|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Het is zover! Vanaf 1 maart sta ik voor jullie fulltime klaar bij Carclean.nl Mijn huidige werk vandaag opgezegd om vanaf maart lekker aan de gang te gaan samen met Tim, Dana, Bert en Mirjam. Dit is voor mij een unieke kans om van mijn hobby mijn werk te maken en die heb ik met beide handen gegrepen. Ik ga advies geven, workshops en meetings geven en jullie bestellingen natuurlijk verzorgen. Ik heb er echt enorm veel zin en en het uitzicht van het nieuwe pand is helemaal fantastisch natuurlijk. Tim & Bert bedankt voor deze fanatastische kans Aan iedereen: tot in de shop! Dennis Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Gefeliciteerd Dennis!  Veel succes! Voor m'n gevoel was je al zo goed als fulltime bij Carclean.nl onder de pannen .... Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
proficiat voor jou en natuurlijk ook voor carclean! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik was al op de hoogte natuurlijk  Gefeliciteerd Dennis! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Wow Dennis wat een super kans! Ik wens je heel veel succes met je nieuwe job! En we zullen elkaar dan nog wel vaker spreken  Groeten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Van harte gefeliciteerd! En heel veel succes! Maar dat moet bij Carclean.nl helemaal gaan lukken! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008
|
Hey Dennis, gefeliciteerd!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Proficiat  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Leuk Dennis wat zijn de arbeidsvoorwaarde dat je minimaal 1 keer per week in de R8 mag 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Proficiat! Je inzet, kennis en kunnen hebben je een echte droomjob opgeleverd. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Bedankt allemaal Patrick schreef:Leuk Dennis wat zijn de arbeidsvoorwaarde dat je minimaal 1 keer per week in de R8 mag  In mijn contract staat dat ik de R8 minimaal 1x per week moet wassen, ook goed? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2008 Locatie: Bollenstreek
|
Gefeliciteerd met je nieuwe job! Freude am Fahren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: regio Margraten
|
Gefeliciteerd Dennis! Enne... zo'n R8 moet na het wassen ff droog gereden worden, niet? Succes! A dirty mind is a joy forever, a dirty car is not....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Brabant
|
Gefeliciteerd met de nieuwe job
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Gefeliciteerd met je nieuwe job Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Gefeliciteerd Dennis! Jouw ervaring en motivatie is een mooie aanwinst voor het team van Carclean.nl Ik wens je tevens veel plezier met het speelgoed van Carclean.nl Enne, ik wil reviews zien van elk product dat Carclean.nl verkoopt  Wie weet kom ik nog wel eens langs om je een hand en een zoen te geven. - Detailen is het leukste dat er is, laten we dus zorgen dat er wat over blijft voor morgen -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Dennis! 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
kootje schreef:Gefeliciteerd Dennis! Enne... zo'n R8 moet na het wassen ff droog gereden worden, niet? Succes! Volgens Tim is droog rijden niet goed.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Proficiat Dennis!  nu niet nog meer spullen kopen he  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
Mooi zo want aan workshops ontbreekt het nog een beetje. Wil graag mijn ervaring naar een hoger nivo tillen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Dennis, Gefeliciteerd met deze top job.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Proficiat Dennis, ben er zeker van dat je een gedreven en waardevolle CCmedewerker wordt  . Kom je ook workshops geven in België  ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
Super voor jou,dat heb je mooi geregeld met Tim Veel plezier met je nieuwe baan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Den Haag
|
Gefeliciteerd  Lijkt me een leuke job. En wat is nou mooier dan van je hobbie je werk te maken To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Gefeliciteerd man. En het Carclean.nl -team uiteraard ook met hun nieuwe poets-profi. Veel plezier...maar dat gaat vast goed komen. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Gefeliciteerd Dennis! Leuke job lijkt me dat! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
megane_cc schreef:Kom je ook workshops geven in België  ? Dat wil ik ook wel eens weten..!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job per 1 maart, erg leuke stap als detailer in hart en nieren 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-9-2008 Locatie: Rotterdam
|
Gefeliciteerd!
Mooie stap om van je hobby je werk te maken!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ParaNoya schreef:een zoen te geven. gefeliciteerd Dennis, leuk joh! nou, omdat wij jou zo aardig vinden mag jij ook mijn auto een keer wassen bel je me voor een afspraak? Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
heeeeey pikkie, jonge van harte met je nieuwe baan. het kon ook eigenlijk niet anders he. dat moeten we dan maar eens gauw gaan vieren...met een happie en een drankie  . succes en heeeeeel veeeeeeel ( snuif) plezier. gr cees Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: NL
|
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe betrekking!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
weg met de bloemkolen de prei en de lastige huisvrouwen,welkom 1000 en 1 geurtjes! gefeliciteerd maat. 't is dat je niet drinktmaar anders: gefeliciteerd, bart Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Guest
|