|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Het was de bedoeling dat ik en Bart samen zijn Opel Antara onder handen zouden nemen. Nu leek het ons leuk als B.K. langs kwam zodat we een gezicht achter de naam konden zien, hij woont immers op een "steenworp" afstand. Van het 1 kwam het ander en maken er gewoon een gezellige Detailing Meeting van. Lekker kletsen over het detailen, tips delen enz enz enz. Dit keer eens in het zuiden zodat de mensen daar niet zo ver hoeven te reizen.
Tijdens de dag zijn Bart en ik uiteraard bezig met de Antara maar daar is de gezelligheid natuurlijk niet minder om.
Even wat basisgegevens:
Wanneer? Zaterdag 21 maart
Waar? In Budel, Noord-Brabant (adres gegevens gaan via PB)
Hoe laat? Vanaf een uurtje of 10 Wat moet ik mee nemen? Jezelf en een bonk gezelligheid!
Is er wel eten en drinken? Voor een hapje en een drankje is gezorgd!Ik zou zeggen, geef jezelf op. Liever geen o.v.b. i.v.m. het inslaan van de drank en hapjes. Rond een uurtje of 6 gaan we ergens eten in een restaurant dus graag aangeven of je mee wilt of niet.
Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
1. Dibbuz (eet mee) 2. bartr123 (eet mee) 3. 4. 5. 6. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Zoals je weet: ik wel wel, maar kan niet... moet leren voor mijn certificerings examen die ik na dat weekend heb  Misschien dat ik aanschuif bij het eten, ik laat het nog even weten! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
zoals in pm gemeld ik kom die dag ook even langs, is op geen 5 minuten van bij me thuis. Kan spijtig genoeg maar even komen, want moet de rest van de dag studeren. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Top dat je langskomt Jan, leuk om je eens te ontmoeten! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
schitterend opgezet dennis! vooral mijn avator. mensen schroom niet en geef je op! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
stimpy68 schreef:Zoals je weet: ik wel wel, maar kan niet... moet leren voor mijn certificerings examen die ik na dat weekend heb  Misschien dat ik aanschuif bij het eten, ik laat het nog even weten! adrie,neem gewoon je boeken mee, heb nog wel een studeerkamer over Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
Dan kan ik mij toch niet concentreren.... al die luchtjes en poetsgeluiden... dan wil ik meteen mee doen. Ik kom wel eten heb ik nu besloten  Jullie zien mij wel verschijnen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Ik heb ook een examen na het weekend ,maar dit keer gaat een gezellig middagje even voor en leer ik maar 's nachts.. Maar ik moet even vragen ,het eten ,is dit 's avonds..? Want ik had met de vriendin een etentje 's avonds opstaan voor m'n verjaardag..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Eten kan inderdaad 's avonds. Maar dan gaat ze toch gezellig mee? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
stimpy68 schreef:Dan kan ik mij toch niet concentreren.... al die luchtjes en poetsgeluiden... dan wil ik meteen mee doen. Ik kom wel eten heb ik nu besloten  Jullie zien mij wel verschijnen. Helemaal goud kerel Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ik ben de rotste niet  Kan ik even ontspannen. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
helemaal geweldig adrie,hier heb ik diep respectvoor Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Het lijkt me super om er bij te zijn. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn, maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen. Het hangt ook bij mij van mijn studie af. Mag ik het begin volgende week met zekerheid laten weten? Eten wordt het zeker niet, dat kan ik al wel met zekerheid zeggen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
B.K. schreef:Ik heb ook een examen na het weekend ,maar dit keer gaat een gezellig middagje even voor en leer ik maar 's nachts.. Maar ik moet even vragen ,het eten ,is dit 's avonds..? Want ik had met de vriendin een etentje 's avonds opstaan voor m'n verjaardag.. Neem je vriendin mee naar het etentje met de detailers. Heel romantisch
|
|
|
|
Dibbuz schreef:Eten kan inderdaad 's avonds. Maar dan gaat ze toch gezellig mee? We zullen zien hoe of wat voor het eten ,zal het er met haar eens over hebben.. Maar ik kom al vanaf 's morgens vroeg wel al.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
jammer is een eindje weg van mij uit..
