|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Deze zal meegestuurd worden met alle bestellingen waar Meguiar's producten in voorkomen. We hebben hem ook even gescand en hij is hier te downloaden, let op 11Mb groot: Meguiar's 2009 BrochureEen aantal prijzen is verhoogd met ongeveer 8%. Deze prijsstijging zal binnenkort ook op onze site doorgevoerd worden. De aankondiging komt in de nieuwsbrief te staan. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
It's a miracle! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Ik weet niet of het handig is om deze grote PDF te hosten op de tijdelijke backup lijn. Zodra ik heb binnen heb zal ik hem mirroren Edit: thanks voor de mirror Dennis!
|
|
|
|
Hoe snel komt ie binnen? Als je mirror klaar is zet ik hem hier wel als linkje erin, okee?!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Het duurde inderdaad best lang om te laden (+- 10 minuiten) Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mirro linkje, voor zolang het nodig is Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
De mirror is razendsnel en actief! De link is daarnaar aangepast, met dank aan Skybump (Dennis).  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tim schreef:De mirror is razendsnel en actief! De link is daarnaar aangepast, met dank aan Skybump (Dennis).  ah okay, dan haal ik mijn mirror terug off-line Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Jan: thanks voor de 2e mirror! Van ons mag iedereen de brochure op andere fora zetten, altijd handig! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
rodders schreef:ah okay, dan haal ik mijn mirror terug off-line Mag, maar hoeft niet hoor! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ik laat hem nog staan totdat de Carclean.nl internet verbinding terug in orde is. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
It's amazing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Ze weten het bij Meg's werkelijk klaar te spelen om die toch al veel te dure polijstpads nóg duurder te maken. Chapeau!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Best leuk sommige nieuwe producten, het lijkt echter alsof de ontwikkeling bij Megs wel een beetje stilt staat tov. de concurrentie niet? De microfiber doeken lijken heel erg op de doeken die ik gebruikt/gekocht heb toen ik megs leerde kennen!
De side lock brush ziet er wel handig uit, die komt binnenkort bij mij in de collectie :D
|
|
|
|
Ja dat doen ze goed he  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Slide Lock is zeker handig en lekker zacht. Die doeken zijn achterhaald maar iemand van Meg's fluisterde me toe dat ze bezig zijn om andere te ontwikkelen. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Euh.... zijn we geen superdealer ?? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Meguiar's zou een 'foutje' gemaakt hebben. Ik had Paul aan de telefoon bood zijn excuses aan. Zonde, maar verder: lekker belangrijk  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Zoveelste "foutje" ..... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
8% prijs verhoging bij een ingestorte dollarkoers en een eveneens ingestorte amerikaanse economie is wel durven hoor! Gosh hoe komt het toch dat net Meguiar's forum is uitgestorven. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Denk dat ik mn Mequiras spulletjes maar veilig opberg, die gaan straks goud waard worden als dat zo doorgaat! € 25,- voor een watermagneet die niet eens 100% z'n werk doet, € 40,- voor een Quick Clay kitje en € 28,- voor een flesje wax... Denk dat deze arme jongen nu maar helemaal lekker overstapt op naar de spullen van poorboys Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008
|
Wordt het Headlight Restoration Kit nu ook leverbaar, volgens mij had ik ergens gelezen dat dit niet het geval zou zijn? Als je niet onderweg bent ga je ook nergens heen
|
|
|
|
Toch wel, hij is inmiddels op voorraad hier en komt over een paar dagen online. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
Tim, heb je toevallig ervaring met "buff and shine" producten? heb hier wel informatie van liggen, folder, prijzen etc, maar ik ben toch niet van plan te gaan importeren. ik weet niet hoe de producten zijn, maar wellicht interessant als alternatief voor Meguiar's als de kwaliteit goed is?
|
|
|
|
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat Mothers Wax voorlopig een goed alternatief kan worden voor de Meguiar's producten. Natuurlijk is Poorboy's World dat ook, maar qua marketing en uitstraling is dat net weer even anders. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|