|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
En of ze het druk hebben! Zijn de plankjes achter de kassa net gevuld, kan Dennis hier en daar weer gaten gaan opvullen! Ik ben vanmiddag even langsgeweest en na een rondleiding van Dennis al een goede indruk van het nieuwe pand gekregen. De balie is nog niet helemaal klaar, maar het wordt zeker een mooie visitekaartje van de zaak. En het magazijn mag er zeker wezen, da's heel wel wat anders dan het oude magazijn! Met een karretje door de gangpaden! Hopelijk loopt alles verder voorspoedig, want er is nogal wat te doen rond de afwerking. 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Mensen......wat een werk is daar verzet! Petje af hoor, kom snel eens langs om te kijken hoe het in het echt is! Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * SK Tuning Endrohr * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
En nog steeds is het niet af, nu schuurt de schilder het hele magazijn weer wit.... Vandaag electricien aan de slag... Zou het ooit af komen?  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ach we wachten geduldig de opening af in oktober.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Tim schreef:... nu schuurt de schilder het hele magazijn weer wit.... En schildert ie dan ook de verf er weer vanaf?  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
Het zou met niet verbazen.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Binnenkort maar weer es an gaan daar Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Niets meer te melden m.b.t. de nieuwbouw?
|
|
|
|
Ze hebben het gewoon te druk met in de zon te zitten denk Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Het is opmerkelijk rustig van de Carclean.nl crew kant inderdaad  , ze zijn druk bezig denk ik voor de opening
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
want wanneer is die?!?! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Het normale werk gaat nu even voor en het zijn veel kleine dingen die afgerond moeten worden. Opening plannen we pas als het pand klaar is. Maar als je al 8 weken bezig bent met het laten produceren van de juiste glasplaat.... Om maar een voorbeeld te noemen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Ik heb al een tijd niet meer op de site/forum gekeken, anders koop ik teveel en moet juist sparen Maar het schiet mooi op. Komt er schitterend uit te zien!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-6-2010 Locatie: Zoetermeer
|
Ik zou zeggen gooi die toko maar snel open.. dan kom ik snel ff wat spullen kopen  Volkswagen Polo 6n2 GTi - Black Magic
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Euh... we zitten er alweer even hoor Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
En dan niet even foto's plaatsen?
|
|
|
|
De 'officiele' opening komt nog. Ergens in 2010.
|
|
|
|
Wat ik me afvroeg, hebben jullie echt het meeste in de showroom staan van jullie assortiment. Hier op de webshop is alles mooi overzichtelijk, hebben jullie op de zaak ook een menukaart?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Nummel dlie vool Tamel, wel met extla sambal bij  ( solly, kon het even niet laten )
|
|
|
|
Zou zeggen , ga er eens een kijkje nemen Tamer En neem dan wel een dikke portemonee mee Tip van de maand van Smurf :
|
|
|
|
Ik ben in het oude en nieuwe pand al geweest een keer. Alleen toen waren ze bij de nieuwe nog volop bezig. Het was een serieuze vraag hoor  , ik vraag me gewoon af als er een onbekende daar komt of alles te zien is in de showroom.
|
|
|
|
Er staat genoeg in de showroom, maar het overgrote gedeelte staat in het magazijn. Bulk voorraad Foto van de afgelopen DAP500/DAP900/PRO900 demo dag. (05-06-2010)   - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2010 Locatie: geleen
|
Hoe zit het trouwens met de openingstijden van de winkel?
Zou graag een keer gaan kijken..
|
|
|
|
@ boborob, Citaat:Afhalen kan ook! Als je dat liever wilt, kun je je bestelling ook komen afhalen. Neem dan wel eerst even contact met ons op. Je kunt bij afhalen gewoon pinnen. En wil je meer weten over onze producten? Vraag dan meteen om advies of zelfs om een demonstratie! Wat is er nou prettiger dan meteen zien hoe iets werkt en - minstens zo leuk - de geur opsnuiven van professionele detailing producten? Citaat:Telefoon Telefoon: 010-2661050 (bereikbaar ma-vr tussen 10:00 en 17:00)  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2010 Locatie: geleen
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Al iets bekend over een off. opening? Heb wel zin in een
|
|
|
|
We hebben besloten om de officiële opening een beetje te combineren met onze Detail Night. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2010 Locatie: oost souburg
|
Chique toko Tim&Co VAG rules
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Tim schreef:We hebben besloten om de officiële opening een beetje te combineren met onze Detail Night. Hoi Tim, Spijtig, helaas ben ik niet in staat om naar de detail night te komen. Mag ik vragen waarom de keuze niet gevallen is op bijvoorbeeld een zonnige zomer zondag? Grt
|
|
|
|
Guest
|