|
Nee, geen interesse |
4
|

14
% |
|
18 April lijkt me prima |
3
|

11
% |
|
9 Mei lijkt me prima |
2
|

7
% |
|
16 Mei lijkt me prima |
7
|

25
% |
|
Datum maakt me niet zoveel uit, ik kom! |
11
|

40
% |
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Mooi initiatief! Heb zeker interesse. Lekker dichtbij voor mij. 18 april kan ik helaas niet. 9 en 16 mei zijn we toevallig motor toerritjes aan het plannen. Als één van de twee niet doorgaan, zal ik er zeker zijn! Maar ja, welke dag...? Moeilijk stemmen dus... - Detailen is het leukste dat er is, laten we dus zorgen dat er wat over blijft voor morgen -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Helemaal mee eens BK De meeste stemmen gaan tot nu uit naar 16 mei, dus de kans dat het die datum gaat worden is vrij groot. Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
als het goed is kan ik 16 mei wel..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Ik heb "Datum maakt me niet zoveel uit, ik kom!"gestemd, zolang het niet 18 april is.
Afstand vind ik ook geen probleem, auto is om mee te rijden en het is nog leuk ook(vind ik tenminste)
Alleen zijn er andere factoren welke mij misschien niet toe laten te gaan. Ik wil eerst de definitieve datum weten voor ik besluit te komen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Schoonhoven
|
Ik ben ook zeker aanwezig Ik heb 16 mei gestemd
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-11-2008 Locatie: Vlakbij het Strand
|
Ook erbij en heb 16 mei gestemd.
|
|
|
|
Wordt er net door een mede lid op gewezen dat de Carclean.nl heren alleen op 18 April kunnen, maar de meeste stemmen gaan uit naar 16 Mei. Is het een probleem voor jullie dat de Carclean.nl heren dan misschien niet aanwezig zullen zijn ? Volgens mij komen er zat andere leden die al "enige" detail ervaring hebben en waar we onze vragen aan kunnen stellen ? Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Er valt altijd iets te leren  En ja geloof wel dat er genoeg ervaring rond loopt  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008 Locatie: Nieuw Vennep
|
Zullen we dan maar gewoon een lijstje maken met namen voor 16 mei?
1) Arjan 2) 3)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Lijstje 16 mei 1) Arjan 2) sjoerdnijhuis 3) Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Voordat we verder gaan met het lijstje : ik zal morgen eerst nog overleggen met mijn werkgever of ik 16 mei inderdaad de gehele parkeerplaats vrij kan krijgen / maken. Verwacht niet dat dat een probleem is maar ik houd niet van ongename verassingen en regel mn zaakjes liever duidelijk en helder Morgen komt er een topic waarin jullie je kunnen aanmelden en waar wat meer info staat over tijden, een eventueel restaurant en tevens zal ik proberen of ik wat foto's kan maken zodat jullie de locatie een beetje kunnen zien. Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: Druten
|
ik moet ff kijken of ik die datum vrij kan krgijen anders kom ik ernaar ff langs om te buurten dan niet poetsen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Lijstje 16 mei
1) Arjan 2) sjoerdnijhuis 3) Abarth
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Lijstje 16 mei 1) Arjan 2) sjoerdnijhuis 3) Abarth 4) Peter jansen 5)bartr123 Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Mmm, Geen Adrie en Dennis de 16e..... Moeten Bart en ik op MSN eerst maar eens in overleg, wie we dan gaan stalken. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Lijstje 16 mei 1) Arjan 2) sjoerdnijhuis 3) Abarth 4) Peter jansen 5) bartr123 6) Peter A3 TDI (Hulkenboer).. wel met een heel klein ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: den haag ( ypenburg )
|
|
|
|
|
Peter A3 TDI schreef:Lijstje 16 mei
1) Arjan 2) sjoerdnijhuis 3) Abarth 4) Peter jansen 5) bartr123 6) Peter A3 TDI (Hulkenboer).. wel met een heel klein ? Heren, Ik heb nog steeds geen uitsluitsel dat ik 16 mei de hele parkeerplaats vrij heb ?? Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
|
Hahaha, geweldig dit. Dadelijk is 18 april de parkeerplaats vrij en 16 mei staat iedereen in Almere. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Is op zich wel een goed teken dat iedereen er zo'n zin in heeft Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
!6 mei heb ik een andere meeting in Almere, mischien dat ik even kom buurten Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
[MOD]Voordat de lijst nog langer wordt: we wachten totdat de TopicStarter (TS) het groene licht heeft gegeven. Tot die tijd worden alle lijstjes na deze post verwijderd. Het heeft geen zin om een lijstje te maken als én de datum én de parkeerplaats nog niet zeker zijn.[/MOD] Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
9 Mei komt mij het beste uit eigenlijk. Eigenlijk wou ik rond die datum mijn auto polijsten, dus dat kan dan mooi op die meeting gedaan worden. Groeten Danny
|
|
|
|
en kom je dan met het oranje gevaar van je avatar? Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
Was dat waar. Als je vorig jaar op de Carclean.nl meeting was dan weet je welk oranje gevaar ik heb  Groeten Danny
|
|
|
|
ik was nog net eerder op een Carclean.nl meeting Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
Een oranje Peugeot 206. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Dat klopt als een bus. Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-11-2008 Locatie: Valkenswaard-Aalst-Waalre
|
Ik zou deze keer heel graag willen. Ik heb veel geleerd op de meeting in Budel. Vond het vooral ook heel erg gezellig en tof om iedereen te zien. Ik vind deze meeting een geweldig initiatief. Ik heb echter maar heel erg weinig vrije tijd. Een hele dag vrij maken, lukt me slechts heel af en toe. Dat kost me bovendien vrij veel geld, omdat ik dan personeel moet inplannen voor m'n eigen bedrijfje. Ik sla deze dus over. Mijn interesse is er zeker en het liefste zou ik natuurlijk komen. Ik moet echter heel bewust omgaan met mijn vrije uurtjes en de invulling daarvan. Zo rond de zomer wil ik graag weer een keertje van de partij zijn. Kunnen we het misschien combineren met een Spinninglesje ????? Beetje sporten en een beetje detaillen .......... Leuke combi. Leonneke Geduld is Schoon
|
|
|
|
De meeting wordt op 16 mei gehouden!Zie ook het nieuwe topic! Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Deze kan dus op slot Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|