|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: maasmechelen
|
volgende zijn bij mij: -ecoupe en mijne passat 3c en dan nog 4 andere auto's druk dus
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Staat weer een C1 hier in de schuur voor het net maken voor de verkoop.En heb er de gehele week de tijd er voor , hoeft pas zaterdag weer weg Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
vandaag een aston martin DB9 gedaan en morgen een Land rover HSE Sport en afgelopen wekend een Saab 9-3 gedaan  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Thijs schreef:vandaag een aston martin DB9 gedaan
Pics or it dindt happend...... Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
+1 Hi hi hi Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-9-2009 Locatie: Wageningen
|
De volgende 3: - Audi A3 1.8T S-line - Alfa Romeo 156 - Nissan Primera P11GTVE (mijn eigen auto) 
|
|
|
|
bartr123 schreef:Pics or it dindt happend...... even van me telefoon halen ik ben eignelijk niet een echte foto man, maar meer van het harde werken  .. maar van deze heb ik er een paar..  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Coevorden
|
Volgende week, als ik terug ben uit Duitsland, de Caddy  - Wassen met BTBM - Waar nodig APC: Rubber randen, banden, etc. - Kleien - Meguiar's Cleaner - Meguiar's Polish - Wax - Tire Gloss - Laadbak stofzuigen - Dashboard e.d.: eerst met Swiffer, dan allesreiniger, dan cockpitspul - Stofzuigen En dan moet 'ie er weer tegenaan kunnen :P
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
wiljan schreef:Volgende week, als ik terug ben uit Duitsland, de Caddy  - Wassen met BTBM - Waar nodig APC: Rubber randen, banden, etc. - Kleien - Meguiar's Cleaner - Meguiar's Polish - Wax - Tire Gloss - Laadbak stofzuigen - Dashboard e.d.: eerst met Swiffer, dan allesreiniger, dan cockpitspul - Stofzuigen En dan moet 'ie er weer tegenaan kunnen :P Kan je voor je dashboard geen apc gebruiken ipv allesreiniger? Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
nu bezig met een Merc. C220 CDI (zilver) over n weekje een metallic zwarte Volvo V70 T5  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-5-2010 Locatie: Salland
|
ivo's schreef:nu bezig met een Merc. C220 CDI (zilver) over n weekje een metallic zwarte Volvo V70 T5  Dat zijn heelwat meters lak wat je moet behandelen, succes ermee
|
|
|
|
vandaag een audi TT met zo V5 turbo blokje er in en een 645ci met een lekkere V8  The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
|
Dit weekend weer 2 C1tjes klaar maken voor de verkoop En binnenkort weer een Beemertje Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-3-2009 Locatie: Brabant
|
ivo's schreef:nu bezig met een Merc. C220 CDI (zilver) over n weekje een metallic zwarte Volvo V70 T5  Doe je een show-off van de volvo??? zo ja: kan niet wachtten Mercedes C180 Kompressor AUT 5 ELEGANCE - Lava metallic
Volvo s60 2.4 -Edition- Black Sapphire
Volkswagen Golf MK4 1.6 16V -Master Edition-
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Thijs schreef:even van me telefoon halen ik ben eignelijk niet een echte foto man, maar meer van het harde werken  .. maar van deze heb ik er een paar.. Fotooooo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
RST-Smurf schreef:een Beemertje Een motorfiets =-->Beemer Een auto = --> Bimmer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
Mark1986 schreef:Kan je voor je dashboard geen apc gebruiken ipv allesreiniger? dit kan je zeker.....deze is verdund 1:10 milder dan een allesreiniger. APC is trouwens voor auto's ontwikkeld. Deze heeft een kleiner risico om materialen aan te tasten. Groetjes, Wim 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: ooltgensplaat
|
Een zwarte Fiat Stilo Abarth 3 deurs.
|
|
|
|
Quincy schreef:Een motorfiets =-->Beemer
Een auto = --> Bimmer Hou het maar op de auto Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2009 Locatie: Heerlen
|
Vanavond krijg ik een BMW 5 serie geleverd voor een full detail.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-8-2009 Locatie: Oss NB
|
Mik schreef:Vanavond krijg ik een BMW 5 serie geleverd voor een full detail.
Kan ik je een hand geven  Hij staat al voor de deur om morgen eens goed verwend te worden! 
|
|
|
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Komende week zal mijn eigen auto, waarschijnlijk voor het eerst in zeven jaar gepoetst worden.... Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Donderdag een Renault Safrane 3.0 V6 Baccara donker blauw. Eindelijk een keer iets anders dan mijn eigen auto's. Zaterdag Audi A6 2.7T quattro van mijn broer.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Binnenkort worden er hier weer 10 C1tjes neergezet bij m`n buurman.En ik weet al wie deze mag gaan doen Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Volgend weekend nóg een vrachtwagen doen  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
Met een half uurtje wordt er een Merc. A klasse voor mij bezorgd... Ik zal weer eens een show off maken! Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-7-2009 Locatie: Heerlen
|
Momenteel bezig met een BMW 528I MY 1998 in de kleur Cosmos zwart. Aardig wat wetsand werk aangezien het lijkt alsof de wagen bekogeld is met steenslag. Om die reden hou ik mij bezig met de meest ernstige plekjes waar op sommige plekken letterlijk de lak over een cm weg is Na vele maken opvullen kan ik vanavond of morgen eindelijk beginnen met wetsanden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Hollywood schreef:Doe je een show-off van de volvo??? zo ja: kan niet wachtten ik zal proberen om wat foto's te maken wordt waarschijnlijk ergens volgende week dat ie hier komt te staan  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mooie klus weer, als je een keer hulp nodig hebt, je weet met te vinden  Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Voor komend weekend wordt er een Volvo hier op de dam neergezet Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
9 aug,.een audi a6 all road MY2001. Samen met eelco :D
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De volgende staat al klaar voor aankomend weekend   - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
Guest
|