Uitruimen, vuilnis eruit - Stofzuigen van binnen - Wil proberen de kiertjes nog uit te blazen met bus perslucht - Schoonmaken met Dettol - Napoetsen met Holts cockpitspray mat (met nwe autogeur hehe) - Insprayen met Sonax Smoke-ex - Ramen schoonmaken binnenkant met NXT - Velgen insprayen met de Poorboys - Afspoelen auto en velgen - Wassen (Poorboys Super Slick) - Detailen (Meguiar's Quick) - Waxen (Color X) - Krassen aanpakken - Ramen schoonmaken met de NXT - Banden insprayen met Valma Tire Shine foam Foto's maken Lukt niet in 1 dag vrees ik hihi Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Ik zal zometeen de bella een verkoelende opfrisser geven  Haar eventjes lekker wassen, en dan de Pete's 53 weer terug opboosten met de UQD "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
dat wordt morgen een corvette Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Ga denk ik morgen even een paar kleine puntjes bijwerken, en dan maar eens onder de kap poetsen... Da's alweer even geleden... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008 Locatie: Velserbroek
|
Ik ga vandaag/morgen/overmogen beginnen met een paar putjes op mijn motorkap. Wat steenslag achtige stukjes, waar de verf weg is. Er is er eentje waarvan alleen de blanke lak weg is, maar die is wel 3mm doorsnede. Dit moet allemaal wel goedkomen, maar ik oefen graag even eerst op mijn leasebak, voordat ik met de ZZZZ begin. De ZZZZ heeft wel 10 steenslagputjes, waar de verf weg is --> AUTOBAHN  Ik laat wel wat foto's staan hier. Ik heb vandaag mijn 3M Finesse-it Trazact patches binnen gekregen: heerlijke polijstschijfjes van 5 micron, doorsnede 35mm mèt een plakkende zijde. Die plak je op je vingertop en je kan zo heeeel secuur lokaal polijsten. Mijn pa heeft de expertise - ik erfde de passie... Reinder & Chelly
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: den haag
|
ik ga morgen beginnen aan een bmw 328 uit 2001 dacht ik metallic groen met creme lederen bekleding. morgen eerst de binnenkant+motorruimte en van de week buiten. veel bedrijven doen zulk soort klusjes in een dag maar dat lukt mij toch niet hoor.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Voor een bruiloft nog een - Peugeot 406 ( zilver-grijs ) - Peugeot 406 ( zwart metalic ) - Golf III TDI Te doen  ja die golf is van mezelf... Is Peugeot lak hard?? Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Waarschijnlijk is die stuk zachter dan van je golf
|
|
|
|
Patrick schreef:Waarschijnlijk is die stuk zachter dan van je golf Dat mag ik wel hopen ja Krijg er niks voor dus ja....... Nee hoor ik vind het hardstikke leuk om voor zo'n doel te poetsen Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:Voor een bruiloft nog een - Peugeot 406 ( zilver-grijs ) - Peugeot 406 ( zwart metalic ) - Golf III TDI Te doen  ja die golf is van mezelf... Is Peugeot lak hard?? Ik heb zelf een peugeot en met alleen de m80 en een excenter zou je al veel krassen en swirls eruit moeten krijgen. De lak is dus niet al te hard. Groeten Danny
|
|
|
|
Bedankt Danny! Daar heb ik wat aan, dan kan ik me er een beetje op voorbereiden Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:Bedankt Danny! Daar heb ik wat aan, dan kan ik me er een beetje op voorbereiden Het kan wel zijn dat je meerdere passages met de m80 moet doen. Ik heb zelf nog weinig machinaal ervaring, maar heb wel zat kennis. Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Zoals het er nu uitziet een Scorpio Cossworth... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
|
straks mijn eigen auto,als ik een beetje wakker ben geworden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Als het nu droog blijft kan ik eindelijk m'n Golfie gaan wassen en het interieur een beetje toonbaar maken, het poetsen heb ik uitgesteld tot ik 'm effe aan Tim kan laten zien. Es kijken met een lakdiktemeter of ik niet al "uitgepoetst" ben...  Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Wasbeurt is "in het water gevallen", nu pas breekt hier het zonnetje door, uitgesteld naar volgende week...  Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Oosterhout/Barendrecht
|
Mijn volgende klus wordt de Polo van mijn ouders. Zwarte Uni lak en tot nu toe altijd met een spons gewassen en/of door de wasstraat gejakkerd. Als ik er met Tim uit ben mbt mijn lijstje voor Machinaal poetsen en aanverwante zaken en ik die spulletjes in mijn bezit heb dan ga ik dat wagentje maar eens goed opknappen. Is nu 2 jaar oud en verdiend wel een goede beurt. Stappen plan: Wassen met Gold Wash Kleien Cleanen Polishen Waxen Velgen aanpakken (voor zover dat kan, zijn wieldoppen  ) Interieur schoonmaken al houden ze dat perfect bij Zal tzt voor en na- foto's maken van het klusje.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Komende weken,.. - volkswagen Bora, donkerblauw - volkswagen Passat Variant, donkerblauw - opel astra, laaste type, paars/blauw - Audi 80 quotro sline, donkere kleur
Gr. Marc
|
|
|
|
Hey A6-red Welke wax gebruik je? Als je verstandig bent wax je ook direct de wieldoppen zodat deze in de toekomst makkelijker schoon te krijgen zijn  Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Oosterhout/Barendrecht
|
Ga de M26 van mequairs geberuiken en als voorafje de Black Hole Glaze van Poorboy's voor een extra diepe glans. Zal die wieldoppen inderdaad in de Wax zetten
|
|
|
|
a.s zondag een BMW interieur
|
|
|
|
Morgen als het weer mee zit mijn pa's Volvo S60 en dan zaterdag mijn auto zodat hij er mooi bij komt te staan voor een minnie meeting. Groeten Danny
|
|
|
|
Ik heb uiteindelijk mijn eigen auto gedaan en volgende week ga ik met de zandbak van mijn vader aan het werk. De volvo S60 dus. Groeten Danny
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
De volgende klus wordt een Mazda 6 as zondag! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Morgen staat er een Rode Opel Astra op het programma, auto is zostraks al gebracht, dus kan me al lekker vroeg gaan uitleven! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Morgen 2 zandbakken. Mijn eigen door het parkeren voor een gebouw die wordt gesloopt. Niet al te handig En dus mijn pa's sahara bak. Groeten Danny
|
|
|
|
vandaag rust gehad en meubels uitgezocht 14de juni een 35 jaar oude MG in british green 21 juni een blauwe prelude waar ik vandaag een test op heb gedaan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
19/20 Juni Benz E200  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Zondag 15 juni : Porsche 993 Stimpy & Dibbuz team-up again! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|