|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Het zag er super uit jongens en meisjes.. Vindt het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn en hoop dat ik er volgende keer gewoon kan bij zijn. Wie zie ik smeren met dat potje Zymöl..? Van wie op het forum is die witte GTI op zwarte velgen..?  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb Adrie vriendelijk doch zeer dringend verzocht (  ) om toch maar eens de Zymöl te gebruiken... Die witte Golf is dacht ik volgens mij van Jpeg Eventjes wat namen bij de auto's: Leon1987 - Groene Renault Twingo Dibbuz - Grijze Seat Leon Peter Jansen - Blauwe Peugeot 307 Stimpy68 - Groene Opel Vectra SkyBuMp - Citröen C5 Break Christiaan Kloos - Gele Fiat Punto Frontie - Opel Frontera sjoerdnijhuis - Audi A4 Avant Goku3 - Pontaic Firebird Timon - Volvo 480 FRfreak - Zilveren Opel Corsa Speedy - ? Abarth - Oranje Suzuki Alex - Witte Golf GTI Scenic - Renault Scenic Dutch Delight - ? Bart - Volvo V40 Ongetwijfeld zal ik iemand vergeten zijn ... [MOD] Lijst even aangepast die ik wist, Dennis[/MOD]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Mooie pics en een mooie ruimte, ziet er allemaal super uit Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Witte GTI is van Alex  Mooie pics Patrick  mijne zet ik er asap wel bij. Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Mooie foto's Patrick. Had me voorgenomen om er ook nog wat te maken. Is weinig van gekomen. Te druk in de weer geweest met de DAP. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Zag er leuk uit, hoop er de volgende keer bij te zijn. Leuke foto van de auto van Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
B.K. schreef:Het zag er super uit jongens en meisjes.. Vindt het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn en hoop dat ik er volgende keer gewoon kan bij zijn. Wie zie ik smeren met dat potje Zymöl..? Van wie op het forum is die witte GTI op zwarte velgen..? dat is dennis die sluikreclame aan het maken is Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Zeer geslaagde meeting, zo te zien. Mooie lokatie ook. nicknameless schreef:Die witte Golf is dacht ik volgens mij van Jpeg Haha, nee.... 'it wasn't me'! Mijne ziet er prcie hetzelfde uit, alleen dan in het zilver, maar in het wit ziet het er ook erg vet uit... Ik poog om bij een Dap-workshop mijn gezicht/auto eens te laten zien. gr. JP Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Mensen, het was fantastisch dat wij dit hebben kunnen doen in dit jaargetijde! Hulde voor de organisatoren! Ook de inwendige mens was niet vergeten, de soep en de broodjes , de koffie enz. Christiaan en Leon1987 bedankt! Ik vond het ook leuk de gezichten en de auto`s bij elkaar te zien. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar! Zeer zeker! Lekker gedetailed en/of gepoetst! De auto`s kunnen er weer even tegen! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
WOW... jammer dat ik dit heb gemist...
|
|
|
|
Dit is duidelijk een real aktie-foto, genomen in de best denkbare pose van een detailer, nou ja ..........  Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
Het ziet er heel gezellig uit allemaal
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Was weer een geslaagde dag vandaag.
Weer een aantal nieuwe mensen leren kenen en iedereen was reuze enthausiast bezig, van begin tot het einde.
Alle auto's blonken als een spiegel echt heel erg mooi.
De catering was goed geregeld De lokatie was perfekt, maar dat wist ik al
Christiaan Saskia Leon En evt andere personen
Hartelijk dank daarvoor, helemaal top geregeld.
Alle mensen bedankt voor jullie deelname en ik vond het ook een geslaagde dag.
|
|
|
|
john 623 schreef:Was weer een geslaagde dag vandaag.
Weer een aantal nieuwe mensen leren kenen en iedereen was reuze enthausiast bezig, van begin tot het einde.
Alle auto's blonken als een spiegel echt heel erg mooi.
De catering was goed geregeld De lokatie was perfekt, maar dat wist ik al
Christiaan Saskia Leon En evt andere personen
Hartelijk dank daarvoor, helemaal top geregeld.
Alle mensen bedankt voor jullie deelname en ik vond het ook een geslaagde dag.
