|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Bert ontdekte een leuk redactioneel stuk op de site van Autokompas over Carclean.nl. Zonder dat wij hierin iets hebben betekend, hebben ze op eigen initiatief een leuk (en gratis) redactioneel stuk geschreven over ons. Hoewel we er relatief laat achterkomen (het is geschreven in oktober j.l.) zijn we ontzettend trots en vereerd dat Carclean.nl op deze manier wordt ervaren en in de spotlights gezet wordt! Een kroon op ons werk! Lees hier het redactionele stuk: http://www.autokompas.nl...13/www-carclean-nl.html
Uiteraard hebben wij een mailtje naar de redactie gestuurd met onze dank en complimenten! Groeten, Tim I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Nice! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Inderdaad een erg leuk stukje en geen woord gelogen! Enig idee wie het stuk geschreven heeft? Ik krijg een beetje de indruk dat het stuk geschreven is door iemand die toch wel een beetje verstand van zaken heeft...
|
|
|
|
Ja dat dacht ik ook, ik heb een mail gestuurd met de vraag wie het heeft geschreven. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Erg leuk artikel inderdaad. Dat het zonder medeweten van iemand van Carclean.nl geschreven is maakt het dan nog eens extra goed. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Ontzettend leuk artikel! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Ja leuk, klinkt idd als iemand die er iets meer van weet dan: 'doe mij programma nr 3 voor €7,95...'
|
|
|
|
Ik gok erop dat het een klant van ons is! Maar wie? Geen idee.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Zijn weer mooie lovende woorden.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
Kijk eens aan , dat is mooie gratis reclame. mooi en duidelijk geschreven ook
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
nick22 schreef:Kijk eens aan , dat is mooie gratis reclame. Totdat diegene ff een rekeningetje deponeert in Bergschenhoek Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Mooi geschreven stuk zeg! Dit is inderdaad iemand die verstand van detailen heeft - Detailen is het leukste dat er is, laten we dus zorgen dat er wat over blijft voor morgen -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Tiel
|
Zal ik het maar zeggen dan....... Hier stond ooit een logo...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Rubba schreef:Zal ik het maar zeggen dan....... Duurde gewoon 12 posts voordat deze reactie kwam  Had hem veel eerder verwacht hahaha Maar mooi stuk, zeker weten Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Zo zie je maar dat goede service met een goed concept (site+fora) niet onopgemerkt blijft. Doorgaan zo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Tiel
|
Dibbuz schreef:Duurde gewoon 12 posts voordat deze reactie kwam  Had hem veel eerder verwacht hahaha Maar mooi stuk, zeker weten Ja...ik ook. Dus ik kon het ook niet laten Hier stond ooit een logo...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Graft
|
Leuk stuk, goede reklame Peugeot 307CC
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Zo hoort het he!...Blijkt maar weer des te meer dat Carclean.nl op het juiste pad zit...Erg leuk stukje! Dennis 
|
|
|
|
Alleen nog geen reactie van de mensen achter de site zelf. Ik blijf benieuwd naar de schrijver ervan.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-8-2008
|
Oh oeps, even dit Topic gemist, dat artikel heeft mijn broer geschreven aan de hand van mijn ervaringen met jullie bedrijf en de resultaten die ik op zijn auto heb geboekt (ik had overigens al in mijn voorstelrondje gemeld dat hij dit artikel zou schrijven  ) Zie hieronder: http://forum.carclean.nl/Default.aspx?g=posts&t=1170En nog even het resultaat na een dagje detailen van zijn bolide: http://forum.carclean.nl/Default.aspx?g=posts&t=1202
|
|
|
|
Aha! Kijk dat is leuk om te lezen zo. Bedank hem maar hartelijk I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-8-2008
|
Dat zal ik zeker doen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
oops...helemaal niet gezien!...haha...Ik zat teveel naar de foto's te kijken dat de tekst op het 2e plan kwam...  oh...en je broer heeft echt een beauty van een TVR! Dennis 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,493 seconden.