|
|
|
|
tussen de middag zorg ik voor broodjes en drinken,dus dat zit snor. de plaats is trouwens budel-dorplein,ligt ongeveer 20 kilometer onder eindhoven.op een steenworp afstand van de limburg en de belgiche grens. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
|
1. Dibbuz (eet mee) 2. bartr123 (eet mee) 3. Rodders - komt even langs 4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch) 5. Stimpy68 (komt enkel eten..?) 6. Overzichtje verder gezet ,pas a.u.b. aan als het niet klopt  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
LB schreef:Het lijkt me super om er bij te zijn. Ik ga mijn best doen om er bij te zijn, maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen. Het hangt ook bij mij van mijn studie af. Mag ik het begin volgende week met zekerheid laten weten? Eten wordt het zeker niet, dat kan ik al wel met zekerheid zeggen. Dat is geen enkel probleem Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Vraagje:Kunnen er meer mensen hun auto detailen(zonder aan de andere kant van het dorp te moeten staan) of is het de bedoeling dat de geintresseerden alleen komen kijken?
leuk initiatief en leerzaam om bij de Pro's te kunnen kijken.
moet ff in de agenda van de vriendin kijken op die datum. alleen kijken of meedetailen weet ik nog niet (auto is dan 4 weken eerder gedetailed, maar dat mag de pret niet drukken)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
heeys das gaaf! heb een colt cz staan op 21 maart maar daar ga ik proberen vrijdag avond al aan te beginnen. ik PROBEER om langs te komen tis maar een half uurtje rijden voor mij
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-3-2009 Locatie: Sint-Michielsgestel
|
Da's wel zuur! Moet de nacht vantevoren werken en ga die dag naar het concert van Tina Turner in 't Gelredome (vertrektijd nog niet bekent). Had anders extreem graag aanwezig geweest om wat van jullie ervaring te absorberen. Nouja, volgende keer beter...
|
|
|
|
op de oprit kunnen 2 autos staan, de rest kan op de straat staan,moet me geen probleem zijn Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Hmmmm... 1) Naar de meeting gaan of ... 2) Naar het A-Diploma afzwemmen van m'n dochter Een stem in m'n hoofd zegt punt 1, m'n hart zegt punt 2 ... Keuzes keuzes keuzes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: Harderwijk
|
JAGR schreef:ga die dag naar het concert van Tina Turner in 't Gelredome. + 1 (en mijn vrouw) Overigens.... Leuk initiatief deze meeting. Een keer in de buurt van H'wijk?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
nicknameless schreef:Hmmmm... 1) Naar de meeting gaan of ... 2) Naar het A-Diploma afzwemmen van m'n dochter Een stem in m'n hoofd zegt punt 1, m'n hart zegt punt 2 ... Keuzes keuzes keuzes Luister dan maar naar je hart..... Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Sta ook voor een dilemma... Of naar verjaardag van mijn moeder + een klein concert Of naar de meeting..  Horen jullie nog  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Waarom heeft iedereen wat... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Geen idee  Zal wel mijn best doen om er toch ff te zijn  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
nicknameless schreef:Hmmmm... 1) Naar de meeting gaan of ... 2) Naar het A-Diploma afzwemmen van m'n dochter Een stem in m'n hoofd zegt punt 1, m'n hart zegt punt 2 ... Keuzes keuzes keuzes ik zou voor keuze 2 gaan patrick,als de animo goed is,ben ik bereid om het een vervolg te geven,maar dan in meer uitgebreide vorm Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Ik meld me bij voorbaat aan! Is niet al te ver rijden en lijkt mij leuk en leerzaam!
Zijn er misschien mensen met een DAPje en SSR die mij mij wat krasjes weg kunnen werken? Ik krijg ze nl niet weg met ScratchX, zou helemaal top zijn!
O ja, geen eten voor mij in de avond, moet die avond nog aant werk!
|
|
|
|
Neem van alles mee dus dat moet goed komen Mark! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|