|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Voor de liefhebbers hebben wij een klein aantal potjes E-Zyme Natura kunnen bemachtigen .
E-zyme Natura is 100% natuurlijk. Volgens Chemical Guys de beste natuurlijke wax die te verkrijgen is. Ontwikkeld met de beste extracten van tropische oliën, de hardste en meeste duurzame Carnauba gecombineerd met enzymen. Samen maakt dit een 100% natuurlijke wax die je nooit eerder hebt gezien of geroken.
Deze wax geeft een bijzonder warme glans en diepte die je alleen van de hoogste kwaliteit waxen kan verwachten. Maar liefst 59% van het volume is pure Braziliaanse Carnauba, ongebleekt. Dus puur natuurlijke 1e graads gele Carnauba.
Omdat de E-Zyme bestaat uit seizoengevoelige producten (olie en enzymen), kan de wax alleen midden in het jaar geproduceerd worden. De ingrediënten zijn dus schaars en de beschikbaarheid van de wax kan beperkt zijn.
E-zyme Natura… Go Natural.I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Heeft Dennis er al een gekocht onze wax verzamelaar. Benieuwd wat hij er van vindt.
|
|
|
|
Nee, jij ging er toch 1 kopen?  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
... wat jammer dat ik hem al heb  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Tsja, jij had hem de volgende dag nadat hij hier voor het eerst in Nederland aan kwam  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Dat is mooi ,ik kan hem helaas nu niet betalen..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
al heel goede dingen over gelezen, maar momenteel even maar niet kopen als ik de rest van de maand nog iets wil doen Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Het is niet de voordeligste wax inderdaad, we hebben hem iets scherper kunnen prijzen, maar dan nog is het een aardige investering. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Niet dat de prijs zeer slecht is ,maar ik heb er nog niet zoveel speciaals over gehoord ,en jullie hebben nu veel "hogere klasse" waxen voor een lagere prijs ,die al vaak zeer goed beoordeeld werden. Maar dit is dan wel weer iets speciaals ,toch zou ik het graag eens geprobeerd hebben voor dat ik er dat geld voor zou neerleggen.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
@ B.K. Als je er de volgende meeting bent kun je hem wel ff proberen hoor  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Tim schreef:Tsja, jij had hem de volgende dag nadat hij hier voor het eerst in Nederland aan kwam  Eerst een auto zoals jij dan wax van 200 euro.
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:@ B.K. Als je er de volgende meeting bent kun je hem wel ff proberen hoor  Thanks Sjoerd ,daar houd ik je aan..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 1-11-2008
|
Die wax is bijna duurder als mijn autotje
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Voor mij is die onbetaalbaar! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Waanzinnige prijs  . Wat is er dan zovéél beter aan deze wax die zo'n prijs rechtvaardigt?
|
|
|
|
De wax zou zich moeten kunnen meten met de waxen uit het segment van Swissvax en Zymol, maar dan tegen een scherpere prijs. Zeer zeldzame ingredienten en je bent er. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Geldt niet hetzelfde voor de Dodo SN? Deze is toch een aanzienlijk stuk goedkoper..
|
|
|
|
Qua doelgroep en segment zeker wel. Qua inhoud weer niet. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Hij is me de ogen in ieder geval uit aant steken! Maar na mijn recente Swissvax aankopen lijkt het me beter deze maar even over te slaan... Wat bedoel je met 'Qua inhoud niet'? De ingrediënten of de hoeveel in een pot?
|
|
|
|
Tim, Houd een potje voor mij aan de kant aub. Bij mijn volgende bestelling mag ie mee naar Mestreech!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Hahahaha  Geweldig Benny! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Het kan niet op..!  ,wel uiteraard een kleine review met foto's graag..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Kan ik inderdaad eens een leuke review doen met Swissvaxjes, Dodo SN en de E-Zyme ernaast.
|
|
|
|
Xizer schreef:Tim, Houd een potje voor mij aan de kant aub. Bij mijn volgende bestelling mag ie mee naar Mestreech! Ga ik regelen! Je vroeg nog over de ingredienten. E-Zyme maakt dus gebruikt van seizoensgevoelige ingredienten. Zover ik weet doet Supernatural dat niet. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Xizer schreef:Kan ik inderdaad eens een leuke review doen met Swissvaxjes, Dodo SN en de E-Zyme ernaast. Zal ik dan ook maar doen  Heb immers dezelfde waxen in huis. Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
sjoerdnijhuis schreef:Zal ik dan ook maar doen  Heb immers dezelfde waxen in huis. Doe ook mee met Swissvax Saphyr en Concorso
|
|
|
|
Guest
|