|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Roermond
|
Onderhanden: Fletcher Arrowflyte 140 die al een aantal jaren bij mij in de garage staat. Inmiddels vandaag de voorkant met LC Groen en M80 gedaan.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Moet je er wel even bij zeggen dat het boot is.... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
2 BMW Z3tjes. Een Artic Silver en een Stahlgraue. Ik kan niet wachten tot ik die 2 glimmend naast mekaar zie staan Zeg Nor, als je dit leest... je laat hem toch nog wel een weekje bij me logeren he? Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-5-2008 Locatie: Tholen
|
ladybug schreef:2 BMW Z3tjes. Een Artic Silver en een Stahlgraue. Ik kan niet wachten tot ik die 2 glimmend naast mekaar zie staan Zeg Nor, als je dit leest... je laat hem toch nog wel een weekje bij me logeren he? Denk je dat we goed weer hebben. Ik denk zelf dat het regen wordt zaterdag. En mijn ZZZ daar laten staan in die ruige buurt bij jullie. Die moet elke avond toegedekt worden. En nog effe vertroetelen. Met een scheutje andy. Liever een ster in mijn voorruit dan een ster op mijn motorkap. Als ik mecedes wil rijden bel ik een taxi.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Vanavond een Zwarte Leon 1.8 20vt onder handen nemen met een maat van me. Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
28 juni een show del sol in flipflop kleur,behoeft geen polijst werk maar een goeie was en wax beurt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-6-2008 Locatie: Maarssen
|
ladybug schreef:- Wil proberen de kiertjes nog uit te blazen met bus perslucht
Hey Ladybug, zat nog even te studeren op dit forum, kom ik jou opmerking tegen Waar wil je nu kiertjes uitblazen?
|
|
|
|
Komende zondag gaan het DDD (Dynamische Detailing Duo  ) Dibbuz en ik zei de gek een Alfa Romeo GT doen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Wel ff een © erbij zetten hè...  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Fijne wagen om te detailen ook! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
a.s zaterdag een bmw 3 serie 19 juli een volvo s 60 21 juli honda civic 26 juli dodge nitro
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
Dat is 'n best lijstje Nick! Voor mij a.s zondag een donkergroene Peugeot 406 Coupe. Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Ik ga morgen me velgen ophalen bij de importeur en daarna maar eens goed in de wax zetten voor ze er op gaan  Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Alst goed is en het weer doet lekker mee a.s. zaterdag een zwarte mk4 cabrio, anders een rode Mazda 323 of een zwarte mk4 GTI. *EDIT* Het wordt uiteindelijk een zwarte Alfa 159  Nu het weer nog....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: den haag
|
dit weekend staat er een porsche 911 s uit 1973 op het programma. omdat porsche toch wel een van mijn favo auto's is(die je altijd wel zou willen hebben), kan ik niet wachten om te beginnen. buitenkant is wel netjes alleen het is een origineel leder interieur uit 1973 wat een beetje verwaarloosd is met wat beginnende droogtescheurtjes. dus interieur opknappen, hele gave klus!
|
|
|
|
Leuke klus Iggy, ben benieuwd naar de foto's...  Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008 Locatie: Nieuw Vennep
|
Vandaag even mijn laatste poetsklus gedaan met de Meguiar's Professional Paste Wax - M16 om de auto even te beschermen tijdens de rit over de Autobahn en de luek bergweggetjes in Tsjechie. Het is een prima wax maar ik moet hem alleen wat korter laten drogen want hij was nu wel erg lastig uit te poetsen.
En over 2 weken en 3500km krijgt hij weer een goede poetsbeurt, maar ik ga zo naar bed want ik vertrek morgen om 04:00, dus tot over 2 weken.
