|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Gister middag ff an geweest om wat spulletjes op te halen.En wat ik gezien heb zag er al aardig uit En een gehele vooruitgang met wat er in BH was En men was heerlijk an het genieten van de zon gister Als het af is kom ik wel weer wat halen , alleen dan zal het lijstje wat groter zijn Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
(Foto magazijnstellingen 9 april) Meguiar's vs. Poorboys My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Jongens en dames van Carclean.nl , Complimenten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
^^ x2 Het ziet er prachtig uit!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Ziet allemaal erg mooi uit.
Een Dyson Airblade, wel oordopjes in bij het drogen, maar is wel de beste handendroger.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-7-2008
|
Die poetsruimte........... ahhhhhhhhh.......doekje
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Prachtig! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Toppie!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Mooi geworden zeg! Je kunt het altijd in het weekend nog verhuren voor opnames van CSI of ER Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Jeetje zeg, Het wordt al wat. @ Tim, Heb je de vloer al schoon gekregen?
|
|
|
|
Dit ziet er echt te mooi uit om te gaan gebruiken Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Zo'n Diventa Bella room wil ik ook wel
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Leon1987 schreef:Heb je de vloer al schoon gekregen? Langzaam maar zeker, delen hebben we nu in de EX-P gezet en dat werkt goed. Voor 'outsiders' de vloer is niet makkelijk schoon te krijgen, maar na schoonmaken als test wat EX-P op de vloer gesmeerd en daar is het water zo foetsie en die stukken vlekken niet meer  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
En ligt er elk halfuur een medewerker/klant gestrekt?  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Nee het is dus niet glad, dat had ik al eerst getest  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Bergschenhoek
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-11-2008 Locatie: Bergentheim
|
Even een tip van mijn kant, op deze foto zie ik een AEG wasmachine en droger. Voor de wasmachine een tip (voor langere levensduur en schonere was) Draai regelmatig een programma op 95 graden (ong. 1 op de 10 wasbeurten) Dit voorkomt nare geurtjes, vervuiling van je machine en het vervroegd defect raken van de trommellager o.a. @hele pand, ziet er puik uit Neil KampherbeekPeugeot 106 1.6 Rallye bj. 1996 Alfa Romeo 147 1.9JTD bj. 2002
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Vroeg mij af wat dat grijze geval tegen de linkermuur was
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Dat is een Dyson Airblade handendroger.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-5-2009 Locatie: Hoogvliet
|
Die airblades werken perfect, die hebben ze in de Ahoy ook Ik ben zo geboren, wat is jouw excuus? Detailer in wording, tips zijn altijd welkom My life's a joke, they just got the punchline wrong!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Tim schreef:Nee het is dus niet glad, dat had ik al eerst getest  Yes!...maak altijd eerst een TESTSPOT
|
|
|
|
Toch tegen vallen Tim..... Had wel een mooie combo van DoDo of Wolfgang op de vloer verwacht.....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Tim en Team,.
Is er al enig zicht op wanneer er een openings-meeting komt? Kan ik alvast vrij vragen:D
|
|
|
|
Zal naar verwachting in juni worden, alleen nog niet helemaal bekend wanneer. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Hmzzzz... Cento gaat 17 juni met vakantie Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
|
Vanmiddag weer eens langsgeweest En Carclean.nl mooi Ikeabrug hebben jullie Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Zeker! Arme Dennis, krigt op ze kop dat die nie opendoet, doet gewoon de bel het niet. Maar ziet er allemaal goed uit, complimenten!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Hee, is de bel uit het oude pand meegenomen dan?
|
|
|
|
2 weken geleden ston k er ook voor de deur , zag geen deurbel.Zijn er nog meer deuren daar van Carclean.nl Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Lampje brand, maar dennis komt niet..... sta je daar als Gastone voor de deur, naja, bij 2 deuren verderop was meer gehoor. Helaas liet dat stukje techniek het afweten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Nadat ik vanmorgen in Rotterdam was geweest voor mijn werk, op de terugweg besloten dat ik maar eens op zoek moest naar het nieuwe pand van "Onze Grote Leider". Dankzij de foto's in het andere topic, herkende ik al snel het industrieterrein en ook vond ik dankzij die foto's snel ons aller "Walhalla". Ik wil Dana middels deze hartelijk danken voor de zeer gastvrije ontvangst en uitgebreide en plezierige rondleiding. En het werkt werkelijk erotiserend om door dat indrukwekkend grote magazijn te wandelen, waar duizenden heerlijke geuren je doen vergeten dat je gewoon in een magazijn bent... Ik hoef verder niet uit te wijden over wat ik allemaal gezien heb. Dat is door de velen voor mij al gedaan. Indrukwekkend allemaal. En wat een werk is daar al verzet. En wat een tijd moet dat allemaal gekost hebben om het zo te ontwerpen! Petje af. Maar wat ze in petto hebben voor de showroom/winkel, dat is werkelijk waanzinnig. Ik verklap het lekker niet, want die eer komt Carclean.nl toe, maar ik kan wel zeggen dat ik de (bij binnenkomst) linker balie helemaal briljant vind! In eerste instantie vreemd dat die balie niet helemaal vlak is, maar voor het doel van Carclean.nl echt helemaal briljant! Oh, nog even voor Dana. Je was naast iets van 8.645 onderwerpen ook bezig met het onderwerp droogrekken voor de materialen die niet in de wasdroger mogen. Onderweg naar huis moest ik denken aan heel vroeger in Militaire Dienst. Daar hadden we een droogkamer voor onze kleding, maar dat zal overkill zijn. Weet niet hoeveel van doeken en pads je dagelijks verwacht te willen drogen, maar is dit wellicht een suggestie: http://www.robo-toys.com/main.aspx?id=82
http://www.drymate.nl/pagina10.html
Met vriendelijke groet, Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik laat me wel gewoon verrassen v.w.b. die balie. T.z.t. ga ik wel weer eens een keertje langs in Berken&Rodenrijs. Volgens mij hebben Bert, Tim en kornuiten het nu een beetje druk met het regelen van allerhande zaken.
|
|
|
|
Guest
|