|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Tim, komt er nog een apart topic voor Mother's monday? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Tim schreef:De Carnauba Paste Wax Step 3 is een goede tegenhanger van de M16.
Supernatural blijft een klasse hoger. ok Tim, bedankt. Maar tis mij niet duidelijk waarom de sn een klasse hoger is. Is dit puur gebaseerd op de standtijd, het carnauba gehalte of iets dergelijks? Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Spreadsheet met 20% korting prijzen voor Mothers Monday op 29 november 2010. Gemaakt en MS Excel en heeft extensie .xls. Bijlagen:  Mothers-carclean-20%.xls 23 KB, aantal downloads: 78. Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Sow, aardig werkje dank U! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Hoi MK-US, Automatisering is je vriend in deze. Effe snel wat kopiëren en plakken en dan Excel even aan het werk zetten en klaar is Kees (zo heet ik overigens niet). Misschien dat sommigen onder ons zich nu nog beter kunnen verlekkeren op aanstaande maandag. Met behulp van de spreadsheet kun je nu al aardig uitrekenen wat het gaat kosten..... Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Ik heb ook al wat Mothers-produkten gebruikt en moet zeggen dat ze echt wel goed zijn. Die Mothers-detailbag zou ik wel willen maar ja hij zit nog niet in het assortiment Ford focus Econetic Black Magic 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Mothers wax buckets zijn ook very nice......Tim&Co,even als de detailingbag,designed by chip foose VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
De emmers hebben toch ook een korte periode in het assortiment gezeten van Carclean.nl ?
Komen deze ooit terug?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Wilde ik ook net vragen! Zijn mooie emmers, heb ze in mijn handen gehad in de US. Maar waren te groot om mee te nemen. Mooi emmer, hoop dat Carclean.nl hem in het assortiment neemt! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
+1 tamer,+1 paulus! VAG rules
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Nadeel van de emmers is dat een gritguard er niet in past. We hebben ze al eens gehad. De Foose bag mag niet buiten de VS verstuurd worden helaas  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
*kuch*Danielle*kuch* #proest#nu in de usa#proest# // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Ga mn zuster maar eens een berichtje zenden wat betreft de mothers detailbag disign by FOOSE! VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
hallo,ik ben nieuw en heb ook mothers-produkten! en ben er heel tevreden over. heeft Carclean.nl me trouwens zelf aangeraden ,waarvoor dank!(zelfde prijs als dat andere merk in amerika ,maar :veel meer produkt! oa: kleiset,synwax,rubber-onderhoud,carpet....,lamswollen washmitt super! ik koop zeker envast nog mothers,maar ga ook over op andere merken ivm poetsen in de zon. groeten grandscenicman GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2010 Locatie: Lauwe (België)
|
Heb deze week de mothers fx spraywax gebruikt en ben er zeer tevreden van. Mooie diepe glans, gemakkelijk aan te brengen en een goeie fles/sprayer. Ik heb het rechtstreeks op mijn auto verneveld en afgenomen met een mf-doek. Er zat al een laag wolfgang dgps op maar die is niet meer echt aanwezig. Op de beading en duurzaamheid is het wat wachten.  Detailing is geen hobby, het is een passie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-2-2012 Locatie: Utrecht
|
Tim is de levertijd van de billet vertraagd of zijn die levertijden vanuit de US altijd zo lang? want ik zit te twijfelen tussen de mag&alu en de billet, Heb jij er iets zinnigs over te zeggen, is het eerst mag&alu en dan billet of kan billet ook standalone want dan wacht ik er misschien wel op.. of is de nxt all metal polish een beter alternatief? VW Golf MKIII GTI
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,961 seconden.