|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Respect Nick! Bij mij staat hopelijk binnenkort een Saab 95 uit 2004 op de planning. En over drie weken een Nissan Pathfinder, kijk er nu al tegen op.. Alhoewel een vrachtwagen vele malen erger is.. Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Gister de auto van m`n buurman bekeken ( die over de C1tjes gaat die ik voor hem al doe ). En mag binnenkort z`n Porsche gaan doen , alleen nog ff een datumpje prikken Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Morgen de A6 2.7T quattro van m'n broer. Gezellig samen detailen.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
de V70 T5 wordt normaal gezien komende week, ook staat er nog een Toyota Avensis D4d Station (zilver) en een zwarte nissan X-trail op het programma... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-7-2010 Locatie: Sassenheim
|
Voor dinsdag staat er een lichtblauwe Citroën Picasso in de agenda Koen (14) Ouders: '97 - Volvo V70 Classic 2.5 10V - Midnight Blue - 16'' Perfo - 200.800 km '05 - Kia Picanto 1.0 12V LX - Cool Blue Metallic - 83.000 km 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Maandag de witte MB E200 uit 1983 van een goede collega-maat van me! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-9-2009 Locatie: Haulerwijk
|
De 106 Rallye, ZWAAAAAR onder handen nemen, 2 dagen trek ik er voor uit... Deze week, zal ie wel weer blij zijn als hij volgende week maandag terug komt uit Kroatië! Op forum's als Martijn-GTi of CitroMarty, vrienden noemen mij gewoon Martijn... Mijn fotosessie's en Autopoetsfoto's!Dad: Citroën 2CV Club '82 | Citroën 2CV Charleston '87 | Citroën CX 2400 Pallas '78 | Citroën BX 19 GTi '91 | Citroën XM 3.0 V6 Multimedia '98 I: Citroën BX 19 GTi '92 | Citroën BX 14 Rallye '87
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Volgende week zondag een a4 station
|
|
|
|
Staat alweer in de schuur hier :  En in de andere schuur staat er ook al weer wat  :  Gaat om deze bak  :  Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-7-2010 Locatie: heemskerk
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
@rst smurf, veel plezier met de porsche
|
|
|
|
Mooie klus RST-Smurf! Veel detail plezier!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Zal wel goed komen denk Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
Eerst mijn eigen Laguna, vervolgens een Subaru Justy uit 2008 en een Fiat Cinquecento. Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Deze staat voor woensdag 04-08-10 op het programma.  Ein-de-lijk na zowat een jaar....  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
Prachtige A3! Even patsen: binnenkort een RS6+ van m'n neef! Nog geen datum geprikt i.v.m. mijn weekend klussen voor het bedrijf. Wagen ziet er zeer goed uit, wel her en der wat swirls. Twee vlekken op het dak en krasje op de kap. En als kado van de dealer: wax op de trims en een prachtig cockpitspray interieur. Elke bocht die je neemt glij je uit de Recaro's. Paulus krijgt eindelijk na 15 jaar eigen auto's detailen (eerst die van m'n pa toen m'n eigen) wat andere auto's!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Alles stap voor stap he Paulus  Je hebt iig rustig ervaring opgedaan op je eigen auto's  Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Maandag 16 - 18 augustus een aantal achter elkaar voor Full Detail (zowel binnen als buiten): 2x Astra F ('94) 2x Astra G ('99 + '00) 1x Astra H GTC ('06) Moeten 19 augustus alle 5 klaar zijn ivm weekend evenement... www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2010 Locatie: 900
|
ik ga testen wat ik kan op mijn clio. en dan overstappen op de benz van m'n vriendin 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
Hopelijk morgen nog een beetje wat aan mijn eigen auto doen... maar aan dit weer te zien word dat dus NIKS.... en dan donderdag NiekGTI zijn auto onder handen nemen.. en zaterdag en zondag met Bin 3 auto's doen  en dan ook tusen door nog 5 dagen werken =D lekkkerrr druk :D Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
|
zondag een SPLINTERnieuwe Seat Ibiza ST 1.2 Ecomotive in Track-grey zijn eerste beurtje geven. Plakresten van de beschermings-stickers zitten er nog op, aldus de eigenaar  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Binnenkort de zilvergrijze Peugeot 307 van mijn zus maar eens aanpakken. Ze had op vakantie even een bochtje te krap langs een struik genomen en er zitten op het rechterachterportier en achterkant een aantal strepen. Eens kijken wat er nog van te maken valt. De krassen zijn niet echt te voelen en met een natte vinger grotendeels 'onzichtbaar' te maken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2010 Locatie: Omg eindhoven
|
een duits paardje    The German Pure, Powerful, Perfect
|
|
|
|
Voor zaterdag de 18e staat er een Suzuki Grand Vitara op het programma.  Staat van de lak...   Deze is van een medewerker van Care. Ik ga zijn auto doen, hij gaat mijn schade aan de 206 verhelpen. Mooie deal dacht ik zo  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
donderdag een DAF 85 CF.... 1 dag om hem zo strak mogelijk te maken (cabine buitenzijde...) De wagen gaat vrijdag gebruikt worden als trouwauto  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Beste klus! Deze week maar eens de bedrijfswagen (Megane II) onder handen nemen (oa met de Aquartz). www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2010 Locatie: Apeldoorn
|
1 dag voor een vrachtwagen?!  Respect Renault Laguna 2.2 dci Dynamique
|
|
|
|
alleen de cabine hè..! mja, wel de rest ook helemaal wassen, banden ontvetten, trims ontvetten, ramen doen, bandjes dressen, trims dressen.... wordt n lange dag iig... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Cabine in 1 dag moet lukken. Mij is het gelukt om een vrachtwagen mét laadbak te doen in 2 dagen. 3,70 meter hoog bij 9,50 meter lang  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
@Patrick, Dezelfde auto als mn Pa heeft, Toen deze laatst hier was voor het interieur heb ik met een handpadje voor de grap een testspot gemaakt. Haalde toen een correctie van 90% Dus ik verwacht geen strubbelinen(alhoewel de ene lak de andere niet is) Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2010 Locatie: Houten
|
Volgende week een Audi A8 4.2 TDI
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
binnen kort 3 stuks doen audi rs4 voor deze zoek ik eigenlijk iemand die hem wil doen in de regio rotterdam mag per pb octavia rs porsche 911 de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Porsche 911 Turbo MY2003 (zilver-light blue metallic) a.s. zaterdag EN zondag! foto`s volgen Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * SK Tuning Endrohr * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
|
Guest
|