|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Misschien is Adrie wel de enigste die Dennis écht kent. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Zijn maar weinig mensen die de kans krijgen van hun hobby hun (droom)baan kunnen maken.
Ik zeg "keep up the good work"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Top man! Gefeliciteerd! van je hobby je werk maken is altijd goed natuurlijk! Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Ik zag je in de nieuwsbrief met een flesje Turlewax staan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008
|
Gefeliciteerd Dennis
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Peter schreef:Ik zag je in de nieuwsbrief met een flesje Turlewax staan Ja grappig he, dat was toen met de auto van m'n broer, nog steeds een leuk geintje vind ik het. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Vandaag is het zeker je eerste officiële werkdag bij Carclean.nl Dennis? Succes en veel plezier ermee! Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
Beter gaat Tim er met de zweep over, straks gaat tie helemaal los in die winkel nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Hij is al een week aan het werk! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Hehe jij hebt altijd meer inside info Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: Gemert (NB)
|
@ Dibbuz, heel veel succes deze dag en dat er maar veel mooie jaren voor je mogen volgen.... Groeten van een oud mededorpbewoner. (tot 5 maanden terug ook in Nootdorp gewoond) @Tim, hou wel een beetje het personeelsaankoopgedrag in de gaten
|
|
|
|
Hahaha  bedankt! Lekkere koffie hier hoor! En ik ben al verloren dus dat hoeft Tim niet te doen, helpt toch niet! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Oftewel: ga aan je werk, je zit weer te internetten! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Moet jij zeggen, hij die altijd aan het internetten is van ONS geld...  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Jullie zijn allemaal onder werkenstijd bezig. @ Tim: pak de  maar Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Nog beter! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,328 seconden.