|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Na 6 dagen 22 uur en 36 minuten in storing te hebben gestaan, is onze primaire SDSL lijn dan eindelijk weer in de lucht!
Om dit te vieren hebben we een ludieke aanbieding bedacht die alleen vandaag geldig is! We vonden het de afgelopen dagen zo zuur dat we de Dodo Juice Sour Power Gloss Shampoo 250ml in de aanbieding doen!
Citaat:Dodo Juice 'Sour Power Gloss-enhancing shampoo' is een pH-neutrale, onderhoudsshampoo met carnauba wax, die door zijn rijke schuim en gladde consistentie helpt voorkomen dat vuil de lak kan beschadigen tijdens het wassen. 500:1 Mengverhouding

Normaal € 9,98 nu voor € 4,98
Wil je gebruik maken van deze aanbieding? Voer dan bij je bestelling in het actiecodevakje de code ZUUR in en je krijgt op 1 flesje € 5,- korting.
We zijn zo melig en gaar geworden van de langdurige storing dat we gewoon lekker eigenwijs zijn en deze aanbieding doen. Het is echt een knalgekke actie, want we verkopen het flesje dan ver onder onze inkoopprijs!
De aanbieding is alleen vandaag geldig, op=op, eenmalige aanbieding en maximaal 1 keer € 5,- korting per klant.
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tim schreef:Na 6 dagen 22 uur en 36 minuten in storing te hebben gestaan ... Je hebt toch niet letterlijk met een stopwatch bij je computer gezeten hè?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Kom je nu mee, net gister spullen besteld.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Paultjuh schreef:Kom je nu mee, net gister spullen besteld. Idem hier
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Gisteren wisten we nog niet dat de storing vandaag opgelost zou worden  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Nee dat is, word echt tijd dat je meerdere filialen gaat openen, ook 1 hier in de buurt. Dan kan ik alles gewoon afhalen, hoef ik ook niet aan die 60 euro te komen Hoewel, blijf hier maar ver uit de buurt, slecht voor de bankrekening!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
goede actie, gelijk twee busjes besteld  op de ene korting is toch mooi meegenomen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
Paultjuh schreef:Kom je nu mee, net gister spullen besteld. En hier ook, had deze eergister besteld . Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
g#dver. gisteren avond besteld en deze shampoo uit het mandje gelaten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Tiel
|
Goeie actie Carclean.nl . Ik ben helaas nog effe aan het sparen voor m'n volgende bestelling. Hier stond ooit een logo...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Mijn order is gister ook de deur uit gegaan..! Denk dat ik m wel ff meepak! Ben zelf zeer te spreken over BTBM.. misschien is dit ook wel wat!
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Zegt het voort! Nog tot 12.00 uur vannacht En dat op vrijdag de 13e....gewoon eindelijk die storing opgelost! Klinken we aan de telefoon tenminste ook niet meer alsof we een buisje in onze luchtpijp hebben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Gisteren een order de deur uitgedaan met daarin........een flesje van 500 ML. Ach ja , nu heb ik er dadelijk 2 Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Ik heb wel voldoende shampoo gelukkig  (dus mij lukt het je niet Timmetje om dit aan te smeren) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-9-2008 Locatie: waalwijk
|
SJIT, gisterenavond besteld Renault: Grand Scénic 2.0 16V Tech Line luxe - 5 Alpine turbo 83 - trackday 5 Alpine turbo 82 - Juvaquatre break 58 - Twingo 94 comfort
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zaanstad
|
Jeroen schreef:Ik heb wel voldoende shampoo gelukkig  (dus mij lukt het je niet Timmetje om dit aan te smeren) Maar deze shampoo......... Groet, Jori.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Jeroen schreef:Ik heb wel voldoende shampoo gelukkig  (dus mij lukt het je niet Timmetje om dit aan te smeren) ik ook.. van meg, dodo, en nog een merk..
