|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Dat deden we inderdaad al, maar we gaan daar ook lekker mee door! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Nu nog een handig plafon erin met lichtbakken die er goed inzitten, dan hoef je daar ook niet op te letten om 12 uur 's nachts! Gaat er echt enorm goed uitzien! Wat een VAKLUI zijn er aan het werk in dat pand zeg!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Leon1987 schreef:Wat een VAKLUI zijn er aan het werk in dat pand zeg! Citaat:Locatie: Berkel en Rodenrijs hmm...  proef ik hier sarcasme, of een gezonde dosis zelfvertrouwen? Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2009
|
Man! Wat gaat dat hard! Wordt wel errug mooi. En Tim en zijn mannen eten ook nog gezond bij het klussen in het nieuwe pand (not) kan ik uit eigen ervaring vertellen. Gelukkig zijn we in B'hoek gezegend met een zeer goede snackbar, die deze naam eigenlijk is ontgroeid, Bon Chef: een aanrader na je bezoek aan Carclean
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
WOW, wat ziet het er waanzinnig mooi uit! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
Ziet er waanzinnig mooi uit mensen. Mijn complimenten! Ik wacht nog op 2 dingen - de totale leegverkoop van het oude pand met aantrekkelijke kortingen. (moet namelijk nog een alutec extractor hebben) - Uitnodiging om het nieuwe pand te bewonderen met persoonlijke rondleiding en meteen je auto in Diventa Bella knallen. Als het af is en open kom ik in ieder geval kijken. Keep up the good work
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Het lijkt wel een winkel te worden.  Koop zaterdagen inlassen Feel and smell the products. Het is prachtig aan het worden  .
|
|
|
|
VroemGTI schreef:Man! Wat gaat dat hard! Wordt wel errug mooi. En Tim en zijn mannen eten ook nog gezond bij het klussen in het nieuwe pand (not) kan ik uit eigen ervaring vertellen. Gelukkig zijn we in B'hoek gezegend met een zeer goede snackbar, die deze naam eigenlijk is ontgroeid, Bon Chef: een aanrader na je bezoek aan Carclean Hé Peter, we hadden afgesproken dat je dat niet door zou vertellen he. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Blamm schreef:hmm...  proef ik hier sarcasme, of een gezonde dosis zelfvertrouwen? Heel veel sarcasme als het om één persoon gaat...... Voor de duidelijkheid, Junior op de Twitter is me broertje, over de rest geen slecht woord.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2009
|
Citaat:Hé Peter, we hadden afgesproken dat je dat niet door zou vertellen he. Ach, een beetje de locale horeca promoten kan geen kwaad. Ben wel benieuwd wat jullie gaan bedenken voor de 'Grand Opening' Rode loper kan je wellicht lenen bij Joop van den Ende.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Bergschenhoek
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2009 Locatie: Zundert
|
Net even de laatste foto's zitten bekijken, het wordt een mooi pand. Ook de inrichting lijkt me stijlvol worden. De meester heeft een goede smaak
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Ik vind de kleurstalen i.c.m kantoor/keuken/showroom wel erg mooi! Nu nog een paar mooie tropische palmbomen met van die mooie groene bladeren o.i.d. En dan is die helemaal af! Zet er shop in met pakkende merken kwa detailingbenodigdheden, en je hebt een heel mooi pand "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Word echt prachtig! Kan niet wachten om van het zomer eens een bezoekje te brengen, en met een volle kofferbak van de RS2 terug te keren!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
The Musicman schreef:Ik wacht nog op 2 dingen - de totale leegverkoop van het oude pand met aantrekkelijke kortingen. (moet namelijk nog een alutec extractor hebben) - Uitnodiging om het nieuwe pand te bewonderen met persoonlijke rondleiding en meteen je auto in Diventa Bella knallen. Ja dat vind ik best een goed idee zo'n totale leegverkoop, onder het motto: ALLES MOET WEG My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
We hebben eraan gedacht, maar het is hier te druk om dat erbij te regelen. Dus geen actie helaas.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Dat hadden dan de Poorboys Paasdagen moeten worden Maar eh...het was maar als "grap" bedoelt. Ik ga er echt niet vanuit dat jullie naast de nieuwbouw nog eens een actie gaan houden die voor extra veel drukte zorgt. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
We hebben er serieus over gedacht, maar het kon echt niet gecombineerd worden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2009 Locatie: De Meern
|
@ Tim
Het was ook meer als grap bedoeld. Ik moet nog een extractor hebben maar die kom ik wel in het nieuwe pand halen. Meteen 2x een goede reden om langs te komen...
Succes met deze hectische periode!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Nice. Ik zag dat de eerste stellingen al werden geplaatst. Gaan de oude straks ook in de verkoop?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Kan je ze gebruiken dan?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Nope. Ik heb niet zoveel plaats. Vroeg het me zomaar af.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008
|
Tim schreef:We hebben er serieus over gedacht, maar het kon echt niet gecombineerd worden. Dan maar op individuele basis. Minder rompslomp ook.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
verhuizing in volle gang..? New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Volgens de Carclean.nl twitter wel: Citaat:We zijn weer thuis, morgen verhuisdag nummero 3! Succes met de verhuis! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
vandaar ook dat ik het postte   New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Succes met de verhuizing. Als ik het eerder had geweten dan had ik mijn service wel even aangeboden met een truck van ons bedrijf!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2008 Locatie: Enschede
|
Ziet er goed uit jongens! Een tijdje niet meer gekeken maar de vorderingen zijn erg mooi, vind dat het hout een luxe uitstraling geeft, ben echter wel benieuwd hoe dat zal staan als het helemaal opgevuld is. Wroem wroem!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Nieuwe foto's zien er goed uit, mooi groot magazijn! Ook de tegels in diventa bella staan er goed op, lijkt me een pracht ruimte om in te detailen. Super mooi! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
We moeten nog 90m2 aan magazijn overhevelen naar het nieuwe magazijn (pand ernaast). Dus er komt nog meer bij.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Wat kost een dagje Diventa Bella? (hoef volgens mij dan alleen maar een dagje Diventa te betalen, want een Bella heb ik al) Wordt trouwens wel heel mooi zo! Lekker veel witte glimmende tegels ook, om netjes in de wax te houden "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Het ziet er allemaal erg mooi uit, goede smaak En zelfs het magazijn is geen rommeltje (althans op de foto's) Sterkte met de laatste loodjes Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Het ziet er echt heel mooi uit!  Hoeveel m2 magazijnopslag (dus stellingen) heb je er nu bij gekregen? Zo te zien is er nog wel ruimte voor nog meer, maar beter een hogere omloopsnelheid dan meer voorraad Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Guest
|