|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Als het goed is komen ze morgen binnen. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Het schema moet worden aangepast, want er is nu ook een extra zachte goud-kleurige. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Zal daar ASAP aan beginnen! Staat nog teveel andere zaken op de planning!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
 En in .PDF fileZo. Even hier het overzicht geparkeerd aangezien ik me iedere keer rot zoek ernaar  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-3-2011 Locatie: hasselt ,belgium
|
bestaat er toevallig ook zo een overzicht-lijstje voor de pads van meguiar's ??? grtz johan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Meg heeft 4 pads: - wol - cutting - polishing - finishing Zou 'm dan meer bekijken a la middelste rijtje ( inizio / mezzo / finale )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-6-2011 Locatie: den haag
|
Even een leken vraagje: Heeft de pas nou echt zelf een cutting factor of is hij gewoon harder waardoor je met een polijstmiddel meer cutting effect hebt? Als je bijv met een cutting factor schijf van 5 met poorboys professional polish (0 cuttingfactor) gaat werken heb je dan nog steeds een cutting effect? Of is dit echt belachelijk?
Het lijkt hier wel de auto-detailing universiteit!
Groeten Dries
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-2-2011 Locatie: Uut Ol' Eel
|
De cutting factor van de Poorboys PP is afhankelijk van de pad die je gebruikt, dus in je voorbeeld heeft het een cuttingfactor van 5 Scholl Concepts Fanboy
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,233 seconden.