Flink met de Chanel #5 gesproeid?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Het ziet er gezellie uit mensen! Ik hoop er de volgende keer ook bij te kunnen zijn! 
|
|
|
|
Xizer schreef:Het ziet er gezellie uit mensen! Ik hoop er de volgende keer ook bij te kunnen zijn!  Aan de foto's te zien ben jij niets te kort gekomen in Den Bosch Bennie
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Leuke foto's mannen! Maarre Dennis, je hebt een verkeerd shirt aan  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Namens de organisatie: Bedankt voor de leuke reacties en complimentes! Bedankt voor de aanwezigheid! Bedankt voor de gezelligheid Bedankt voor voor het lachen Bedankt voor het schoonmaken van de kantine Bedankt voor het sponseren van de koffieautomaat Bedankt voor het sponseren van de frisautomaat Bedankt voor het laten overblijven van 48 witte broodjes met beleg (Cees, ik had iets meer van je verwacht) Bedankt voor het maken van de foto's Bij deze beloof ik jullie plechtig dat ik me best ga doen om dit zeer geslaagde evenement een passend vervolg te geven!
|
|
|
|
Daar ben ik wel voor te porren Leon
|
|
|
|
Tim schreef:Leuke foto's mannen! Maarre Dennis, je hebt een verkeerd shirt aan  Hij wilde de andere schoonhouden Tim, Dennis zei nog, als jullie nog een oude doek nodig hebt voor je motorruimte Tip van de maand Volgende keer ff 25 meegeven Tim
|
|
|
|
DAF-44 schreef:
Flink met de Chanel #5 gesproeid?
Hoi Olaf Viel mee hoor, ik had pm's gehad dus ik had de bestellingen klaar staan en ik heb er niet mee te koop gelopen De meeste weten het wel denk ik, maar wel goeie klanten bij en zeker weten ook weer blij
|
|
|
|
Tim schreef:Leuke foto's mannen! Maarre Dennis, je hebt een verkeerd shirt aan  Ik had 's ochtends knallende koppijn en het Carclean.nl shirt kon ik 123 niet vinden in het halve donker en meg's wel, volgende keer! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Wel raar dat je in het donker een zwart shirt wel kan vinden en een blauw shirt niet... Citaat:Hier twijfel ik, slaapt ie of is ie ubergeconcentreerd bezig Beide.... dit weekend erg weinig slaap gehad  Was blij toen ik lekker in bed lag gisteravond. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Ziet er gezellig uit! Ideaal zeg, zo lekker binnen staan. Jammer dat ik deze meeting heb gemist :-( Ik hoop er de volgende keer bij te mogen zijn! Zijn er nog mensen die willen vertellen met wat voor (nieuwe) producten ze de auto hebben behandeld? Misschien ook wel leuk om de ervaring er ook bij te vertellen. Wie weet worden er weer wat mensen overgehaald om een bestelling te doen bij Carclean.nl :-) Ps: die motorkap van Goku is huge man! - Detailen is het leukste dat er is, laten we dus zorgen dat er wat over blijft voor morgen -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Zag er daar reuze gezellig uit en wat een glanzende bolides allemaal, oogverblindend  .
|
|
|
|
stimpy68 schreef:Wel raar dat je in het donker een zwart shirt wel kan vinden en een blauw shirt niet... Kwam door het meg's logo anders had ik die ook niet gezien... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
Lekker belangrijk...Dennis jonge laat ze maar babbelen  pikkie... Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
|
Wassen met hogedrukpistool (warm water) perfekt! Gekleid met Meg`s Consumers klei en LT (1:1) (kwam aardig wat af ,vooral de zijkanten) 1 pass Paintcleaner met de excenter en groen LC (knapte er al aardig van op ) 1 pass M80 met groene LC polishing pad (haalde al aardig de weinig aanwezige swirls eruit ) 1 tot 2 lagen M16 (wat is dit toch een lekkere wax, vooral donkere kleuren) De rubbers en trims vervolgens met Almorall Wipes (bedankt Cees!) NXT en Sonax Glass cleaner als finishing touch! Resultaat een shiny en vooral natte Scenic. Velgen met Rimwax (Smartwax) en banden met Meg`s Endurance Tire Gel. (Dit alles dankzij deze schitterende hal!)  Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Hij staat er inderdaad mooi bij hoor Marcel! Mag ik vragen waarom je de paint cleaner voor de M80 hebt gebruikt?! M80 werkt toch ook als een paint cleaner.
|
|
|
|
Klopt Xizer. Ik vind dat de Paintcleaner van Meg`s (step 1) een lekkere olieachtige laag achterlaat waardoor de M80 er makkelijker overheen gaat met een LC pad (uiteraard NA het uitpoetsen) Probeer maar eens een keer! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
|
|
|
|
Guest
|