|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2009
|
Vandaag mijn 6-pack binnengekregen. Lijken erg veel op de PB Deluxe Mega Towels. Perfect gewoon!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Het zijn goede doeken, daarstraks heb ik ze gebruikt voor het aanbrengen en het oppoetsen van de QD+ en kan er niks op afkeuren.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008
|
heb er inmiddels 18 stuks  vind ze super 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Als je nog vaker van dit soort grote inkopen kunt doen ook met andere producten.... GRAAG
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2008 Locatie: bij je moeder thuis
|
een 12 pack ssr 2.5 voor 12.95
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Moeten deze doeken voor gebruik nog gewassen worden ??? En voor de personen die ze al gewassen hebben: kleurt het water oranje ?? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Het is altijd beter ze eerste te wassen. Maar die van mij gaan binnenkort gezellig met z'n alle in de was, oude en nieuwe doeken. Verwacht zelf niet dat de kleur blijvend in de andere doeken komt..... Maar ik ben ook geen huisvrouw die dat soort dingen weet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Peter Jansen schreef:Moeten deze doeken voor gebruik nog gewassen worden ???
En voor de personen die ze al gewassen hebben: kleurt het water oranje ??
Groet, Peter Ik heb ooit met een nieuwe doek tijdens het oppoetsen krassen gehad en sindsdien was ik alles alvorens te gebruiken. Verder geen idee van of ze verkleuren, heb er geen attentie op gedaan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Ja, heb er ook maar even 6 gedaan. Al die enthousiaste verhalen! En ik moet zeggen, ik heb al een aantal PB Mega Towels, + nog een Cobra (dacht ik) als geschenkje ooit gekregen, maar inderdaad: doeken heb je nooit te veel.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Update: er zijn nog maar 3 6 packs vrij op voorraad. Dus dit is je allerlaatste kans om die doeken te pakken te krijgen. Daarna gaan ze offline en komen ze never nooit meer voor deze prijs terug (als ze uberhaupt nog in het assortiment terug komen). I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Kun je me een 6 pack wegleggen Tim? Bij mijn komende bestelling gaan ze mee!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel doekjes ze er nu met deze aanbieding hebben verkocht! Denk een hele hoop Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Er zijn er inderdaad genoeg weggezet in de afgelopen dagen. Xizer: dat gaat niet in ons systeem, er moet dan een order zijn. Je kan ze wel even los bestellen op de site en op 'ophalen' zetten, daarna combineren we ze met je andere order. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-3-2009 Locatie: Sint-Michielsgestel
|
Heb net nog een setje besteld maar zie dat ze nu offline zijn. Hopelijk was ik niet te laat!  Heb ze wel afgerekend iig. Maar hoe komt 't eigenlijk dat iDeal niet kan gebruiken via Carclean.nl .nl?? Geeft nl. altijd storing... Correctie!Heb verkeerd gekeken, ze staan er nog wel in... Die zijn in de pocket dus
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Peter Jansen schreef:
En voor de personen die ze al gewassen hebben: kleurt het water oranje ??
Groet, Peter
Heb ze vandaag ook ontvangen en gewassen, met de hand. Eerst is sensetive vloeibare wasmiddel laten weken 30 min. Water was niet gekleurd. Daarna nog even 10 minuten in water met azijn gezet en ze toen uitgespoeld, ook hier weer geen kleur in het water. Dingen zijn wel krankzinnig fluor oranje hoor
|
|
|
|
En... ze zijn opI'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Hoppa, nog geen 5 topic pagina's nodig, om een pallet met doeken te verkopen. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Op naar de volgende super aanbieding
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Tim schreef:En... ze zijn op  Sh*t ........ik had ze net besteld. Maar dus niet goed opgelet of ze nog aanwezig waren... Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008 Locatie: Nieuw Vennep
|
Ik wilde ze ook nog bestellen maar ik ben dus ook te laat, dan maar wachten op de volgende aanbieding want ik heb 6 doeken maar dat is eigenlijk net te weinig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Hoeveel pakjes van 6 en 12 zijn er de deur uit gegaan? There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
|
Angelique schreef: Sh*t ........ik had ze net besteld. Maar dus niet goed opgelet of ze nog aanwezig waren... Net te laat inderdaad, awww. Misschien dat iemand er nog vanaf ziet (niet betaalt bijvoorbeeld). I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
PT Cruiser schreef:Hoeveel pakjes van 6 en 12 zijn er de deur uit gegaan? Best wel wat, tientallen in ieder geval. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Oei, was ik vanmiddag nog net op tijd.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Bergen (L)
|
erg jammer dat ze nu op zijn net te laat dus.... nou wachten maar op de volgende aanbeiding voor zoon mega pack  erg interesant Audi A3 1.8 20v Turbo S3 Recaro Interieur zwart zilver
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Je bent een maand te laat hoor  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|