Groetjes, Arjan
|
|
|
|
Dat gaat een leuk ritje worden! prettige vakantie in ieder geval! Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-6-2008 Locatie: hendrik ido ambacht
|
Hopelijk deze week even kijken voor me golfje 3 uit '93. En anders word het pas half augustus als ik me machine binne heb Ik durf het haast niet te laten zien  Maar hier toch 2 foto's van me dak   My other toy has tits
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: wol vegas (fryslan)
|
wat te vaak het krasstraatje gezien?
|
|
|
|
dar heb je nog werk zat aan mag nog een zwarte volvo s60 aan het lijstje toevoegen , alleen wax aanbrengen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-6-2008 Locatie: hendrik ido ambacht
|
zelf heb ik hem een enkele keer met hogedrukspuit schoongespoten maar nooit door de krasstraat  Maar je ziet tenminste wel duidelijk resultaat  My other toy has tits
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Volgende klus wordt een Golf 1 cabrio van een forum lid van ons. (En weer een zwarte auto, dus lang leve de Black hole, hehe  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Wou vandaag mijn GTi eens een goede beurt geven, heb net ingefoamd begint het weer te regenen, en niet zo zuinig. Gauw stroomhaspel weg, ter verkoming van vuurwerk. Ff snel met de mitt erover en afspuiten. Iedereen beetje raar aan kijken in de straat. Sta je auto te wassen in je regenpak Toen maar interieur gedaan met de PB Spray en Gloss, maar lekker spul Heel klein beetje van nodig, en na aanbrengen met een pad, ff later afgenomen met Cobra Mf. Ziet er tenminste van binnen weer als nieuw uit. gr JP Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
|
Morgen een donkergroene peugeot 406 coupe! En terwijl ik bezig ben de met de Peugeot worden mijn schijfremmen/blokken voor+achter vervangen tegen kostprijs van de onderdelen en een fikse korting daar weer op Groet, Jori.
|
|
|
|
Morgen staat voor Dibbuz en mij een Seat Leon II op het programma. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2008 Locatie: bij je moeder thuis
|
volgende week een golfje 3 vr6 van een vriend, dat ding heeft de afgelopen jaren geen wax meer gezien, dus dat wordt flink aanpoten met een excenter.
en ik ga deze keer ook wat producten met elkaar combineren.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Morgen: een donkerblauwe VW Polo uit 1993, motortechnisch prima in orde, maar is volgens mij zelfs nog nooit gewassen. Remember de Seicento op 5 juli in Bergschenhoek? Maar dan 10x erger... Wieldoppen gekocht, stoelhoezen en vloermatten: believe me, het is echt nodig. Ik zal kijken of ik wat foto's voor en na kan plaatsen. Komt dan wel bij de "Projecten" te staan. 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
Waarschijnlijk binnenkort de slechtst onderhouden Audi ooit... Audi S8
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2008 Locatie: bij je moeder thuis
|
morgen staat er voor mij een zwarte golf 3 vr 6 op het programma, auto is van een liefhebber, alleen die heeft geen verstand van auto's poetsen, dus dat ga ik hem morgen even bijbrengen, meneer heeft zelf al een hele fles nxt 2.0 daar heb ik nog niet mee gewerkt, dus dat is mooi, auto zal eerst ingefoamd worden, daarna wassen met nxt shampoo, drogen met de cobra doek, daarna afplakken en kleien, dan kijken wat de schade is, ik denk dat ik eerst aan de slag ga, met m83 en een light cutting pad op een excenter (gaf bij mij een prima resultaat) daarna m7 erop, sealen met de nxt 2.0, en afwerken met de natty's red, of de m26, rubbers met vinyl protectant of trim detailer, koplampen met plastic-x, banden met megs hot shine tyre spray, chrome delen met all metal polish. ramen ga ik ook kleien, en dan is het even kijken wat er daarna nog voor nodig is.
|
|
|
|
Morgen met Dibbuz een full detail van een zwarte BMW X3. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Volgend weekend staat onderstaande auto op het programma. Iemand van het Autoweekforum wil de fijne kneepjes van het vak leren en hoe sommige produkten nou werken. Heeft reeds het hele 5 stappenplan aangeschaft, maar is enigzins huiverig om ermee aan de slag te gaan. Uiteraad volgt er een flinke reportage. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
mmm wat een droombak! Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Guest
|