|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
We hebben een eenmalige batch microvezeldoeken op de kop weten te tikken die we in een mooie aanbieding hebben weten te zetten.
Edit: Alles is op!
De doeken zijn te koop in een 6 pak. Ze zijn dik en oranje en hebben ze daarom maar Dikkie Di(c)k genoemd:
Citaat:Sla nu je slag en vul dit voorjaar tegen een spotprijs je voorraad doeken aan!
Supervoordelig pak met 6 stuks van deze dikke oranje doeken! De doeken hebben een afmeting van 40x40 cm en hebben twee verschillende zijden: Eén zijde met plattere vezels en één met langere "pooltjes", net als bijvoorbeeld de Mega Plush doek van Poorboy's World.
Zeer geschikt voor alle detailklusjes, vooral ook voor het uitpoetsen van polijstmiddelen.
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Tim.. zijn het een beetje stevige kwaliteitsdoeken? Dan wil ik wel een pakje proberen
|
|
|
|
Het zijn eerste klas doeken, zeker geen b-keus of wat dan ook. Gewoon prima kwaliteit, het is alleen een eenmalige batch die we voordelig konden krijgen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
dikkie di(c)k Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Dana had een creatieve bui! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Besteld!
|
|
|
|
Nee hoor je winkelmandje staat nog open  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
heb je er veel,anders moet je ff een setje van 12 voor me aan de kant leggen,ik heb zo'n vermoeden als dennis de 21e hier is geweest ik nog wat meer moet gaan bestellen Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
We hebben er voorlopig meer dan zat! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
de hele dikke familie Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
krijg je ook nog andere mooie aanbiedingen dan?
|
|
|
|
Tim schreef:Nee hoor je winkelmandje staat nog open  Hehe.. stond bijna klaar om te orderen.. tot ik m'n boom in de achtertuin controleerde.. Ik moet nog even wachten tot de geldboom weer bloeit, hopelijk zijn ze er nog met een weekje, dan kan ik meteen m'n complete order plaatsen
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
KOPEN KOPEN KOPUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Bij deze acht ik het Carcleanteam schuldig bevonden. aan het opzettelijk maken van "offers you can't refuse" Help had mezelf voorgenomen voorlopig niks te bestellen. Nu maar hopen dat de belastingman snel komt
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Oyjoyjoy Denk dat hier er ook maar een 12-pak moeten komen, kunenn die rare meg's doeken na mams toe voor allerhande huisklusjes "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-2-2009 Locatie: Uithoorn
|
Hè verdorie, heb ik net al een mega-bestelling geplaatst, komt deze een dag te laat
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Hoe snel moet je er bij zijn? Zijn ze ook geschikt voor afnemen van wax? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Dat zijn serieuze Junkie prijzen..! Ik heb ook pas besteld..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-9-2008 Locatie: Zeeland
|
Da's wel een heel interessante aanbieding, gelijk maar een setje van 12 besteld, samen met nog een paar items die al een poos op het verlanglijstje stonden.
|
|
|
|
Kunnen we in ieder geval tijdens de uhm ek/wk 2010 in stijl onze wagens detailen "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2008 Locatie: De Bilt
|
Het vlees is zwak en ook maar toegegeven aan een 6-pack. Uiteraard gelijk ook maar wat andere meuk meebesteld. Lang leve de verlanglijst.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-10-2008 Locatie: Waterland
|
Ook gelijk maar een six pack besteld  Kan nog wel wat extra (kwaliteits) doeken gebruiken. En natuurlijk meteen maar wat andere leuke spulletjes in de winkelwagen gelegd Seat Ibiza '03 Sport TDI
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-12-2008 Locatie: Sint-Jansteen
|
alteaniels schreef:Bij deze acht ik het Carcleanteam schuldig bevonden.
aan het opzettelijk maken van "offers you can't refuse"
En ik kon het inderdaad ook niet weerstaan! En ik kon het dan ook weer niet laten om door te bestellen tot €60 voor de gratis verzending. Wat is het leven toch duur als je op Carclean.nl nl zit! mvg, Peter
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Werkloos of niet..... kon toch niet weerstaan aan de verleiding, gelijk ook wat andere spulletjes besteld die op het verlanglijstje stonden. dan eten we maar een boterham minder
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Ik krijg ze toch ook nog .. Thanks Bart..!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Schiedam
|
Hier ook maar gelijk een order geplaatst. Renault Clio III 1.2 16V Turbo..........Ptttsssttt!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Geniaal weer mensen, ik lig weer dubbel  Denk dat ik morgen ook weer wat meeneem waaronder Wheelwax, Natty's (de "gewone" ontbreekt nog) en Dodo Slippy natuurlijk. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-1-2009 Locatie: Graft
|
Besteld met Jori samen Peugeot 307CC
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Dibbuz schreef: Denk dat ik morgen ook weer wat meeneem waaronder Wheelwax, Natty's
Helaba...1x Wheelwax en 2x Natty's Blue zijn gereserveerd voor mijn bestelling hoor anders krijg ik ruzie met NHke
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ondergetekende heeft een stapel (12) op het verlanglijstje gezet.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
pff, jullie zijn verschrikkelijk, ik mezelf maar proberen in te houden om niks te bestellen. En dan doen ze van die aanbiedingen! Zal toch nog even moeten wachten, enkel voor doeken ga ik geen bestelling aanmaken, en de volgende bestelling kom ik zelf wel eens ophalen. Toch super actie, zoals we van jullie gewoon zijn! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Krijgen we ook het dikkie dik voorleesboekje bij? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Guest
|