|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2010 Locatie: Culemborg
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
Mooi progammatje voor gemaakt joh! is altijd handig om bij de hand te hebben! en ook ideaal als je wilt vergelijken! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Go Jan!  ben benieuwd naar de nieuwe versie  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
ivo's schreef:Go Jan! ben benieuwd naar de nieuwe versie  +1 Ik vind het ook een Super tooltje.  Staat al een poosje op de laptop en op de PC. Altijd makkelijk als ik even niet weer weet hoe het zat. Groet, Arie 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-6-2010 Locatie: Brielle
|
Mooie en handig programma  heb hem net weer gebruikt.. Komt er misschien binnenkort nog een update met nieuwe producten? Less = More
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-8-2010 Locatie: Lansingerland
|
Sowhee, deze heb ik effe compleet gemist. Komt waarschijnlijk omdat het laatste bericht is, voordat ik lid werd hier. Superhandig, mijn complimenten En nu nog deze in het assortiment en ik ben helemaal gelukkig Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
DB9 schreef:En nu nog deze in het assortiment en ik ben helemaal gelukkig Kijk eens hier: http://www.carclean.nl/p...oot_PRO-308_101065.aspx en http://www.carclean.nl/p...ein_PRO-309_101066.aspx Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2010 Locatie: Almere
|
Ik heb Linux en OpenJDKJava,maar als ik hem wil runnen daar in kan die geen executabel vinden.Hoe kan dat??Ik heb hem dus niet uit gepakt!
|
|
|
|
Ook deze heb ik helemaal gemist Thks, ga ze meteen bestellen Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Hahahaha, geeft niks; ik heb het eerste jaar alsmaar gedacht: "Wat doen die dingen die op vuurpijlen lijken eigenlijk in ons assortiment"
|
|
|
|
 Je zou het haast denken Dana. Maar onder welke product valt dit nu? wassen>accesoires ofzoiets Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Valt onder off-topic 
|
|
|
|
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Beste Jan,kan dez ook om mn Apple geplaaste worden ben namelijk een pc nono VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2010 Locatie: Hilversum
|
Hier nog een Macjunkie die dat ook wil ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-3-2009 Locatie: Omg Den Haag
|
Ik zeg een Iphone App......
|
|
|
|
Nog beter! ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ik zeg, die zal iemand anders moeten maken. Heb er momenteel even geen tijd voor. Sorry. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
zuidwest10 schreef:Beste Jan,kan dez ook om mn Apple geplaaste worden ben namelijk een pc nono dat programmaatje is Java, dat draait perfect op mijn iMac  Gewoon dubbelklikken op de jar-file  @ Rodders : zeer interessant programma, leuk gemaakt, ik gebruik het vaak!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Limburg
|
Kom deze topic net tegen, echt super zeg! En werkt perfect op mijn iMac  Wie een kuil graaft voor een ander heeft veel werk verricht.....
|
|
|
|
Werkt nog steeds niet bij mij  Zal wel komen omdat ik nog een oude mac heb (geen intel) ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-8-2011
|
 een windows programma wat op mac draait.... het moet niet gekker worden. Het werkte direct, super Classic mini cooper s (John cooper edition) 103pk Audi A4 avant 1.8T s-line Volkswagen Golf Avant VI dsg
|
|
|
|
Tis geen windows programma, het is geprogrammeerd in java en dat is platform onafhankelijk. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2011 Locatie: sittard
|
JKlasse prog..thx.. *** VW Passat 2.0 FSI Highline (deep black metallic) *** **** Vw Golf III 1.6 (wijnrood) ***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-9-2010 Locatie: Hellevoetsluis
|
Ik maak al een tijdje gebruik van dit fijne tooltje. Kom er net echter achter dat er (minstens) een foutje inzit. Als je Meguiar's APC wil berekenen: Normale vervuiling doet hij 200 ml op een liter eindprodukt en bij zware vervuiling 90 ml op een liter eindprodukt. Lijkt me dat er bij zware vervuiling meer APC in moet dan bij normale vervuiling. Toch???
edit: Oeps, zie nu pas dat dit al eerder opgemerkt is in 2009. Jan, zou je hier nog eens naar willen kijken alsjeblieft?
|
|
|
|
Heb 'm net weer een keer geprobeerd en ja hoor, op m'n nieuwe iMac doet ie het wel! ---------------------------------- BMW7Forum BMW7Club-------------------------------
|
|
|
|
Prima, ik zal er de fouten nog eens uithalen. Tevens komt er een android versie aan, wanneer juist kan ik nog niet beloven. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-12-2009 Locatie: Belgïe | Sint-Truiden
|
Iemand interesse in een iPhone of iPad app? Bij voldoende interesse wil ik dit wel uitwerken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
rodders schreef:Prima, ik zal er de fouten nog eens uithalen. Tevens komt er een android versie aan, wanneer juist kan ik nog niet beloven. Love it! Als je een testert nodig hebt....  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
@ OlivierScalais ja lijkt me wel handig!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-9-2010 Locatie: Omgeving Venray
|
Super dit! Ben zelf een leek in hoofd rekenen dus zo'n programma wat het voor mij doet vind ik wel handig!  Volkswagen Corrado VR6
|
|
|
|
Guest
|