|
|
|
|
SpeeDJ schreef:Zegt het voort! Nog tot 12.00 uur vannacht En dat op vrijdag de 13e....gewoon eindelijk die storing opgelost! Klinken we aan de telefoon tenminste ook niet meer alsof we een buisje in onze luchtpijp hebben Zeg dat wel!.. Tim belde nog even na die avond, nadat wij nog over de mobiel gesproken hadden!.. Hij viel constant weg, gelukkig nu weer up and running!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Mooie actie weer Spijtig genoeg momenteel niet echt iets nodig. Volgende keer dat ik iets nodig heb ga ik dan wel even eerst jullie telefoonlijn om zeep helpen Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dit was echt te belachelijk voor woorden zeg... je zal geen backuplijn hebben, is je zaak gewoon een week dicht... Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Dibbuz schreef:Dit was echt te belachelijk voor woorden zeg... je zal geen backuplijn hebben, is je zaak gewoon een week dicht... idd, vind het totaal niet kunnen. En is ook geen service, gelukkig zijn jullie goed voorzien! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Dibbuz schreef:Dit was echt te belachelijk voor woorden zeg... je zal geen backuplijn hebben, is je zaak gewoon een week dicht... Maar het zou eigenlijk ook raar zijn als je geen backuplijn zou hebben, aangezien Carclean.nl toch een webshop is waar volgens mij de meeste zaken afgehandeld worden. Backup voor je corebusiness qua IT voorzieningen is altijd goed! Ik praat de storing natuurlijk niet goed
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2008 Locatie: Enschede
|
Oh, je troggelt me maar weer wat geld af. De SS&S fles is nog voor 70% gevuld maar dit raak ik wel kwijt, mooie aanbieding! Wroem wroem!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Den Haag
|
Erg gave actie! Zo kan je goed zien dat Carclean.nl erg klant vriendelijk is!  Top actie! Heelaas heb ook ik gister bestelling de deur uit gedaan,dus ik neem uhm misschien wel de volgende keer mee in de bestelling. To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Dagobert schreef:Erg gave actie! Zo kan je goed zien dat Carclean.nl erg klant vriendelijk is!  Top actie! Heelaas heb ook ik gister bestelling de deur uit gedaan,dus ik neem uhm misschien wel de volgende keer mee in de bestelling. Hee! En je heet nog wel Dagobert! Hehehe Neewoor, verstandig, laat je niet gek maken...hoewel het natuurlijk wel een erg lekker shampootje is voor die prijs
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-9-2008 Locatie: Amersfoort
|
Nog net op tijd Goeie actie. Men besteld toch altijd meer dan alleen 1 zo'n flesje
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
En dat was hem weer. Iedereen aan de Dodo. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Een boel mensen gingen van Megs naar PB. Nu stappen er een boel over van PB naar Dodo.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-2-2009 Locatie: Bergeijk
|
Blijf lekker bij de Meguiar's , bevalt me goed, werkt lekker. Elk merk heeft zo zijn voor- en nadelen (en een scheiding is duurder)Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg....
|
|
|
|
VTECMaster schreef:Blijf lekker bij de Meguiar's , bevalt me goed, werkt lekker. Elk merk heeft zo zijn voor- en nadelen (en een scheiding is duurder) Ik maak ook eerst het oude merk op. Heb ik alleen niet gedaan met de Collinite #845 en Dodo Light Fantastic wax. Daarbij wou ik een langere bescherming dan wat ik nu had (EX-p en gold class liquid). Maar dat komt ook wel op, dat doe ik nog op de motor, die heeft toch minder te lijden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Paultjuh schreef:
Een boel mensen gingen van Megs naar PB. Nu stappen er een boel over van PB naar Dodo.
PB en Dodo zijn gewoon goed. Meg's is goed maar (te) duur. Logische keuze dus Overstappen van PB naar Dodo zou ik het niet noemen, Dodo Juice kan alsnog de SSR-serie niet vervangen Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
|
Guest
|