|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: België
|
Ik ben een heel tevreden gebruiker van de Hot Rim Cleaner. Zou de professionele versie mij nog meer kunnen bekoren ? Wat is het verschil tussen beide producten ?
Groetjes Fré
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
De Wheel Brightener is een compleet ander product. Het is een gevaarlijker goedje. Het is namelijk corrosief! Dus let daar op. Het werkt wel als een trein, maar adem het niet in en de nevel moet ook niet in je ogen komen. Je merkt het meteen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
De Wheel brightener is te verdunnen (sterker nog, moet je verdunnen 1:4), de consumentenversie niet Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-2-2012 Locatie: Harderwijk
|
Ff een oude koe uit de sloot trekken, maar is de Wheel Brightner ook in kleinere hoeveelheden te krijgen? Ik zie namelijk alleen de 3.7L jerrycan staan. Ik zou deze namelijk eerst een keer uit willen proberen voordat ik meteen bijna 4L aanschaf.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Niet te krijgen in kleinere verpakking, vind Mr Meguiar's niet ok. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Er zijn genoeg goede alternatieven te krijgen voor de WB, waaronder: - Poorboys World Spray & Rinse Wheel Cleaner- ValetPro Bilberry Safe Wheel Cleaner- Dodo Juice Mellow YellowEn hier vindt je het complete overzicht velgenreiningers.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2010 Locatie: Oud-Turnhout
|
Uit het rijtje dat Nicknameless heeft gemaakt zou ik de Bilberry aanraden. waarom: Goede reinigingskracht [ inwerken met borstel of hd] en veilig voor de velgen, dit is zeer belangrijk zeker in de winter.
De mellow yellow heb ik nog niet geprobeerd, maar van de Spray en Rinse hoor ik verhalen dat hij redelijk agressief is, en dat is natuurlijk minder voor je velgen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,318 seconden.