|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-4-2010 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Vandaag is er een witte Suzuki Vitara bij me voor de deur gezet. Moet een full-detail krijgen, wagen is er aardig slecht aan toe (totaal geen glans meer).
Kan het op mijn gemak doen en tussen eventueel andere wagens door. Vitara wordt pas over 2 weken opgehaald.................eigenaar is met vakantie.......
Verder staan er op korte termijn een Volvo C70 en VW Fox in de agenda voor een full detail. Morgen hoor ik meer over een Peugeot 407 voor een full detail.
Greetz Rob aka Vadebo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Binnenkort een Opel Omega, na te horen gekregen dat ie bij inruil nog 500 euro opleverde moest ie toch maar eens wat opgeknapt worden... Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009 Locatie: Steenhuffel (België)
|
Van het weekend een VW kever van '63 dacht ik. Nog altijd de eerste lak,een licht-blauwe. Heeft deze dan ook de bekende harde VAG-lak? Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
of nu wel of niet is .... testspot en je weet waar je aan toe bent 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
Azibi Style schreef:Van het weekend een VW kever van '63 dacht ik. Nog altijd de eerste lak,een licht-blauwe. Heeft deze dan ook de bekende harde VAG-lak? Dat is een oldtimer denk dat de lak vrij zacht is
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
morgenochtend ga ik beginnen aan mijn aller eerste poetsklus met mijn starterskit wat ik deze week binnen heb gekregen zal kijken of ik morgen foto's kan posten "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Eind Juli, begin Augustus zijn deze 2 knakkers aan de beurt.  Ik, Dibbuz en Bartr123 gaan hierop los  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Zwarte toyota previa Toyota Avensis Golf V Honda CBR 600RR New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Zoals altijd: de A2 en 80! Geen autoliefhebbers onder mijn collega's. MIjn kameraden wel, maar die vinden het weer overdreven zoals ik het doe. Een auto is om te rijden en niet om te poetsen om een collega te quoten.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-3-2010 Locatie: Vlaardingen
|
Binnenkort de Seat van ut vrouwtje (machinaal) behandelen.. Wordt zeer goed onderhouden maar vertoont diverse swirls. Binnenkort meer! Groeten, Robert
|
|
|
|
corsawim schreef:al een hoogtewerker besteld? We hebben genoeg steigers tot 10 meter werkhoogte in het centraal magazijn op voorraad staan. En we hebben, indien nodig, ook vorkheftrucks tot onze beschikking.  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
nicknameless schreef:We hebben genoeg steigers tot 10 meter werkhoogte in het centraal magazijn op voorraad staan. En we hebben, indien nodig, ook vorkheftrucks tot onze beschikking. Ik ben super benieuwd naar het resultaat! Over je kunde twijfel ik niet Groetjes, Wim 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Succes met zo een klus, zal vast wel weer een leuke show off worden. Ik mag zelf morgen een Toyota Land Cruiser doen, vorige week had ik er al een gedaan en morgen ga ik exact dezelfde van zijn broer doen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Nog ongeveer 320 vrachtwagenvelgen (hoogglans alluminium) te gaan, inclusief banden zwartmaken. Daarnaast nog zo'n 15 achter + voorkanten van de tankopleggers. Als dat werk op is, nog wel wat alluminium kisten / bumpers e.d. Helaas, lukt niet voor zonsondergang
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Blaricum
|
Ik mag morgen de nieuwe auto van mijn vader gaan doen. Een BMW 530D Touring van 2005 Ik ben benieuwd hoe strak we hem gaan krijgen.  
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2010 Locatie: Zuid-Beveland
|
SpeeDZoR schreef:Ik mag morgen de nieuwe auto van mijn vader gaan doen. Een BMW 530D Touring van 2005 Ik ben benieuwd hoe strak we hem gaan krijgen.   Ook de comfortstoelen zie ik! Die zitten echt perfect. Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Blaricum
|
Ja echt wel! wat een fijne stoelen Inmiddels is hij helemaal gepoetst:P vanavond komt er nog een topic hoe die er nu uitziet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Volgende week een hyundai santa fe
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Komende week 2x een gloednieuwe Citroen C1.Om hem afleveringsschoon te maken.En dit soort klusjes ga ik vaker krijgen de komende tijd , zo`n 2 tot 4 per week Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-1-2009 Locatie: Zuid-Limburg e.o.
|
Vandaag mijn 146 al eens flink onder handen genomen om wat nieuwe producten te testen. Nu staat hij te wachten op de grote klus namelijk een polijstbeurt. Deze maand gaat de 146 er aan geloven. Auto van mijn schoonmoeder verdiend ook een polijstbeurt dus die zal in de loop der weken snel volgen. Alfa Romeo Cento Quaranta Sei
|
|
|
|
Volgend weekend een Volkswagen Golf III VR6. Jaren niets aan gedaan en een tijd geleden 10 uur mishandeld door de eigenaar met een blik groene commandant en bijbehorend t-shirt  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
vrijdag een hyundai Getz van een collega een tullepetaons onder onsje met Wax wizard.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2009 Locatie: Eemnes
|
Binnenkort, -BMW 760LI -VW R32 2008 model -Peugeot 205 XS van mn broertje die zn rijbewijs nog moet halen - Mild thing, you make my car BLING -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
|
|
|
|
Een zwarte Volkswagen Golf. Herstel, een rijdende langspeelplaat M'n broer heeft zijn zilveren Golf geruild voor deze swirlbak op wielen  De staat van de lak    - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Leuke lp! Laat de lak links boven los?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Nee, laat niet los. Ik had met een natte vinger gekeken of de krassen donkerder zouden worden zodat ik kan zien of het nog weggepolijst kan worden. Maar aangezien de lak bloedje heet is...  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Doet ie goed die broer van je Is een gat in de markt, opwaarderen door je broer er op los te laten Wie weet koopt Gerritse ook nieuwe als je met die grote bakken klaar bent. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
ivo's schreef:Zwarte toyota previa -> Done! Toyota Avensis -> Done! Golf V Honda CBR 600RR -> Done! na t weekend eerst eens lekker een midweekje op vakantie, daarna zien we wel weer verder  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Straks weer een C1tje verkoop klaar maken Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Morgen (zaterdag) een teamupje met een forumlid. Even beide 900's (DAP en PRO) gebruiken en vergelijk maken met de 500. Er ligt een kofferklepje klaar, of we pakken de auto van de buurman. Is een zwart metalic Opel leasebak, zit lekker vol met swirls. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
|
Guest
|